Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה עדיף אינטרנט בכבלים או בADSL ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6083 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בחיבור 2.5 מגה אני מוריד טורנטים בקצבים של 150-190Kbps.

 

עם חיבור 2.5M "נורמלי" אתה אמור להוריד טורטים במהירות גבוהה הרבה יותר מ150-190Kbps.

כמובן שזה מאוד תלוי באיכות האתר שאתה מוריד ממנו (פרטי כמו TL לעומת פתוח כמו מיני-נובה), אבל בכללי חיבור 2.5M אמור להוריד על 300-280Kbps בצורה תקינה.

Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers

:-):arrow::idea:

פורסם

אני ב-HOT מאז הנסיוני. מעולם לא חוויתי ניתוק כלשהו או בעיה באינטרנט הקשורה אליהם.

השירות תמיד היה טוב כמו גם המהירות (מה שקניתי זה מה שקיבלתי).

בהצלחה.

פורסם

מהירות של 2וחצי צריכה להיות 320-340 מקסימום.

אתה נשמע כמו כול לקוח כבלים קלאסי שמוריד בצורה איטית אם המקסימום שלך הוא 192K.

 

תומר,תאמין לי שאני לא שוכח אותך נשמה..אגב הכנסתי את מקסים חבר שלי (שאתה מכיר אותו המפגשים) גם לחברה.

פורסם

מההיכרות שלי עם עולם האינטרנט, הADSL עדיף, אם כי לא בצורה משמעותית.

 

החסרון אצלנו בארץ הוא, שישנם רק 2 חברות תשתית , כל אחת והפולישטיק שלה.

 

בהוט ,מושפעים המון מהסביבה ברמת הגלישה ובבזק המרחק מהמרכזיה קובע(פחות קורה היום) והדבר המעצבן ביותר לטעמי הוא החיוב להחזיק קו (גם אם לא מדברים)

 

ולכן, אני כרגע בוחר הוט, אני לא מוכן לשלם לבזק שקל אחד מעל עלות התשתית עצמה.

 

בן

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם
מהירות של 2וחצי צריכה להיות 320-340 מקסימום.

אתה נשמע כמו כול לקוח כבלים קלאסי שמוריד בצורה איטית אם המקסימום שלך הוא 192K.

 

תומר,תאמין לי שאני לא שוכח אותך נשמה..אגב הכנסתי את מקסים חבר שלי (שאתה מכיר אותו המפגשים) גם לחברה.

יש לי 3 מגה ואני מוריד על כ360. זה בדיוק מה שמגיע לי :)

פורסם

הספק תשתית שלך הוא לא מדד למהירות הורדה מכל מקור שלא נמצא על הרשת הפנימית שלו, התשתית אמורה לחבר אותך מהבית לספקית אינטרנט.. ומהירויות כמו 3מגה זה לא בעיה לא לכבלים ולא לבזק, אפילו לא בשכונות עמוסות או רחוק מהמרכזיה.

בנקודות שבאמת יש בעיה של עומס בתשתית זה לרוב נפתר בצורה מאוד נקודתית.

לא רק שאין מקום להשוואת מהירויות הורדה מחו"ל בדיון על ספק תשתית, אין מה להשוות מהירות או איכות קו בישראל בכלל בגלל שאפילו במדינה קטנה כזאת המצב של התשתית של הוט/בזק בחיפה שונה מהמצב בתל אביב וכו וכו. זה שהאינטרנט שלי לא התנתק כבר חצי שנה לא אומר כלום על לקוח של אותה חברה אפילו בשכונה אחרת בעיר שלי.

אם אתה רוצה לדעת איזה ספק תשתית עדיף מבחינת מהירות ואיכות קו עדיף שתתחיל לשאול את השכנים שלך.

 

מה שאני מנסה להגיד זה ... הדבר היחיד שאפשר להשוות כאן בצורה אוביקטיבית זה השירות והמחיר.

 

אני אישית חושב שאם אתה לקוח של הוט בטלויזיה ובטלפון אז לא לקחת מהם אינטרנט יהיה טיפשי [אלא אם כן יש בעיה נקודתית באזור שלך של עומס וכדומה] כי זה מוזיל עלויות בצורה כוללת.

 

אם אתה לא לקוח של בזק בטלפון תקח בחשבון שלעשות אינטרנט דרכם יוסיף עלות של לפחות "הקו הקל" שלהם.

 

גם צריך לבדוק עלויות של מודם , ובבזק גם פילטרים לקוים אחרים לפעמים, בהוט לפעמים יש צורך בהתקנת מגבר אבל זה על חשבונם... בקיצור יש עלויות נלוות שצריך לשים לב אליהם אצל שתי החברות.

 

ודבר אחרון, אני לקוח של הכבלים ואין לי שום דבר שלילי להגיד עליהם, משלם את המחיר ומקבל את השירות. מצד שני גם אף פעם לא ניסיתי להתנתק מהם וזה דבר שכל החברות בארץ עשו ממנו סיפור רע, וחבל.

 

העצה היחידה שלי היא תנסה להתחייב לכמה שפחות. גם לתשתית וגם לספקית אינטרנט.

פורסם

אי אפשר לא להתחייב, תוקעים לך מחירים פלצניים.

 

מה שקורה בסופו של דבר שעבור 4 מגה ללא התחייבות אתה תשלם בערך כמו 10 מגה NGN עם התחייבות לשנה.

פורסם

אני אחרי שנים של HOT ושנה בבזק יכול להגיד שאין שום הבדל ביניהם, אם התשתית של שני הספקים תקינה. לא היו לי בעיות לא עם HOT ולא עם בזק. הסיבה שהחלפתי זה פשוט מבצע עובדים ולא יותר מזה.

פורסם

התעלקות:



 

למישהו כבר יש ניסיון עם התשתית החדשה של הוט?

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

כן, עברתי ל UFI ביום שזה הושק בצאט של האתר שלהם, זה יצא לי יותר זול בשביל יותר מפי שתיים מהירות [על תשתית בלבד כמובן].

יש לציין שה"תשתית" החדשה זה למעשה נתבים וציוד תקשורת של הוט שכבר הוחלפו ברוב הארץ ומאפשרים מהירויות גבוהות יותר, את הציוד שבבית שלך צריך להחליף רק במקרה שאתה בוחר מהירות של מעל 16מגהביט כי הפרוטוקול של החיבור משתנה. אבל הדבר היחיד שצריך להחליף זה המודם במקרה הזה. האנשים שנשארים במהירויות נמוכות ואלה שמשדרגים מעלה עדיין גולשים על אותה תשתית.

 

לגבי המהירות והיציבות, אני מקבל את מלוא ה16מגהביט [בדיוק 2מגהבייט לשנייה.. יצא עגול :) ] מהאתר בדיקה של הוט בכל שעות היממה עם חיבור אחד. היציבות של החיבור קצת פחות טובה מפעם - אם פעם המודם נשאר מסונכרן במשך חודשים אז בשבוע שיש לי UFI הוא הספיק לצאת מסנכרון בממוצע פעם ביום, אבל הוא תמיד חוזר לסנכרון לבד תוך דקות.

 

ונוסיף גם שאני משתמש בבזק ביןלאומי והם מצליחים לספק לי 16מגהביט מכל מקום בארץ שיכול לשלוח במהירות כזאת, כמעט תמיד מספיק חיבור אחד בלבד.

מחו"ל הורדות HTTP מאתרים מהירים מאוד מגלות שהם מגבילים את החיבור בשעות השיא של הערב.. לא משנה כמה חיבורים אני אנסה זה נשאר בסביבות ה8-10מגהביט, ואז באחד בלילה פתאום זה קופץ ל16מגהביט, די ברור שאיזה מגבלה אלקטרונית מוסרת בשעה הזאת.

 

דבר נוסף שראוי לציין מכיוון שהוא פשוט בזיון הוא שכל חבילות ה UFI מלבד היקרה ביותר מגיעות עם 1מגהביט העלאה בלבד.

פורסם
אי אפשר לא להתחייב, תוקעים לך מחירים פלצניים.

 

יש חבילות 12 מגה ללא התחייבות גם בנטוויז'ן וגם בבזק בינ"ל.

 

דיברתי עם נטוויז'ן כלקוח חדש והוצעה לי חבילת 12 מגה ללא התחייבות ב- 84.95. חזרתי לבזק בינ"ל ואחרי דיבור קצר עם קשרי הלקוחות שלהם הוצעה לי חבילה של 12 מגה ללא התחייבות ב- 114 ש"ח (שלא ניתן לקבל אצל אנשי המוקד הרגילים). העדפתי אותה על פני נטוויז'ן למרות העלות כי אני מרוצה סה"כ מבזק בינ"ל.

 

שמח וטוב לבב חזרתי להוט (אחרי שאתמול נאמר לי שאני יכול לשדרג ל- 12 מגה) ומסתבר שלא. ככה זה כשגרים באיזורים נידחים כמו תל אביב.

I always get confused between the sound of a Sopwith Camel, and the sound of a malodorous runt wasting everybody's time

http://www.pavius.net

פורסם
היציבות של החיבור קצת פחות טובה מפעם - אם פעם המודם נשאר מסונכרן במשך חודשים אז בשבוע שיש לי UFI הוא הספיק לצאת מסנכרון בממוצע פעם ביום, אבל הוא תמיד חוזר לסנכרון לבד תוך דקות.

וואו! :shock:

 

בזמנו התנתקתי מהם כי זה יצא לי מסינכרון פעם בשבוע (באותו יום ובאותה שעה), והם לא יכלו לעשות עם זה כלום. אז אם זה המצב, אז התשתית החדשה שלהם זה לא בשבילי.

 

נ.ב. עוד סיבה שלא - לפני שבוע התקשרתי אליהם לברר מחירים, ומאז אני כל יום מקבל מהם טלפון. לא אוהב חברות עם שיווק אגרסיבי ושירות עלוב.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

×
×
  • תוכן חדש...