Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6028 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לכל אחד יש איזה דיסק או שניים מביכים. כאלו שהם אוהבים אותם בסתר כבר שנים, אבל לא מעיזים לנגן במכונית אם החלונות פתוחים. שומעים אותו בבית רק שהמשפחה (הורים, אחים, ילדים, בני זוג) יוצאים. משהו מההיסטוריה האישית שלא יצא לכם מהמערכת או מוסיקה שהיא פשוט כיפית לכם בגלל הזכרונות או בגלל שסתם עושה לכם טוב, גם אם אתה יודעים שהיא לא משו.

 

אז בואו לוידוי ואולי תמצאו מי שיימחל לכם.

 

שלי: Republica

 

טכנו פופ פשטני, כמעט אידיוטי, עם מילים של לונדונית מפונפנת עם עומק תובנות של צפונבונית מצוייה (מערבונית בלונדון). אבל כיף (בייחוד באוטו), אנרגטי ומשמח.

אשתי מוכנה להתגרש ממני כל פעם שהיא נתקלת בו...

 

ונוסיף דוגמית:

 

http://www.youtube.com/watch?v=G3BmxjhmN20 דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

  • תגובות 66
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

יש לי כמה.

 

הראשון הוא משה פרץ. מאיזשהי סיבה לי ולחברה שלי יש סטיה אך ורק אליו. מכל האמנים המזרחיים הוא הכי מדבר אליי כי הוא מלחין וכותב את רוב שיריו. למרות שהם לא כ"כ מסובכים לירית ומוזיקלית, הם מאד נעימים ומקפיצים בשירים מסויימים.

ואני התבגרתי על מחוזות הרוק.

 

השני הוא DEEP FOREST - WORLD MIX, מוזיקת עולם. יותר נכון מוזיקת הירגעות של זקנים. אבל אני ממש אוהב אותו.

 

השלישי, האחרון והכי הכי הכי מביך, של הזמר האנטישמי האיראני מואין.

אני אישית גדלתי אצל הסבתא עם השירים האלו. רובם הגדול מעלים לי ניחוח ילדות.

מביך, מאד. אבל כשאני לבד, למי אכפת.

"מה אתה מעדיף, מה רע בשביט? או מראה בשביט?"

פורסם

יש לי דיסק אחד שאני מחביא טוב טוב בקייס של הדיסקים. דיסק שאני אף פעם לא מעיז לשים כשאני נוסע עם או ליד אנשים אחרים. כזה שבהחלט יכול לגרום גם לחברים הכי טובים שלי לנטוש אותי לבד. קניתי אותו אי שם בתקופת התיכון, משהו במעט הסינגלים ששוחררו אז לMTV קנה אותי. מאז הוא אצלי ומידי פעם, בנסיעות ארוכות, רגועות ובודדות בלילות חורף קרים, הוא יוצא החוצה מהקייס.

 

http://en.wikipedia.org/wiki/B*Witched_(album)

 

ובמיוחד שיר 6 :oops:

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

השלישי, האחרון והכי הכי הכי מביך, של הזמר האנטישמי האיראני מואין.

אני אישית גדלתי אצל הסבתא עם השירים האלו. רובם הגדול מעלים לי ניחוח ילדות.

מביך, מאד. אבל כשאני לבד, למי אכפת.

 

כנ"ל.

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

פורסם

אני מודה, יש לי את כל הדיסקים של להקת אתניקס!

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

דיסק לא, אבל יש לי חולשה קשה ל-happy hardcore. דוגמאות מייצגות:

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

עד עכשיו, Casper הכי מפתיע ;-)

 

אצלי הסטייה היא לכיוון הייקי, כלומר ללהקות גרמניות:

http://en.wikipedia.org/wiki/Fantastischen_vier - דווקא די אחלה, כמו שאפשר לראות פה, ולא ממש מביכים - אפילו היה להם להיט MTV אחד מתישהו ב- 90s.

השיר נקרא: SIE IST WEG, כלומר "היא הלכה". ואני מודה שאולי השימוש במילה "אחלה" עשוי להיות מוגזם, אבל אני - גרמנופיל שכמוני - די נהנה :-)

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Tic_Tac_Toe_(band) - עכשיו

. שלוש בנות ששרות פופ די סכריני, ועוד בגרמנית. על כל פנים, היה להן שיר שאהבתי, ועודני שומע מידי פעם:
, כלומר בעדינות - לך ת@#יין.

OMG, אני רואה שהן הוציאו דיסקים חדשים ב- 2006; רץ וקונה :-)

 

עריכה: באותה תקופה גרתי במינכן, אז יש לי נסיבות מקלות.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

יורופופ גרמני RULEZ! (רץ למצוא מחסה)

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

דמיס רוסוס It's Five O'Clock (1969

ועופר לוי - כוכב שנות ה-90 (יום הרווקים)- מה לעשות, התגייסתי אז והקסטה הזו רצה בלי הפסקה בכל הבסיסים בארץ.

 

demis_roussos.jpg

Volvo 960 3.0 24V 1996

Volvo 940 GLE 2.0 Turbo 1997

Volvo 940 GLE 2.3 1995

Oldsmobile Cutlass Supreme Brougham 5.0L V8 1982

פורסם

צביקה, מילא הפייבוריט שלך היה מס' 2... אבל 6? :roll:

הדיסק המפדח שלי הוא של זמר סאטירה ישראלי העונה לשם דודו מינץ, מעין גירסה מקומית של אל ינקוביץ. בתקופת הצבא הייתי שומע אותו המון יחד עם החברים, והוא הפך לחלק מההווי שלנו, ובמיוחד בשירים האלמותיים: יחזקאל הפג'ען,

(=צאי אל החלון, אייל גולן, ובפועל זאת סאטירה על BMW שחורה של אתניקס), קובה חמוסטה (=Copacabana, בארי מאנילו), היא פגעה בי אבא (=הוא פגע בי אמא, זהבה בן),
, וכן עוד אי אילו שירים כיד הדימיון הטובה עליכם.

אנשים שרואים אותי היום שומע את זה לא מאמינים שאני אשכרה מאזין לזה.

איזה מזל שהדיסק תקוע איפה שהוא במחסן, ככה שהוא לא בהישג יד :oops:

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

Florin Salam מלך המנלה (MANELE) המוזיקה המזרחית (סליחה, מוזיקת אגן הים התיכון\אגן הים השחור, בהתאמה גיאוגרפית)של הרומנים והצוענים.

 

את הדיסק לצערי איני שומע ברכב עם החלונות פתוחים כי:

 

1. אין לי אוטו לבן, (עדיף A5 או לוגאן משופעת פיברגלס) וזה בל יעבור.

2. המערכת שלי אינה חזקה מספיק בסטנדרט המקומי.

3. זה באמת מוגזם.

 

חי, שמבקש שלא תגלו לאף אחד

 

 

 

 

 

 

copy.pngfavicon.icofavicon.ico

סאן רוף פתוח וכסאות מחוממים.

פורסם

יש לי סטייה לכיוון ה80'S וה90'S והרבה לא מבינים אותי, אני פשוט נזכר ברגעים יפים מהילדות שאבא שלי היה שם באוטו בנסיעות ארוכות. עד עכשיו אני מוכן להקשיב לזה המון.

זה לא שאני מתוודא כי אני מתבייש בזה אלא פשוט משתף מה אני אוהב ואנשים לא מבינים אותי.

לדוגמא: WHAT IS LOVE שעכשיו שמעתי כשאני כותב

2013 TOYOTA VENZA LIMETED 3.5 V6

HU: Clarion NX501, AMP1:HIFONICS Brutus 1610d,AMP 2:JL AUDIO XD400 4,Component:Cerwin Vega v-max 65, SUB: JL AUDIO 12W6V2

פורסם

כל הרוסים יצחקו פה נורא חזק כניראה כי רק הם מכירים את הלהקה הזאת...בכל מקרה יש לי כמה דיסקים שלהם מגיל 13-14...התקופה של החברה הראשונה, אהבות וכל מינ ישטויות.

רצה הגורל ובמקרה בשיר האהוב עלי מפעם יש גם את הרכב שיש ברשותי היום::lol: e30

http://www.youtube.com/watch?v=SzZQUMMG3u0 דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

 

 

אין לכם מושג כמה לילות העברתי עם השירים האלה בבכי על כל מיני בנות בגיל ההוא...מעלה זיכרונות!

http://www.youtube.com/watch?v=mBa_2vU6IeY&feature=related דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=BxxMSW9VQEc&feature=related דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

:-( :-( :mm_cry: :mm_cry: :mm_cry:


×
×
  • תוכן חדש...