Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6071 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 55
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
רון שלום.

 

בפורום הזה, אם אין תמונות - לא מאמינים...

 

אז קדימה.

 

אז הנה היא.

אחרי חיפושים ארוכים בארה"ב, בן דודי עדי ואני (שותפים חצי-חצי בפרויקט הזה) מצאנו את מבוקשנו במקרה דווקא בישראל, והוצאנו אותה אל האור מחניון חשוך שהיא כמעט לא יצאה ממנו מאז ייובאה לארץ ב-2001.

מדובר בקאדילק פליטווד סיקסטי ספיישל, מודל 1958. זו השנה האחרונה בה הופיעו בחזית הקאדילקים ה"ציצים" - אותן שתי בליטות בחזית הפגוש, וכן השנה הראשונה בה הופיעו פנסים כפולים מלפנים, והגריל "המנוקד" המיוחד. הסנפירים המפורסמים מאחורה קיבלו בשנה זו את הזווית החדה, לפני שהפכו ב-1959 לאייקון אמריקני כששולבו בהם זוג פנסים אחוריים בכל צד.

מצויידת במנוע 365, 6,000 סמ"ק, עם 310 כ"ס. הפליטווד ארוכה ב-3 אינץ' מהפלטפורמה הרגילה של קאדילק - אורכה 5.72 מ', רוחב 2 מ', משקל 2.24 טון. אוטומאטית כמובן עם 4 הילוכים, 6 חלונות חשמל (עובדים). יוצרו 12,900 פריטים מסוגה. מחירה כחדשה ב-1958 היה 6,230 דולר.

נרכשה ב-1.11 במצב טוב למדי בכל הקשור לבודי - צבע נהדר, שילדה נקייה, בלי חלודה. כל הניקלים, ונדמה לי שאין קאדילק עם יותר ניקלים מאשר זו - נמצאים ובמצב טוב. מבפנים - אורגינאלית, לטוב ולרע. יש שעונים שלא עובדים, הרדיו לא עובד, את המושבים החשמליים צריך לתקן - אבל בסך הכל מצב הריפודים והדלתות טוב ל-51 שנה. מכאנית היא אורגינאלית גם כן, ללא שיפוץ מנוע או גיר. עברה 52,700 מייל, ואנחנו יד שלישית. יש נזילות מטרידות שצריך לסדר, ובשביל להתניע אותה צריך לטפטף קצת בנזין לתוך הקארבורטור (בעניין הזה אני מנסה להסתכל על חצי הכוס המלאה: יהיה קשה לגנוב אותה :?).

אני מרגיש קצת כמו שהרגשתי כשנולד בני הבכור... איך מתעסקים עם זה? איך שומרים את זה בחיים?.. נלמד לאט לאט, ותודה על העצות הטובות שקיבלתי בפורום זה, ושמהן גם נולדה הכתבה בגלובס.

רון

IMG_4758.jpg

IMG_4759.jpg

IMG_4760.jpg

IMG_4762.jpg

IMG_4763.jpg

IMG_4771.jpg

IMG_4769.jpg

IMG_4776.jpg

BMW i3s 2019

Hyundai Ioniq 5 4X4 2022

Still refueling: Cadillac Fleetwood 1958

פורסם

תתחדש חבר.

 

בכדי להכנס לעובי הקורה וללמוד על אחזקת "התינוק",

רצוי שתגיע למפגשי המועדון, למשל למפגש השפלה שקרוב אליך או למפגש השרון שיקבל אותך בזרועות פתוחות :) :)

ותוך כדי שיחות עם החברים תוכל ללמוד המון.

 

הרבה איחולים לך ולרכב הענק (תרתי משמע)

אבי נוף.

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.

פורסם

הי אבי, תודה

המפגש ברופין עוד קצת גדול עלי, זה 70 ק"מ מהבית ואני לא חזק בתפילת הדרך. יש לי טפטוף קבוע של מים מאחד הצינורות, וכשהמנוע עובד הטפטוף מתגבר. הנסיעה הבאה צריכה להיות למוסך, וגם היא מסוכנת במצב הזה.

אני מניח שייקח לי כמה שבועות עד שארגיש ביטחון לנהוג בה בחופשיות ובלי חשש, ואסדר את מה שמצריך סידור. חבל שבדיוק נגמרה האחריות על האוטו :wink:

תהנו מיום השמש.

רון

BMW i3s 2019

Hyundai Ioniq 5 4X4 2022

Still refueling: Cadillac Fleetwood 1958

פורסם

רון ,

מכונית כבירה , מושלמת יפיפיה .

תקן את כל הדרוש תיקון , לאט לאט סע ותרגיש ביטחון מלא לנהוג בה וגם למרחקים ארוכים .

הקדילק תעשה זאת בלי כל בעיה ובהנאה מרובה .

 

להת' במפגשים .

 

 

דרור .

מוריס 10 שנת 1939

רובר P2 16 1947 (בתהליך שיפוץ)

 

וסרשטיין דרור

פורסם

הי ראובן, תודה.

איזו קדילק יש לך, והאם ידוע לך (או למישהו אחר בפורום) אם יש לי אח תאום - עוד קדילק 1958 בארץ? הייתי שמח ליצור קשר, אם יש כזו.

BMW i3s 2019

Hyundai Ioniq 5 4X4 2022

Still refueling: Cadillac Fleetwood 1958


×
×
  • תוכן חדש...