Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סוף סוף זה חזר!!!!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8585 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני צפוני במקור.

היתי גדל על - נילס,טוב טוב הגמד,קטקטים,דובי הפנדה.

 

 

היייייייי אלה היו חיים.

  • תגובות 78
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

:bigcry:

חברה, אין לכם מושג לאיזה נוסטלגיה הכנסתם אותי עכשיו.

ידעתי, פשוט ידעתי שהייתי צריך להשאר קטן.:mad:

Ruff Ryders to the death, ride or die nigga we know the oath

פורסם

לי יש את הסרט (כן, הסרט!!) של הרובוטריקים.

 

ואל תנסו לשכנע אותי להלוות לכם, הוא מוחבא עמוק בבוידם. עוד כמה עשרות שנים הוא יהיה שווה מיליונים)

 

TRANSFORMERS! MORE THAN MEETS THE EYE! AUTOBOTS WAGE THEIR BATTLE TO DESTROY THE EVIL FORCES OF THE DECEPTICONS!! TRANSFORMERS, ROBOTS IN DISGUISE. TRANSFORMERS, MORE THAN MEETS THE EYE, THE TRANSFORMERS!!!

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

היה גם את ערי הזהב הנסתרות...... ( זה לא השם אני יודע.... ) עם ציפור הזהב "קונודור" או משהו כזה , אני תמיד חיכיתי לסוף , היה תמונות אמיתיות ומידע מה היה.....

 

הייתי מרותק !

 

ומה עם טאו טאו ....

 

בולי ים , בולי טייס וליבי גם....

 

והכי חשוב :

 

דוד הליקופטר

 

לילה טוב ילדים שלי....

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם

אני פשוט בהלם מזה שהזכירו כאן את HEEMAN.

 

היה אפילו סרט כזה שנקראmasters of the universe- עם דולך לנדגרן.

 

הדמות הנערצת עלי היתה SKELETOR.היה על הבן אדם פאסון, הקטע של העצמות הבולטות בפנים שלו היה קצת אנורקסי - אבל זה מה יש...

 

אני לא יודע מה איתכם - אבל אף אחד כאן לא הזכיר את הדמות הגברית האולטימטיבית. הפר והאגדה.

מוש השור.

"מוש השור עובד וטוב לו" . יש כאן מסר מאוד חיובי. מזל שור (כמוני) שעובד (כמוני) וטוב לו (כמוני). אני נדהם מההקבלה הרעיונית ביני ובין מוש השור..

 

יש כאן אלגוריה מסויימת...

 

כמובן שבניגוד למוש השור אני לא נוהג להסתובב עם שלייקעס (בפומבי) - אבל עדיין. זו סידרה שמעבירה מסר מאוד חיובי-הגשמה רעיונית ואידאלים של עבודה.

 

לפני כמה ימים המזכירה שלי הביאה דיסק עם שירים מרגע עם דודלי והיה שם את הגרוטיאדה.

 

"גרוטיאדה גרוטיאדה יופי של משחק-צ'יק צ'יק בום בום בילי בילי בום בום צ'יק בום - אוווי טראח!!"

 

אתם קולטים מה היה שם?

 

לרגע לא היה כסף לאוטו נורמאלי והוא התייאש מלחפש מכונית ספורט כי כולם מוכרים במחירון- אז הוא בנה משהו מקרטונים. אח"כ הוא שיפר אותו עם שרשרת וקפיצים כאלה של מיזרון.

 

אתם תופסים?!? רגע בנה HOT ROD,שינה לו יחסי העברה (ר' שרשרת) והנמיך!!

 

אין פרק שזכור לי בבהירות כמו פרק הגרוטיאדה... מאז יש לי נטייה לבנות "גרוטיאדות" משל עצמי.

 

אתם זוכרים את "דלת הקסמים" עם נחום גוטמן? "אם מתחשק לך לפעמים לפתוח לרגע את דלת הקסמים"... מעניין אם רגע ידע (ידעה?!?) שפותחים לו ככה את דלת הקסמים...

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם

אם כבר "דלת הקסמים" , תמיד הביא לי את הקיק המשפט :

יואבי ,יואבי תיזהר :!: גוטמן מאחוריך :!:

 

אני תמיד ניסיתי לתאר את הסיטואציה הזו בבית סוהר :wink:

פורסם
מישהו פה זוכר את הסידרה "מקרון-1"?

הייתה אחלה סדרה לטעמי.

 

וואיייי...אני מתחיל להיזכר עכשיו! היו לי מלא קלטות וידיאו שלהם... עם איזה קריין אחד שכל הזמן צועק "מאקרון 1"! על מה היה מסופר שם?

 

 

וד"א, איזה אוטו היה לדר הדוור?

כמה כ"ס? גוזר אימפרזות? (זה כבר היה בסוף הילדות שלי, אני זוכר טוב טוב אותו...)

172

פורסם

תומר, מוש השור היה סאדיסט .

זו תוכנית ש Greenpeace הוציע עליה חוזה, מה שהוא היה עושה שם לחיות, אלוהים ישמור.

הוא היה מתעלל בהם ברמות היסטרייות, אני חושב שהוא, בתמימותו פתח את השערים כת השטן.

פורסם

למישהו יוצא לראות את "נאדי" ? סדרה בלתי חינוכית בעליל. כמעט כל פרק נאדי גוזר מישהו אחר , פעם אחרונה שראיתי הוא גזר את השוטר על האופניים ללא תנאי. לפני זה את השדונים...

ושיר הפתיחה : "נאדי ,אולי הוא עוד צעיר אך כבר נוהג...."

פשוט השחתת מידות הנוער ודרבון לעבריינות על הכבישים :twisted:

פורסם

אכן. הקטע של ניפוח חפרפרות השאיר בי רשמים עזים.

 

מי שגבר ירים את ראשו ויענה:

WHERE IS THE MAJICK STICK??

 

עיזרו לגבי למצוא את מקל הקסמים ואולי אז יפסיקו הדיסטורשנים במסך והריצוד העצבני הזה כל פעם שהם נוגעים עם המקל במפה...

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם

לא הזכירו את בימבה ?

 

בוא'נה איזה פורום מכוניות זה ???????

 

תומר.... אתה מזל שור . אני מזל בתולה..... :oops:

 

אה , פלפלת..... , אין לה ילדים והיא נמוכה..... עד הגובה הא !

 

יאשה , שהפך להיות אספן עם מכוניות שמגדילות את ערכן מיום ליום.... והמבין יבין...

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים


×
×
  • תוכן חדש...