Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6071 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 55
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

שלום לכולם

 

באופן אובייקטיבי, כאשר קורא את הכתבה הקורא הממוצע מר ישראלי, (ולא אנחנו הנגועים במחלה), קורא אשר אינו יודע את מרבית הפרטים אשר לנו נהירים משכבר,

ואשר לגביו מדובר בטעימה ראשונה/שניה של נושא רכבי האספנות,

הכתבה ממש מעולה. מציגה את הנושא מכמה היבטים, בקלילות, וללא הכבדה על "הקורא הבלתי מנוסה", ועושה שירות טוב לכולנו.

 

אמנם לא הכל הואר, לא הכל נבדק, אך זו אינה כתבת כלבוטק כלשהי אלא כתבת "כללית" על נושא לא מוכר. במטלה זו עמדה הכתבה בכבוד רב.

צודק הכתב כי אין אפשרות להעמיס על הקורא אינפורמציה רבה מידי, מאחר ואז ינטוש את הכתבה (ואולי גם את העיתון...).

הרי לכל אחד מאיתנו יש אין ספור סיפורים על הרכב המיוחד שלו, ועל כל חבר בנפרד ניתן ליצור כתבה מלאה.

יש לראות את הכתבה כטעימה בלבד. אבל טעימה מתוקה מאד.

 

שתי מילים לצלם - כל הכבוד.

 

כשראיתי את התמונה של עוה"ד הנכבד ברכב, הרגשתי כי הזוית/האוירה/האיכות/הצבע/העניבה כולם יחד וכל אחד לחוד

עושים את המלאכה בצורה הטובה ביותר. גם יתר התמונות יפות.

 

תודה

אבי נוף.

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.

פורסם

לרון פז הכתב - הכתבה מקסימה ומהנה מלווה בתמונות מהממות אחת אחת של הצלם רפי קוץ

חשיפה יפה לאלו שהתחביב חדש להם וגם לאלו שמכירים את הנושא מקרוב

כל הכבוד לחברים שהשתתפו בכתבה - כולי הערכה

זו חשיפה תקשורתית מכובדת למועדון החמש

 

לא יכולה שלא להגיב על הויכוחים הרבים כאן ובכלל בפורום

חבל מאד שתמיד כאן בפורום מוצאים סיבות מתחת לאדמה על מה להתווכח :-(

לא נמאס לכם מהוויכוחים ???

למה לא להנות מהתחביב היפה, מהמכוניות המהנות ומכל מה שמסביבן?

למה לא למצוא את הדברים החיוביים בכל דבר ולא רק את השלילי?

למה לא להיות סובלניים אחד כלפי השני?

הכל יכל להיות יותר יפה עם קצת יותר סבלנות או לפחות אותה הסובלנות שאנחנו נותנים כל אחד למכונית שלו

ותודו כולנו מאד מאד סובלניים למכוניות שלנו ...

 

ערב נעים ושקט

שלי

פורסם

מסכים לכל מילה.

למען הסר ספק, הטרוניות שהעלתי בראש השירשור היו בטון ציני, ולא התכוונו בשום אופן לציבור האספנים או התחביב, אלא למשאלת לב שאיתה או בלעדיה, התחביב משגשג בישראל.

 

אלעד

פורסם

לרון פז

תודה על הכתבה המצוינת לדעתי שפתחה צוער לנושא אספנות הרכב בארץ במיוחד לאלו אשר אינם קרובים לעינין וכמו כן העלתה בעיות כמובן לא את כולן שיכולות להתעורר במהלך של יבוא רכב שכזה ארצה .

כמו כן תודה לצלם רפי שעמל קשות לתפוס את הפוזות הטובות ביותר .

זו אינה כתבת תחקיר וגם לא התכוונה להיות כזו לצערי תמיד ימצאו אלה המחפשים את השלילי במקום לפרגן אך לשמחתי מספר התגובות החיוביות עולה לעין מונים על השליליות.

מתגובות של מכרים אישיים ועסקיים הם אהבו את הכתבה שאלו שאלות ובהחלט נראה כי הכתבה עשתה את שלה וגירתה אותם לשאול שאלות בנושא.

ישר כח בתודה

אבי שרייבר

פורסם

תודה חמה לקוראים ולמגיבים, במערכת גלובס ואני בכללם מרוצים מהכתבה ומהאפקט שהשיגה. אלפי כניסות הוכיחו שיש עניין בארץ בנושא הזה.

ממש היום אגב "התחדשתי" בקאדילק פליטווד 1958, ממנה כמובן התחיל כל הסיפור מבחינתי, וכשנוכחתי שצברתי מידע רב ומעניין החלטתי לכתוב כתבה בנושא, למרות שהתחום שלי הוא בכלל נדל"ן וחשבונאות. המטרה הייתה לתת דחיפה לנושא ולהגביר את המודעות - מקווה שבמשהו הצלחנו, בעזרת המרואיינים הנהדרים וגם בזכות הצלם.

אז... נתראה בסיבוב, במפגש השפלה.

רון פז

BMW i3s 2019

Hyundai Ioniq 5 4X4 2022

Still refueling: Cadillac Fleetwood 1958

פורסם
תודה חמה לקוראים ולמגיבים,

היום אגב "התחדשתי" בקאדילק פליטווד 1958,אז... נתראה בסיבוב, במפגש השפלה.

רון פז

 

רון שלום.

 

בפורום הזה, אם אין תמונות - לא מאמינים...

 

אז קדימה.

 

 

תתחדש וברוך הבא

אבי נוף.

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.

פורסם
תודה חמה לקוראים ולמגיבים, במערכת גלובס ואני בכללם מרוצים מהכתבה ומהאפקט שהשיגה. אלפי כניסות הוכיחו שיש עניין בארץ בנושא הזה.

ממש היום אגב "התחדשתי" בקאדילק פליטווד 1958, ממנה כמובן התחיל כל הסיפור מבחינתי, וכשנוכחתי שצברתי מידע רב ומעניין החלטתי לכתוב כתבה בנושא, למרות שהתחום שלי הוא בכלל נדל"ן וחשבונאות. המטרה הייתה לתת דחיפה לנושא ולהגביר את המודעות - מקווה שבמשהו הצלחנו, בעזרת המרואיינים הנהדרים וגם בזכות הצלם.

אז... נתראה בסיבוב, במפגש השפלה.

רון פז

 

"תתחדש" על הקאדילק ותהנה ממנה

ואם אין בכוונתך לעשות השקה לרכב אז פרסם תמונות

פורסם

רון פז.

כתבה יפה, ערוכה מחולקת ומצולמת בצורה ברורה ומעניינת, קלה לעיכול לכלל הציבור, מפרגנת ומתאימה לפרסום כלל ארצי. כל משתתף קיבל במה מכובדת, ונראה לי שרבים מהחברים מזדהים ו\או היו שמחים להיות שם.

כשתרצה כתבת תחקיר צהובה, אתה יודע מאיפה להתחיל... אבל כמו ששלי ציינה, רפש יש מספיק, טוב לנו עם התחביב.

נשמח להפגש בשפלה, שים לב לפרסומים, אנחנו מדי פעם נודדים...

פורסם

רן מזל טוב על הרכב החדש ישן. תהנה!

אני, ברוב חוצפתי, מצרף תמונה של הרכב שלך ששלחת לי. מקוה שאתה לא כועס.

מדובר בקדילאק של הקדילאקים של שנת 1958 הלב מתרחב כשרואים אותה...

IMG_4688.JPG

IMG_4691.JPG

IMG_4699.JPG

IMG_4712.JPG

IMG_4716.JPG

IMG_4714.JPG

שלמה דן גדרון

פורסם

רון תתחדש על הרכב .ממעט התמונות ששוחררו הרכב נראה במיטבו ועושה רושם מצוין כעת עליך להגיע אתו למפגשים ועוד קודם לכן לשחרר תמונות נוספות לפורום.

סע בזהירות ותהנה.

אבי שרייבר


×
×
  • תוכן חדש...