Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6061 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני מס' שנים קניתי את המערכת שלי וחבר עזר לי להרכיב אותה.

היום הסתכלתי על כל החיבורים והגעתי למסקנה שהעסק מאוד חובבני ולכן אני צריך עזרה כדי להתקין הכל כמו שצריך.

 

הרכיבים במערכת:

רמקולים קידמיים- MB QUART 2WAY (אני לא יודע מה הדגם כי לא כתוב על הרמקול, יש דרך אחרת לבדוק?)

רמקולים אחוריים- TSA6961 Pioneer 260W

סאב- HED12 Cerwin Vega

מגבר 4 ערוצים- JL AUDIO E4300

 

הרכיבים מחוברים למגבר כך:

יציאה 1 (+) - רמקול קידמי+אחורי מצד ימין

יציאה 1 (-) - רמקול קידמי+אחורי מצד ימין

יציאה 2 (+) - רמקול קידמי+אחורי מצד שמאל

יציאה 2 (-) - רמקול קידמי+אחורי מצד שמאל

יציאה 3 (+) - לפלוס של הסאב

יציאה 4 (-) - למינוס של הסאב

 

לסאב עצמו יש 2 סלילים אבל רק אחד מחובר

 

בגלל שיטת ההתקנה הזאת אני לא יכול לשלוט על ווליום לרמקולים מקדימה מול מאחורה.

 

אני רוצה להוסיף מגבר 2 ערוצים שיחובר רק לסאב אבל איך אני מרכיב את שאר הרמקולים למגבר בצורה תקינה ויעילה?

בקשר לסאב- מה ההבדל אם הוא מחובר מסליל אחד או שניים?

 

תודה.

18112009.jpg

18112009(001).jpg

18112009(002).jpg

פורסם

400 ש"ח בערך.

אני מתכנן לקנות רק מיד 2

 

מה ההבדל בין שימוש במגבר מונו לבין שימוש במגבר 2 ערוצים וגישור?

פורסם

רוב מגברי השתי ערוצים לא עובדים בגישור ב2 אום. בדוק כמה אום כל סליל שלך . אם לא הבנת מה אמרתי כנס לfaq בתחילת הפורום תקרא על אום והתנגדות מגבר ותחזור:)

פורסם

קראתי FAQ ואני רוצה לראות אם הבנתי נכון.

אם אני מחבר את 2 הסלילים אני מקבל 2 אום התנגדות לעומת 4 אום במצב הקיים, נכון?

אני יודע שהסאב 300RMS ב-4 אום אבל לא מצאתי בשום מקום נתונים לגבי כמה הסאב ב- 2 אום.

פורסם

הסאב אותו דבר ב4 אום ובשתי אום. תבדוק כמה כל סליל אצלך .

אם יש לך שתי סלילים שתי אום ואתה מחבר אותם בחיבור מקבילי ההתנגדות יורדת ואתה בסוף עם אום אחד.

אם יש לך שתי סלילים של שתי אום ואתה מחבר אותם בחיבור טורי אתה מגבל התנגדות גבוהה יותר 4 אום.

שתגיד כמה כל סליל שלך נוכל להצליץ לך על מגבר שיתאים לו .

פורסם

פרקתי עכשיו את הסאב ולא מצויין בשום מקום כמה אום כל סליל או כל דבר אחר שקשור.

 

בדקתי באתר של CERWUN VEGA והדבר היחיד שמצאתי זה:

Nominal Impedance: Dual 2/4 ohms

מה זה אומר?

 

אולי מישהו מכיר את הדגם ויכול לעזור? (CERWIN VEGA HED122)

פורסם

הדגם אומר הכול 122 ,משמע 2 סלילים של 2 אום {הדגם עם שני הסלילים של 4 אום נקרא 124}

שצריכים לעבוד בחיבור סידרתי במעגל סופי של 4 אום

כמו שמראה האיור השני :

http://www.the12volt.com/caraudio/woofer_configurations.asp?Q=1&I=22

אין חובה לרכוש מונובלוק

אתה יכול לרכוש גם מגבר 2 ערוצים שמוציא 300RMS בגישור

פורסם

לסאב הזה הוא לא צריך מונו לפי התיאור של אודיו קינג אבל נניח שעוד מעט הוא יחליף סאב?

ואני לא חושב שיש מונו\מגבר 4 ערוצי ב400 שח יד שניה שנותן 300 rms.

פורסם

ברור שאם הוא ירצה לשדרג את הסאב בעתיד לסאב שעובד בהתנגדות שונה מ-4 אום

אז עדיף מונובלוק ,אבל מונובלוק משומש ב-400 שח אין ולעומת זאת מגברי 2 ערוצים

משומשים שמוציאים בגישור 300RMS ניתן למצוא בפורום "מכירה" באתר.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=282261

פורסם

תודה רבה על העזרה ועכשיו שאני יודע איזה מגבר לחפש עברתי על לוח יד 2 ומצאתי כמה מגברים:

 

- MTX Thunder 302 Amplifier

- KICKER KX250.2

- JBL DA1002

 

כולם בטווח מחיר שאני מחפש אבל איזה הכי מומלץ?

×
×
  • תוכן חדש...