Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6105 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אביא ציטוט מחבר שביקש ייעוץ :

אם אתה יכול לפתוח בבקשה אשכול באוף-טופיק של CF לגבי ייעוץ לכונן קשיח ככונן גיבוי.

התקציב הוא 400 שקל עם אפשרות חריגה של עד חמישים שקלים נוספים.

מעדיף seagate, WD או סאמסונג.

 

תודה בשמי ובשמו.

תוספת : יש צורך במינימום 500GB.

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

  • תגובות 68
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

קיבלתי שירות מאוד גרוע מהיבואן הרשמי של WD לאחר שהתקלקל לי הדיסק הקשיח החיצוני.

קניתי את הדיסק הכי "מאובזר" שמלבד USB כולל גם e-sata שמאפשר מהירות עבודה כמו של הרד דיסק רגיל. (וגם עלה 150 שקל יותר)

לאחר שהוא התקלקל ולאחר שמשכו אותי חודש וחצי לא היה להם את אותו דגם לתת לי , ובמקום לשדרג אותי ללא חיוב, דרשו ממני תוספת. (לא אחרי שניסו להשחיל לי דגם נחות וזול יותר אך עם נפח זהה לדגם שהיה לי)

לאחר דין ודברים עם חנות המחשבים שרכשתי את הדיסק דרכה , קיבלתי זיכוי מלא.

 

עדיף SEAGATE. גם יותר אמין, גם 5 שנים אחריות.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

היום יש כבר הרדיסקים חיצוניים של 1TB במחיר קרוב - כ-550-600 שקלים. ממליץ לרכוש כבר כזה, כי מהר מאוד תגלה ש-500GB זה לא מספיק...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אין הבדלים משמעותיים בין החברות.

אם מדובר על גיבוי נתו עדיף לא לקנות חיצוני , RAID יתן תוצאות הרבה יותר טובות.

אודי A4

דימה.

פורסם

אני ממש לא מסכים, יש הבדל רציני

אם זה במהירות התגובה ואם זה בהתחממות שלו

משום מה המתחממים למינהם לא עושים לי רושם טוב בעמידות.

אין לי נסיון עם השירות של WD זה בהחלט יכול להעיב על ההמלצה שלי - WD בלבד.

(יש לי 5 כאלה)

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

פורסם

בשנים האחרונות הכשלים היחידים שהיו לי בדיסקים קשיחים היו בWD (בגדלים 160, 320, 500 )

 

לעומת זאת יש לי SEAGATEים שעובדים כבר 5 שנים (בגודל 160 גיגה) וגם כאלה יותר חדשים שעובדים פחות שנים אבל בהצלחה.

 

אני מדבר על קבוצת מדגם של כ15 מחשבים שנרכשו למשרד במשך מספר שנים ועוד 3 או 4 מחשבים שהיו ועדיין יש לי בבית, חלקם עם WD,חלקים עם SEAGATE (וחלקם עם HITACHI שעוד לא היו מהם נפלים דרך אגב. )

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

מהנסיון שלי ה WD שקורסים הם הביתיים שלא מדורגים 24/7 אבל בפועל כן עובדים ככה וקורסים בסוף, לא נוגע בהם.

בתוך סדרת החיצוניים שלהם יש דיסקים עמידים יותר ואמינים יותר, אפשר ד"א לקנות אותם גם כדיסקים רגילים, עולים יותר, שווים כל שקל.

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

פורסם

אני קניתי במכירה אישית בווינט שופס ,דיסק קשיח סטורי 1TB של סמסונג -ב490 שקל כאשר בטעות זכיתי לא תכננתי לקנות סתם נתתי הצעה וזכיתי חשבתי לבטל אבל ראיתי שזה זול במאה שקל כמעט ממה שיש בשוק.

לבינתיים גיביתי 3 מחשבים ועדיין יש יותר מ970 GB פנויים.

אגב- הגיבוי הוא אוטומטי רק צריך לחבר אותו למחשב.

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם
איך מזהים את העמידים יותר?

מעניין אותי לדעת אם הדגם שקרס אצלי בדיסק החיצוני היה מהעמידים.

 

WD YS 16MB 7200RPM SATA II 24/7 RAID

 

זה שם הדגם.

 

יש דומה לסיגייט.

 

אגב, שמעתי שבאייבורי מפרקים את הדיסקים מהמארזים החיצוניים ושמים שם איזה FR ומוזילים ב 100 שקל.

פורסם

השאלה המתבקשת היא מהי מטרת "הגיבוי"?

אם זה סתם לשים קבצים בצד ולחכות ליום שחור - אז אין לך סיבה להתייחס לשום נתון טכני מלבד האחריות , כי אתה מדליק ,מגבה ומכבה...לא משנה המהירות,Cache או החיבור USB \FIREWIRE.

אם הגיבוי שלך צריך להיות ONLINE כל הזמן למטרת קריאה כתיבה של נתונים ושינוי נתונים - תצורת RAID עדיפה.

סתם לשם השכלה - ישנו נתון במכשירים חשמליים שנקרא: MTBF) MEAN TIME BETWEEN FAILURE)

זה אומר כמה זמן\שעות עבודה המכשיר יעבוד לפני שיקרוס.

בדיסקים SATA סטנדרטיים מדובר בערך על מליון שעות עבודה , כך שאם קרס הדיסק לפני ,ניתן לבוא בטענות ולבקש החלפה(כמובן שאין אחריות לחומר בפנים).

פורסם

מיליון שעות עבודה זה ה MTBF של הדיסקים של הסרברים.

AAKS הם הסדרה הביתית הזולה של WD (פחות מ 300 שקל היום ל 500G)

 

הסדרות של WD

http://www.wdc.com/en/products/index.asp?cat=3

עד כמה שאני זוכר:

הכחול זה הביתי הזול

הירוק זה מה שנמצא (גם) במארזים החיצוניים

השחור זה מה שהולך לסרברים

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

פורסם

הכחול - SATA\PATA - בסיסי.

השחור - SATA - לביצועים , חיצוני

הירוק - SATA - ביתי לכול דבר , סדרה זולה של חיצוניים

אודי A4

דימה.


×
×
  • תוכן חדש...