Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה עדיף אינטרנט בכבלים או בADSL ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6083 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם אני מתלבט האם לעבור לADSL או לא

 

מבחינת מחיר זה אותו דבר פלוס מינוס כמה שקלים, ורציתי לדעת האם מבחינת הורדות באינטרנט ה ADSL עדיף?

פורסם

ADSL עדיף.

 

פחות בעיות חיבור,סינכרונים,ניתוקים,קו יציב - וכו'

 

הכותב מדבר מ9וחצי שנות ניסיון :)

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

עדיף שלא להתחייב לאף אחד מהם, כבר התחילו לפרוס את UFI של הכבלים ואת NGN של בזק, אם אתה כבר עושה - רק תבדוק אם יש את אחד מאלה אצלך (תוכל לקבל מהירויות מטורפות במחיר שמשלמים היום על 5 מגה בלחץ)

 

במידה ואין, אל תתחייב לשנה.

 

לגבי הכותב EZUF -

 

ADSL לא עדיף בכלל, למעשה אצלי בבית לא הצליחו לפתור תקלה (היה פשוט מתנתק כל X זמן, החלפתי מודם, החלפתי מחשב, החלפתי כבל, החלפתי פילטר, היו ובדקו את השקעים והקו וכו' - נפתרה התקלה במעבר להוט.)

 

אני לקוח של הוט כ 6 שנים, ובזק 5 שנים, שניהם חרא, ואין עדיפות, בכבלים היה לי יותר יציבות (כנראה של EZUF יותר) - סה"כ שניהם בסדר גמור, ואין יותר מדי מה לצפות.

 

נ.ב אני איש IT כ 8 שנים, כך שהתקלה בבזק לא נבעה מטיפשות יתר של המשתמש ;)

פורסם

צודק ששניהם על הפרצוף :p אבל מבחינתי לאחר שנת-סבל אצל הכבלים,אליהם לא אחזור יותר לעולם.

 

ואנחנו לקוחות של הוט 19שנה עכשיו ;) אינטרנט רק שנה וזה היה די והותר.

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

אני אומר שאני איש ADSL מהיום הראשון שהיו ניסויים בטכנולוגיה הזו בארץ.



לא עזבתי מאז.

 

עבודה כאיש צוות ידע באחת מספקיות האינטרנט במשך 6 שנים בערך גרמה לי להבין שלפחות ברוב המיקרים,

תשתית הADSL עדיפה.

 

לי בהחלט נוח יותר עם ADSL אפילו שאין שם חיבור ללא חייגן (מבוסס JUNIPER) כמו בכבלים, אבל כשיש לך ראוטר, זה לא ממש משנה.

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

פורסם

מהניסיון שלי ושל חברים ADSL עדיף, יציבות, פתרון תקלות, הכל יותר קל בתשתית הזה

כמו שהשרשור מוכיח, לא לכולם פותרים את הבעיות :p

באופן אישי, גם עם התשתית של HOT היתה טובה יותר, לא היתי מתחבר אליהם בחיים זה נכון שכולם חרא אבל HOT זה שלשול.

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

פורסם
אין שם חיבור ללא חייגן (מבוסס JUNIPER) כמו בכבלים, אבל כשיש לך ראוטר, זה לא ממש משנה.

חיבור כבלים ללא חייגן לא חייב להיות מבוסס ג'וניפר, יכול להיות גם MPLS טהור.

נכון, ADSL חייב חייגן, רק שהחייגן לא חייב להיות במחשב, הוא יכול לשבת גם בראוטר/מודם מוגדר כראוטר.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

וגם אם אתה עם חייגן בבזק זה ממש לא נורא...אצלי לפחות מדובר על קו שפתוח 24 שעות על הורדה/העלאה מאימיול או ביטורנט, ובוא נגיד שהמחשב התעייף והיה צריך ריסטרט הרבה לפני שהחייגן התנתק. אני מדבר על בערך פעם בחודש (!).

ראוי לציין שהמודם הוא אלקטל STH שהוא אחד היציבים.

למכירה המערכת שלי -Focal, Nakamichi, Xetec, Eclipse...

פורסם

תכניסו קיצור דרך של החייגן ביחד עם שאר התוכנות שעולות עם החלונות וזה כבר יצור את החיוג לבד גם אם המחשב נפל ועלה מחדש.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

היה לי אינטרנט בכבלים - על הפנים! כל הזמן ניתוקים,המון טכנאים בכירים באו וניסו לתקן עד שנשברתי

ועברתי ל ADSL ומאז הכל שקט ויציב.

פורסם

חיבור מבוסס MPLS טהור כמעט ולא קיים כיום בחברות המתקדמות יותר בארץ ובעולם, זו טכנולוגיה מיושנת יותר מהJUNIPER שמאפשרת "חגיגה" על הקו.



בכל אופן זו אכן שיטה טובה לא פחות מבחינת המשתמש לחיבור ללא חייגן.

 

שוב, כשיש לך נתב, זה לא ממש משנה. :wink:

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

פורסם

בתור אחד שעובד בתמיכה הטכנאית של ספקית איטרנט אני אישית ממליץ לך רק ADSL.

אם HOT לא הייתה קיימת הינו מצמצמים 80 אחוז מהשיחות שלנו ביום.

פורסם

וואלה אדי ? אתה עובד בחברת אינטרנט ?



 

מעניין מי שם אותך שם :roll:

 

אכן, קשיים במזג האוויר משפיעים קשות על הכבלים , אני אסיים את החפירה שלי בנושא כך: ADSL יציב יותר מניסיוני ארוך השנים.

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

פורסם

היה לי ADSL

עברתי לכבלים -

לא הורגש שינוי אמיתי במהירות הגלישה.

 

בחיבור 2.5 מגה אני מוריד טורנטים בקצבים של 150-190Kbps.

לטעמי זה די והותר.

מהקו עצמו אין ניתוקים - והבעיות היחידות שאני חווה זה עם הראוטר הארור של אדימקס.

המודם שיש לי הוא מודם של מוטורולה.

 

העלות

19 שקל לבזק בינלאומי ו50 שקל להוט

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

×
×
  • תוכן חדש...