Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6071 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 55
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אני, ברוב חוצפתי, מצרף תמונה של הרכב שלך ששלחת לי.

 

או קיי אז את התמונה של האוניה שהביאה את הקדילק ראיתי , איפה האוטו ? :wink:

 

 

 

ורון - מברוק תתישן !

אלוף צפון אמריקה בפינג פונג כיס !

פורסם

תודה לשלמה שהקדים אותי והעלה תמונות של הקאדילק...

אני יודע שאף אחד לא עוצר את נשימתו בציפייה, אך אני מתכוון להעלות תמונות נוספות ביום שישי, כשסוף סוף אוכל לצלם אותה באור כמו שצריך.

ובינתיים, כשמתעוררים מהחלום מגלים כמה בעיות, והראשונה היא צמיגים.

למישהו יש מושג אם והיכן ניתן להשיג בארץ רביעיית צמיגים רדיאליים בגודל 235/75R15 עם פס לבן?

 

תודה תודה

רון

BMW i3s 2019

Hyundai Ioniq 5 4X4 2022

Still refueling: Cadillac Fleetwood 1958

פורסם
תודה לשלמה שהקדים אותי והעלה תמונות של הקאדילק...

אני יודע שאף אחד לא עוצר את נשימתו בציפייה, אך אני מתכוון להעלות תמונות נוספות ביום שישי, כשסוף סוף אוכל לצלם אותה באור כמו שצריך.

ובינתיים, כשמתעוררים מהחלום מגלים כמה בעיות, והראשונה היא צמיגים.

למישהו יש מושג אם והיכן ניתן להשיג בארץ רביעיית צמיגים רדיאליים בגודל 235/75R15 עם פס לבן?

 

תודה תודה

רון

 

 

רון, רק ביבוא אישי או תנסה דרך חבר מועדון החמש בועז דגן

הבעלים של צמיגי רמת אביב, הוא יוכל להזמין לך במיוחד.

בהצלחה

גידי אשכנזי נפטר בנובמבר 2011. יהי זכרו ברוך

 

..........................................

גידי אשכנזי - אתר הבית www.gidiashkenazi.com

ומשהו על הגברת:

http://sport.nana10.co.il/Article/?ArticleID=559554

פורסם
חביב.

יש לי תחושה שאנחנו בפיתחו של רנסאנס אמיתי בתחום האספנות בישראל. אכשיו, אם איך שהו יורידו את המיסוי ההזוי והתקינה המטורפת הארץ היהודים....

 

http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000508868&fid=3220

 

 

אלעד

 

אכן כתבה צבעונית על נושא מעניין. אך מכאן ועד להורדת המיסים המפלצתיים רחוקה הדרך (מס על עלות הובלה וביטוח??? איזו חוצפה!!!:x). כמו שאני מכיר איך הדברים עובדים פה במדינה, מועדון ה5 והמטורפים לדבר צריכים מפלגה סקטוריאלית. אך מכיוון שזו לא תעבור את אחוז החסימה צריכים להדתפק על דלתות המחוקק יום וליל עד שיעתרו לבקשותינו. העלאת מודעות הציבור היא צעד מבורך אך לא מספיק. אז אם משהו מהקוראים היקרים מכיר מישהוא שמכיר מישהוא שיכול להזיז משהו...

פורסם

כתבה תמציתית וטובה אשר מקדמת את נושא האספנות בישראל.

רק הערה קטנה לפי הספירה שלי יש יותר מ3סברות בארץ.:lol:

פורסם
אכן כתבה צבעונית על נושא מעניין. אך מכאן ועד להורדת המיסים המפלצתיים רחוקה הדרך (מס על עלות הובלה וביטוח??? איזו חוצפה!!!:x). כמו שאני מכיר איך הדברים עובדים פה במדינה, מועדון ה5 והמטורפים לדבר צריכים מפלגה סקטוריאלית. אך מכיוון שזו לא תעבור את אחוז החסימה צריכים להדתפק על דלתות המחוקק יום וליל עד שיעתרו לבקשותינו. העלאת מודעות הציבור היא צעד מבורך אך לא מספיק. אז אם משהו מהקוראים היקרים מכיר מישהוא שמכיר מישהוא שיכול להזיז משהו...

 

סיפורי הופמן

המועדון הצליח ומצליח די יפה.

להזכירך לפני עשר שנים אסור היה ליבא רכב אספנות וכולנו התבשלנו במיץ הדל שהיה כאן. היום מתחיל להיות מצב של שוק ופעילות היבוא תאפשר החלפת ידים בין אספנים. גם אני אהיה שמח אם המכס יתן לכל יבואן רכב פטור ממ.ע.מ. על הדלק לשנה אבל בכל העולם יש מכס...

שלמה דן גדרון

פורסם
ויש עוד אחת בשיפוץ

כן יירבו.

ואם זה בבאר שבע יתחיל לשפץ אז אולי נראה הרבה יותר סברות נוסעות.

הנה הוכחה לסברה מס' 3 אומנם לא מושלמת אבל יפיפיה אמיתית.

110.jpg

פורסם
סיפורי הופמן

המועדון הצליח ומצליח די יפה.

להזכירך לפני עשר שנים אסור היה ליבא רכב אספנות וכולנו התבשלנו במיץ הדל שהיה כאן. היום מתחיל להיות מצב של שוק ופעילות היבוא תאפשר החלפת ידים בין אספנים. גם אני אהיה שמח אם המכס יתן לכל יבואן רכב פטור ממ.ע.מ. על הדלק לשנה אבל בכל העולם יש מכס...

 

שלמה,

אין לי טענות למועדון. אני מלא על המדינה שמצרה את צעדי. לא ביקשתי פטור מלא. מכס בגובה ~100% על רכב אספנות זו סחיטה. אין לי ספק שיש עוד מה לעשות. העלאת המודעות באמצעות הכתבה יכול להוות בסיס לשינוי בעניין. אך זה לא מספיק. אם ישנם חברי מועדון/משוגעים לדבר בעלי קשרים במקומות הנכונים זה הזמן לאחד כוחות לפעול להורדת המיסים.

פורסם
כן יירבו.

ואם זה בבאר שבע יתחיל לשפץ אז אולי נראה הרבה יותר סברות נוסעות.

הנה הוכחה לסברה מס' 3 אומנם לא מושלמת אבל יפיפיה אמיתית.

 

ראובן, צור קשר ורשום ושלב את הסברה שלך באתר http://www.sabra.be/

 

הפורום שלהם 10, ויש להם צוות מצומצם עם ניסיון וידע עשיר בשיקום סברות וחלקי חילוף.

 

להתרשמותך, אתר המציג את הרכב ה- 100 שיוצר ע"י "רליאנט" באנגליה, הסדרה הראשונה, טרום הייצור בארץ.

http://www.conceptcarz.com/vehicle/z12831/Sabra_Sport/default.aspx

תרבות האספנות ושימור הרכבים היא העיקר, ואין לאיש מונופול על התרבות הזו".

חפשו אותנו גם בפייסבוק - "המפגש הצפוני לרכבי אספנות"


×
×
  • תוכן חדש...