Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6107 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני חייב לציין שהכוננים האחרונים שהיו לי של WD היו מאכזבים (אבל זה היה עד לפני 5 שנים בערך,פשוט הפסקתי לקנות אותם).

 

אני ממליץ גם על סיגייט המעולים ועל עוד חברה שמשום מה אף אחד לא ציין אותה אבל מעולה בפניי עצמה- MAXTOR.

 

 

אני אישית משתמש כרגע בכונן חיצוני של מקסטור לגיבוי והוא עובד כבר מעל שנתיים אצלי ללא תקלות,מאוד מהיר ויעיל ויש לי עוד אחד בנפח מוקטן של 160GB של סיגייט שגם אחלה.

 

היה לי אחד נוסף של WD בנפח 160GB אבל משום מה הוא שבק חיים אחרי בערך שנה וחצי שימוש,לפני כמה ימים במקרה ראיתי אותו וזרקתי אותו.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

  • תגובות 68
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

סיגייט קנו את מקסטור בשנת 2005.

לי היה סיגייט לפני כמה שנים , פעמיים הוחלף באחריות , חייב לציין שרות יבואן היה מושלם , הוחלף במקום אפילו בלי בדיקה.

אודי A4

דימה.

פורסם
מיליון שעות עבודה זה ה MTBF של הדיסקים של הסרברים.

AAKS

הסדרה השחורה נמצאת בהרבה מאוד מחשבים ביתיים והMTBF שלה הוא בערך מליון שעות סיבוב....

בכל אופן אני דיברתי בכללי לגבי דיסקים SATA3 ולא לגבי חברה מסויימת-תריץ חיפוש פשוט בגוגל ותראה.

איזה שרת עובד היום עם SATA ? רק הסופר LOW END...רוב השרתים עובדים עם SAS.

זה שיש לקנות שרתים ברמה מאוד נמוכה עם דיסקים SATA זה יופי - רק אל תצפה מהדיסקים להחזיק מעמד כמו SAS...ברור שהם ייפלו אחרי 6 חודשים-מכאן כנראה השם הרע שיש לWD כי על מחשבים ביתיים הם מחזיקים מצויין.

פורסם

מה ההפרש בערך בין SATA ביתי לבין SAS של שרת אם לוקחים כמובן את אותם נתוני העבודה ואותו הנפח?

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

תענוג איך המחירים צונחים.

 

קניתי 1טרה סיגייט לפני 4חודשים ובקצב שזה יורד עוד אחד בדרך ליומולדת :p

 

תומר - http://www.zap.co.il/search.aspx?keyword=seagate%20sas

 

הפרשים גדולים :) בעיקר בגלל מהירות הכונן (7200 לביתי,15000 לשרת)

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם
מה ההפרש בערך בין SATA ביתי לבין SAS של שרת אם לוקחים כמובן את אותם נתוני העבודה ואותו הנפח?

הפרש ענק!

אין נתוני עבודה זהים! SAS החליף את הSCSI הישן - וכל מטרתם של הדיסקים האלה הם אמינות גבוהה מאוד ומהירות גישה וסיבוב של הראשים שלהם - שזוהי בעצם כל המטרה בשרת רציני , זמינות ואמינות הנתונים.

ועוד לא דיברנו על MTBF כמעט פי 10 מדיסק סטנדרטי.....

זה לא שאין תקלות בSAS , אבל כאשר אתה עובד ב RAID ויש לך אחריות מלאה על דיסקים - אתה די מוגן

פורסם

תקרא לי פרנואיד אבל RAID בבית לא שווה כלום בראיה שלי.

יש לי גיבוי 1:1 של כל מה שחשוב, אבל אני שומר אותו 15 ק"מ מהמקור.

אם יפרצו אצלי (חמסה חמסה חמסה) ויקחו את שרת האחסון שלי, לא משנה אם הוא RAID 3000, כל המידע הלך, כנ"ל בשריפה (פה אין חמסה חמסה חמסה כי לצערי כבר נשרף לי הבית פעם) ד"א מהצפה אני לא דואג, לא למחשבים בכל אופן, לפחות זה :p

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

פורסם

אני משתמש באינטרנט כדי לגבות. אין סיכוי שהוא ייעלם או ייהרס ואפשר לגשת אליו מכל מחשב.

כל קרב הוא קרב אוכל כשאתה קניבל

פורסם

יש לי 7 כוננים:

WD:

2X250gb

1X640GB

1X320GB

Samsung:

1X320GB

1X500GB

Seagate:

1X1TB

 

מכל הנפלאות האלה, קיבלתי את הסידרה הדפוקה של Seagate, אחרי שבועיים[כל המדיה מאוחסנת שם], ההארדיסק הפך לאבן. ופוף, הלכו לעולמם 400 שעות של ווידאו והמון שעות של מוזיקה.

 

 

גילוי נאות, עיוני לא מקושר לשום יבואן שהוא, מניסיון העבר יש לו עדיפות ל-WD, שפשוט עובד ועובד ועובד.

----

פורסם

לא משנה איזה דיסק אתה בוחר, קנה שניים.

זה סעיף מאוד עקרוני בחוק מרפי - מי שלא מגבה מאבד מידע,

ואצל מי שמגבה כמו מטורף, שום כונן קשיח לא יתקלקל בחיים.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.


×
×
  • תוכן חדש...