Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סוף סוף זה חזר!!!!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8585 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אפרופו כוכבי עבר...

 

אתמול ראיתי את שרי צוריאל (הגורילה שהתחפשה לקיפוד) תקועה ברחוב גורדון בתל אביב עם פיאט אונו.

 

איך נפלו להם גיבורים.

  • תגובות 78
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

חוש חש ידיים ...... שלח !

 

ג'ימבוווווווו , גימבוווווווווווווווווווווווו , ג'ימבווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו

 

ומה עם רחוב סומסום....

 

"האמצעי זה מה שאני.... פעם מימין , נהנהנהנה , ופעם משמאל , נהנהנהנהה "

 

ואני אפרד במילת הקסם : ניצנוצים..............

 

ומה עם , "החיים החיים...." היה את הטובים , השליחים עם האופנועים , תמיד קנאתי בהם....

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם

אתה רואה מה קורה לקיפודים שכל היום יושבים בבית קפה אצל יונה ומסתלבטים על האופניקים?

 

בסופו של דבר האופניקים מטפסים בסולם החברתי ומשריינים מקומות די

טובים ברשימת הליכוד לכנסת על בסיס קיפוח עדתי של השכבות הנמוכות -

וקיפי, שגדל עם כפית של זהב בפה נתקע בגורדון עם גרוטיאדה משלו...

 

אני יודע ד"א למה היא נתקעה. כבל קלאצ' קרוע.

 

לא בגלל שאני עובד בפיאט.

 

תעשה אחד ועוד אחד. עם הכפכפים הענקיים האלה לא היית קורע את הקלאצ'?!?

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם
אתה רואה מה קורה לקיפודים שכל היום יושבים בבית קפה אצל יונה ומסתלבטים על האופניקים?

בסופו של דבר האופניקים מטפסים בסולם החברתי ומשריינים מקומות די טובים ברשימת הליכוד לכנסת על בסיס קיפוח עדתי של השכבות הנמוכות - וקיפי, שגדל עם כפית של זהב בפה נתקע בגורדון עם גרוטיאדה משלו...

 

אני יודע ד"א למה היא נתקעה. כבל קלאצ' קרוע.

 

לא בגלל שאני עובד בפיאט.

 

תעשה אחד ועוד אחד. עם הכפכפים הענקיים האלה לא היית קורע את הקלאצ'?!?

 

LLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL

 

:lol::lol::lol::lol::lol::lol:

פורסם
... נתקע בגורדון עם גרוטיאדה משלו...

 

אני מבקש,

"גרוטיאדה" זה TM של "רגע עם דודלי" !!!!!!!!!!

 

חוץ מזה,

מישהו באמת חשב שאנחנו נקנה את הסיפור של האף של פינוקיו שגדל כשהוא משקר ??

מה הם חשבו שאנחנו לא נבין מה בדיוק גדל שם ומתי ??

 

פינוקיו - וויברטור מעץ מהגוני ... :p

 

מי מכיר את "ריצ'-רצ'" ?

הנה כמה מילים משיר הפתיחה :

 

"את הריצ' את הרצ',

את הריצ'-רצ' נפתח,

ונראה עולמות משונים...

... אל הריצ' את הרצ',

נסתכל מרחוק,

ונראה מה קורה שם בפנים..."

 

תוכנית ילדים עלק' .. :twisted:

פורסם

אני יודע רק אחד....

 

החור של יונה מרחוב סומסום.....

 

לא , אני לא סוטה ! הנה תראו :

 

"יש חור בדלי י'יונה י'יונה יש חור בדלי מה לעשות"

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם

רגע

אתם לא זוכרים את איפה אפי?

שבכול סיום פרק היה קומיקס שהיה צריך לחפש את אפי

הוגרלו פרסים או משהו..

 

שתי חורים הכי חשובים אצל אישה לדעתי

זה שני האוזניים..

אם היא לא שומעת היא לא יודעת מה לעשות...

:wink:

פורסם
אפרופו כוכבי עבר...

 

אתמול ראיתי את שרי צוריאל (הגורילה שהתחפשה לקיפוד) תקועה ברחוב גורדון בתל אביב עם פיאט אונו.

 

איך נפלו להם גיבורים.

אני ראיתי לפני שבוע את הזקן מהסדרה המיתולוגית:"שן קשת,ענן" שהוא הולך בתל-אביב עם בגדים של הומלס.ואני הייתי בטוח שהוא חתם חוזה ב-WB. :lol:

פורסם
אפרופו כוכבי עבר...

 

אתמול ראיתי את שרי צוריאל (הגורילה שהתחפשה לקיפוד) תקועה ברחוב גורדון בתל אביב עם פיאט אונו.

 

איך נפלו להם גיבורים.

אני ראיתי לפני שבוע את הזקן מהסדרה המיתולוגית:"שן קשת,ענן" שהוא הולך בתל-אביב עם בגדים של הומלס.ואני הייתי בטוח שהוא חתם חוזה ב-WB. :lol:

עוד בסדרה ההיא היה לו בגדים של הומלס.

פורסם
שני החורים הכי חשובים מנהסתם הם הנחיריים...

 

 

 

 

שתוכל לנשום המוצצת.....

:twisted:

 

:mrgreen::roflmao::multi::onfire::D

 

קרעת אותי יה שרוט.


×
×
  • תוכן חדש...