Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלה בקשר לרשיון רכב (רכב חדש 2008)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6030 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני שאני אסע לבדוק אולי אתם יודעים

קנינו רכב חדש לפני שנה והשאלה כזאת:

על הרשיון רכב כתוב תקף עד ה-8/2010

עכשיו יש לי מדבקה כחולה של 2009 אבל לא קיבלתי מדבקה של 2010..

אז ככה האם אני צריך לקבל מדבקה?

והאם לגשת למוסך המרכזי לקבל אותה כי אני כמעט בטוח ,תקנו אותי עם אני טועה רכב חדש עושה טסט רק בשנה השניה...

 

תודה

peugeot 206 xs 1.6 16v 2008

Citroën xantia 2.0 16v 2000

Citroën xantia 2.0 16v 2001

Audi A3 2.0T 2008 בשעות הפנאי

פורסם

+1 על דבריו של ירון מאיר.

אם תסתכל על רשיונות הרכב (הטפסים הכחולים של הטסט), תראה שבצד ימין למטה מופיע פטור מטסט לשנה/רכב חדש (לא בטוחה לגבי הניסוח המדוייק אבל זו הכוונה).

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

כן מצאתי את זה זה נכון תודה רבה

אז בעצם לא משנה עם יש או אין מדבקה ל-2010 כי התוקף של הרשיון עצמו (טסט) או עד ה-27/08/2010

peugeot 206 xs 1.6 16v 2008

Citroën xantia 2.0 16v 2000

Citroën xantia 2.0 16v 2001

Audi A3 2.0T 2008 בשעות הפנאי

פורסם
רכב חדש פטור בשנה הראשונה מרישוי שנתי.

אין לך מה לדאוג כלל

זה בסדר.

אתה לא צריך לרוץ לשום מקום.

 

ירון מאיר

 

 

אמנם אינו צריך לרוץ ולהעביר את הרכב טסט אך הוא חייב לשלם אגרת רישוי שנתית.

כמו גם בעת הרכישה היה אמור הרוכש לקבל מדבקה ובה מועד פקיעת הטסט לרכב כלומר 08/2010

Confidence In Motion

פורסם

בינואר הקרוב כל הרכבים אמורים להיות עם מדבקה אדומה.

אם הרכב נקנה ב-8/2008 היית צריך לקבל מדבקה אדומה.

לעומת זאת אם עלה לכביש ב- 8/2007 , היית אמור כבר להעביר טסט.

פורסם

עלה לכביש ב- 8/2008

כתוב ברשיון למעלה בצד שמאל:

בתוקף עד ה-27/08/2010

ועדיין לא יש לי רק מדבקה כחולה של 2009...

אני אלך לבדוק את זה תודה לעונים.

peugeot 206 xs 1.6 16v 2008

Citroën xantia 2.0 16v 2000

Citroën xantia 2.0 16v 2001

Audi A3 2.0T 2008 בשעות הפנאי

×
×
  • תוכן חדש...