Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6103 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי פג'ו 307 2004. קניתי אותה ב-2005. מאז שקניתי החלפתי כל שנתיים מצבר (שנפ). לפני מספר ימים התקנתי את השלישי לאחר שלפני שנה וחצי שמתי מצבר. האם זה הגיוני ?

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
אני אנחש שנאוטו משמש בעיקר לנסיעות עירוניות. משמע: המון נסיעות קצרות והתנעות מרובות.

האם אני צודק?

אז תהיה חכם ותקנה מצבר עם אחריות ל 3 שנים..:)

בריאות לכולם!

פורסם

מצטער, בטח יגידו שאני מדבר שטויות אבל:

לא מאמין במצבר "ללא טיפול" צריך לפתוח ולמלא כי הוא מתיבש.

וגם לקנות מצבר טוב כמובן.

 

בנוסף יש מגמה עולמית:

אורך החייים של מצבר תלוי משמעותית בעובי הלוחות, כשעובי הלוחות לא לגמרי אחיד המצבר "מתקלקל" לאט ואז היצרן חייב להבטיח שיעבוד תקין לחלוטין לתקופת האחריות ומכאן שאחריה יש עוד מספיק זמן הסתברותי למצבר לעבוד בצורה תקינה.

כשהלוחות מאד מאד מדויקים בעוביים זה מאפשר ליצרן לתכנן מצבר שיעבוד טוב עד תום האחריות ואחר כך יתקלקל מהר מצורה אגרסיבית.

מאות מליוני דולרים מושקעים בפרויקטים כאלה ליצור מדויק של לוחות מצבר כדי "לחלוב" מהצרכן מצבר חדש בזמן צפוי מראש.

טכניקה דומה דרך אגב מקובלת ביצור נורות.

 

זהוא עולם של מוצרי צריכה, חשוב לבחור יצרן טוב שחשוב לו גם שמו הטוב.

נתן.

פורסם
מצטער, בטח יגידו שאני מדבר שטויות אבל:

לא מאמין במצבר "ללא טיפול" צריך לפתוח ולמלא כי הוא מתיבש.

וגם לקנות מצבר טוב כמובן.

 

בנוסף יש מגמה עולמית:

אורך החייים של מצבר תלוי משמעותית בעובי הלוחות, כשעובי הלוחות לא לגמרי אחיד המצבר "מתקלקל" לאט ואז היצרן חייב להבטיח שיעבוד תקין לחלוטין לתקופת האחריות ומכאן שאחריה יש עוד מספיק זמן הסתברותי למצבר לעבוד בצורה תקינה.

כשהלוחות מאד מאד מדויקים בעוביים זה מאפשר ליצרן לתכנן מצבר שיעבוד טוב עד תום האחריות ואחר כך יתקלקל מהר מצורה אגרסיבית.

מאות מליוני דולרים מושקעים בפרויקטים כאלה ליצור מדויק של לוחות מצבר כדי "לחלוב" מהצרכן מצבר חדש בזמן צפוי מראש.

טכניקה דומה דרך אגב מקובלת ביצור נורות.

 

זהוא עולם של מוצרי צריכה, חשוב לבחור יצרן טוב שחשוב לו גם שמו הטוב.

נתן.

יש לי מצבר בן פחות משנה של קטרפילר (עם אחריות שנתיים), הרכב שבו הוא מותקן כמעט ולא נוסע, בשבוע שעבר המצבר היה ריק, ומאז הוא לא ממש מצליח להיטען (גם בהטענת לילה אוכה)

בריאות לכולם!

פורסם

פומפה, לא נעים לי להגיד לך אבל אתה מדבר שטויות בקטע של 'מגמה עולמית', נראה לי כי הניסיון לתכנן מערכת לכשל צפוי הוא מסובך יותר מאשר לתכנן מערכת טובה.

 

בזמנו היה סיפור (אמיתי או לא) כי מהנדסי חברת פורד חיפשו ברכבי פורד ישנים במגרשי גורטאות חלקים משומשים שמישים כדי לתכנן אותם שוב כך שאורך החיים שלהם לא יעלה על אורך חיי הרכב. אולי זה נכון אבל לי זה נשמע כעוד אגדה אורבנית.

 

אבל אתה צודק כשאתה אומר כי במצבר "ללא טיפול" (והכוונה כאן היא למצברי Low Maintenance) יש צורך לבדוק ולמלא במים מזוקקים.

 

ולפותח השרשור:

1. האם החלפת את המצבר הישן במצבר מתאים לרכב? זכור כי המצבר החדש צריך להיות עם אותם פרמטרים של קיבולת (אמפר/שעה) וזרם התנעה (אמפר).

2. בדוק מתחים על המצבר כאשר הרכב כבוי, מונע בסל"ד סרק ומונע בסל"ד של 3000. כך תוכל לבדוק את האלטרנטור ובקר הטעינה (עשה חיפוש בפורום למתחים שאתה אמור לקבל) כדי לוודא שהמצבר נטען כראוי.

3. אם הכל תקין עד כאן, בדוק זרם דליפה (עשה חיפוש בפורום לנושא זה). זרם דליפה גבוה יכול לקצר חיי מצבר בצורה משמעותית עקב הצטברות סולפט על הלוחות.

פורסם
מצטער, בטח יגידו שאני מדבר שטויות אבל:

לא מאמין במצבר "ללא טיפול" צריך לפתוח ולמלא כי הוא מתיבש.

וגם לקנות מצבר טוב כמובן.

 

בנוסף יש מגמה עולמית:

אורך החייים של מצבר תלוי משמעותית בעובי הלוחות, כשעובי הלוחות לא לגמרי אחיד המצבר "מתקלקל" לאט ואז היצרן חייב להבטיח שיעבוד תקין לחלוטין לתקופת האחריות ומכאן שאחריה יש עוד מספיק זמן הסתברותי למצבר לעבוד בצורה תקינה.

כשהלוחות מאד מאד מדויקים בעוביים זה מאפשר ליצרן לתכנן מצבר שיעבוד טוב עד תום האחריות ואחר כך יתקלקל מהר מצורה אגרסיבית.

מאות מליוני דולרים מושקעים בפרויקטים כאלה ליצור מדויק של לוחות מצבר כדי "לחלוב" מהצרכן מצבר חדש בזמן צפוי מראש.

טכניקה דומה דרך אגב מקובלת ביצור נורות.

 

זהוא עולם של מוצרי צריכה, חשוב לבחור יצרן טוב שחשוב לו גם שמו הטוב.

נתן.

 

אשמח לקבל מקורות מוסמכים אשר מאשרים את המגמה העולמית שציינת.

איזה כייף לי :)

פורסם
אשמח לקבל מקורות מוסמכים אשר מאשרים את המגמה העולמית שציינת.

מרק,

אני לא חושב שהבחור צודק אבל גם אם הוא כן, אתה לא מצפה שיהיו מקורות מוסמכים שיחשפו את עצמם באיזושהי דרך, נכון?

בריאות לכולם!

×
×
  • תוכן חדש...