Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5665 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

גם אם האפקטיביות דומה לזו של מים עם אבקה למה לחסוך כמה גרושים ולהיות בספק?

הבנתי שפילטר מנקים כול 10,000 ק״מ, אמת הדבר?

כול כמה זמן אתם ממליצים? (לא נוסע בשום דרך חוץ מכביש+ הפילטר מחופה)

המון חלקים ותוספות לפולקסוואגן, וג'יפ סופה! 0546615205

פורסם
גם אם האפקטיביות דומה לזו של מים עם אבקה למה לחסוך כמה גרושים ולהיות בספק?

הבנתי שפילטר מנקים כול 10,000 ק״מ, אמת הדבר?

כול כמה זמן אתם ממליצים? (לא נוסע בשום דרך חוץ מכביש+ הפילטר מחופה)

זה לא בעיה לבדוק, פתח את המכסה מנוע תראה את מצב הפילטר.

אגב את הפילטר הפתוח שלי קניתי במבצע בPitStop ב180 ש"ח.

 

כמה פעמים אפשר לנקות עם אותה ערכת ניקיון לפילטר?

כי 100 ש"ח זה קרוב מאוד למחיר של הפילטר עצמו.

לכן שאר השיטות לניקוי אם הם מספיק טובות הם יחסכו הרבה כסף.

במידה ואחרי תקופה הם לא יהיהו אפקטביות אפשר פשוט לקנות פילטר חדש.

S2000

פורסם

לי יש 3 פילטרים של K&N על 3 כלים שונים (טוב, 2, השלישי נמכר החודש)

קיט ניקוי מחזיק 10-20 סבבי ניקוי

מכיוון שהפילטר יכול "לספוח" המון לכלוך ולא להיסתם, מרווחי הניקוי יכולים להיות גבוהים מ 10,000 (אפילו כפולים) ברכבי כביש שלא חשופים להרבה אבק

ברכב שטח היתרון של הפילטר אחר - אפשר לנקות לאחר כל טיול מאובק של מספר ימים, דבר שבפילטר אחר דורש החלפה לאחר כל טיול "קשה".

לגבי השאלה על חיישני MAF - אפשר לשמן בעדינות, ולהניח על נייר סופג למשך כמה שעות, כדי לאסוף עודפים באם קיימים, זה מה שאני עשיתי על VAG במשך 5 שנים וללא אף בעיה.

 

לגבי השאלה על ניקוי בלחץ אוויר - כמו שכתבו, תוכל לנקות, רק שלאחר מכן זרוק את הפילטר לפח, הוא הרוס, הפתחים המיקרוניים שמאפשרים זרימת אוויר, אך מונעים כניסת לכלוך, נפתחים לגדלים לא מיקרוניים ומכניסים את האבק למנוע, אם תמשיך לנסוע עם כזה פילטר שלא הושלך לפח, תוכל להשליך גם את המנוע לאותו פח .

 

My 2 Cents

 

ליאור

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

×
×
  • תוכן חדש...