Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6108 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני לא הייתי מתקרב לסיגייט.

 

לפני כמה שבועות רכשתי מחשב חדש אחרי שהמחשב שלי הראה סימני גסיסה ולמרות שביקשתי מפורשות דיסק לא סיגייט כשהעברתי את כל החומר וקיבלתי פתאום הודעה שהדיסק מלא התברר שהוא סיגייט ועוד דפוק (בסך הכל העלתי עליו 150GB והוא נסתם).

 

ולפני שתשאלו לא מדובר על KSP/אייבורי אלא על אלוף מחשבים (שלאור הניסיון שלי איתם אייבורי כבר עדיפים בהרבה. אפילו להעביר את החומר שכבר בזבזתי כמה שעות על התקנתו לדיסק החדש שהיה אמור להביא לי הוא לא הסכים בטענה שאין לו איך לעשות את זה. אני לא התוכחתי כי עם כזה נותן שירות אין לי שום כוונה לעבוד שוב והעדפתי להעביר את החומר לבד).

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

  • תגובות 68
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בקיצור, בכל חברות הדיסקים יש אחוז מסויים של נפלים ואין הרבה מה לעשות אלא לא לבצע מעבר מלא לדיסק חדש לפני שמפרמטים אותו יסודית (ולא QUICK FORMAT כמו שכולם עושים)

אצלי כל הדיסקים שנפלו בשנים האחרונות היו WD. (למעשה אני לא זוכר שאי פעם נפל לי דיסק סיגייט ועברו תחת ידיי מאות דיסקים במשך השנים, בייחוד כאשר מכרתי מחשבים)

אחרים אומרים ההפך. כנראה שפשוט עדיף להצטייד בכמה שיותר אחריות.

 

נ.ב. ככל הידוע לי : דיסק קשיח סטנדרטי ופשוט מיועד לעבוד כ 20K שעות ברציפות, זה אורך החיים שלו.

כל פרק זמן של יותר מכך הוא זמן שאול, וצריך לקחת זאת בחשבון.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

אגב, מה שנאמר לי על ידי המוכר בזיגזג הוא שלדיסקים כאלו יש נטייה לעיתים למות בתוך חודשים ספורים. אם זה לא קרה, הם כנראה יחזיקו מעמד שנה-שנתיים ואז יש סיכוי לא רע שימותו. מוזר מאוד, כי דיסקים פנימיים שהיו לי במחשבים מעולם לא נהרסו, גם לאחר שנים רבות של שימוש.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

נשמע לי קצת מפוקפק, במיוחד כשהטרנד הזה של הדיסקים החיצוניים הוא בן שנתיים בערך.

הרי אין לו באמת דיסק של 1TB מלפני שנה או שנתיים שנדפק, זה גודל יחסית חדש שעלה הון לפני יותר משנה.(כמו המחירים של 2TB כיום)

 

קח בחשבון שבתוך המארז החיצוני יש דיסק רגיל לחלוטין (פירקתי וראיתי) מאחד הדגמים הרגילים (לא מייצרים דגם מיוחד בשביל זה)

 

לדעתי החיים של הדיסקים האלה מתקצרים כי הם נלקחים ממקום למקום, חוטפים חבטות , מדליקים ומכבים אותם כל הזמן וכו'.

 

דרך אגב, אני הייתי תולה את הירידה באיכות של הדיסקים לא בעליה בגדלים, אלא בכך שהייצור של כולם עבר ל CHINA. (למרות שזה לא אומר כלום)

סתם תחושה כזאת.

[ה SEAGATE שקניתי ביום חמישי כבר היה MADE IN CHINA בניגוד לקודמים שרכשתי לפני שנה.]

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

מעניין אותי איפה ייצרו את הדיסק 60גיגה סיגייט שרכשתי ב2001.

 

פרמטתי אותו כמה וכמה פעמים,כולל אינספור העברות חומר.

 

אחר כך ישב במחשב קומפק ישן-רצח אצל אחותי במשך שנה וחצי.

 

כיום יושב בגן כלשהו בראש העין ועדיין עובד תקין (בדוק) בלי סקטור אחד פגום.

 

אין על המוצרים של פעם :)

 

[ה SEAGATE שקניתי ביום חמישי כבר היה MADE IN CHINA בניגוד לקודמים שרכשתי לפני שנה.]

 

גם ה1טרה שקניתי מ KSP סניף קריית ביאליק אותו הדבר,בינתיים עובד כמו סוס :)

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

דרך אגב, אני הייתי תולה את הירידה באיכות של הדיסקים לא בעליה בגדלים, אלא בכך שהייצור של כולם עבר ל CHINA. (למרות שזה לא אומר כלום)

סתם תחושה כזאת.

 

גם לי אין ספק שהדיסקים הקשיחים שמיוצרים בשנים האחרונות איכותיים פחות ומתים מהר יותר, גם כשמטפלים בהם בכפפות של משי. לדעתי כל מי שמתעסק קצת בחומרת מחשבים כבר שם לב לתופעה הזאת.

הסיבה היא לאו דווקא הייצור בסין אלא התכנון של הדיסקים. כשמחיר השוק של הדיסקים נמוך כל כך והתחרות על כיסו של הלקוח קשה יותר וכשצריך לעמוד במרוץ החימוש של הנפח אל מול האיכות היצרנים הגדולים פשוט זונחים את נושא האמינות והאיכות ומתמקדים במחיר ללקוח ובנפח. התוצאה - כולנו מחליפים דיסקים קשיחים בכל כמה שנים, מכניסים עוד כסף ליצרנים ומצטרפים למירוץ החימוש.

והמידע? אהה, קונים (עוד) כוננים קשיחים לגיבוי של הכוננים הקשיחים שכבר יש לנו.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

יש לי קשיח סגייט של 20 גיגה משנת 2001, עובד עד היום רק שעם כל פירמוט ועם הזמן יש הרגשה של ירידה בביצועים שלו עד כדי כך שהוצאתי אותו משימוש, אבל לעבוד הוא עדיין עובד.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
גם לי אין ספק שהדיסקים הקשיחים שמיוצרים בשנים האחרונות איכותיים פחות ומתים מהר יותר, גם כשמטפלים בהם בכפפות של משי. לדעתי כל מי שמתעסק קצת בחומרת מחשבים כבר שם לב לתופעה הזאת.

הסיבה היא לאו דווקא הייצור בסין אלא התכנון של הדיסקים. כשמחיר השוק של הדיסקים נמוך כל כך והתחרות על כיסו של הלקוח קשה יותר וכשצריך לעמוד במרוץ החימוש של הנפח אל מול האיכות היצרנים הגדולים פשוט זונחים את נושא האמינות והאיכות ומתמקדים במחיר ללקוח ובנפח. התוצאה - כולנו מחליפים דיסקים קשיחים בכל כמה שנים, מכניסים עוד כסף ליצרנים ומצטרפים למירוץ החימוש.

והמידע? אהה, קונים (עוד) כוננים קשיחים לגיבוי של הכוננים הקשיחים שכבר יש לנו.

 

אני לא חושב שהמחירים שונים משמעותית ממה שהיה לפני 5-6 שנים, 2 הדיסקים בגדלים הפופולאריים תמיד עלו סדרי גודל של 400 ו500 שקל בהתאמה. כיום הפופולארים זה 500 ו 1TB.

בגלל זה אני מוציא לגמלאות דיסק קשיח בערך פעם בשנה (יש לי משהו כמו 6 דיסקים בשני מחשבים),

כאשר השנה הוצאתי כבר שניים של 160 לגמלאות ולמעשה השלמתי פליטת כל דיסקי ה WD ממערך הדיסקים שלי :)

 

למרות כל צעדי הזהירות,

לאחרונה איבדתי את כל האוסף המוזיקלי שלי שצברתי במשך קרוב ל10 שנים, בגלל קריסת דיסק חיצוני של WD בגודל 500 גיגה ללא שום יכולת שחזור (רצו 200 דולר בחברה כדי לנסות לשחזר ולא מבטיחים שזה ישוחזר)

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD


×
×
  • תוכן חדש...