Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6108 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתם מוכנים להחליט? WD או סיגייט? אני גם רוצה לקנות ועכשיו הצלחתם לבלבל אותי.

 

הנה האפשרויות

 

אם סיגייט - אז על איזה אחד משני הראשונים? (הזולים)

ואם WD - אז my book essential או לשלם עוד 200 שקל על home או office ?

 

הצרכים - אחסון בלבד. לא צריך מהירות. צריך למלא אותו כמעט לחלוטין, לכבות ולשים בצד.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

  • תגובות 68
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לי יש כבר זמן מה 500G של MAXTOR שעלה 360 ש"ח ואני מרוצה ממנו,עושה את העבודה.

שום צבא שבעולם לא יעצור אותי מלעשות פרצלציה מהפרצוף של הקונצרטינה הזה...

פורסם

אני חייב לציין משהו.

דרוש כונן גיבוי חיצוני, לא פנימי, עם מינימום 500GB, עדיפות ל1TB.

יש כזה דבר במחיר הזה ?

 

אגב, יש לי במחשב כרגע סיגייט 250GB שעובד טופ.

בנוסף אני חסיד של WD, כבר שנים רבות שאני קונה אך ורק WD עד שגיוונתי לסיגייט.

לאחרונה קניתי לאימי מחשב עבודה חדש, עם שני כונני 160GB של WD, ואחד מהם הלך כבר לאחר תשעה חודשים.

מה שלא יהיה, ניתן להשוות את WD לטויוטה - אמינות טויוטה של פעם זה לא מה שהיום.

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם
מה ההפרש בערך בין SATA ביתי לבין SAS של שרת אם לוקחים כמובן את אותם נתוני העבודה ואותו הנפח?

 

הדיסקים בשרתים ממותגים יקרים מאוד כי כל החברות הגדולות (Dell, HP, Sun וכו') תומכות רק בדיסקים שהן מוכרות בעצמן. הדיסקים הם דיסקים רגילים מסדרות ה-Enterprise של כל החברות הרגילות (WD, Seagate, Hitachi וכו') אך בשביל שתוכל להרכיב אותם על שרת נדרש tray - מבנה שתומך בדיסק ומאפשר יכולת hot-swap - החלפה של דיסק בשרת מבלי לכבות אותו. בנוסף נעשים לפעמים שינויים ב-firmware שבלעדיהם בקר ה-RAID בשרת לא מוכן לקבל את הדיסק, גם אם השגת את ה-tray בנפרד.

 

כך יוצא שמחיר לדיסק 1TB לשרת עשוי לעלות גם למעלה מ-$500, לעומת פחות מ-$100 לדיסק רגיל למחשב אישי או פחות מ-$200 לדיסק ברמת Enterprise כשהוא נקנה בנפרד.

 

ואלה המחירים בארה"ב, המחירים לשרתים בישראל מזוויעים פי כמה.

פורסם
אני משתמש באינטרנט כדי לגבות. אין סיכוי שהוא ייעלם או ייהרס ואפשר לגשת אליו מכל מחשב.

אני מגבה מעל 400 גיגה, רוצה לתת לי הצעת מחיר על אחסון רשת לזה ? (כולל עלויות אחסון וקו אינטרנט שיוכל לעמוד בזה)

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

פורסם
דרור, גם אני שמרתי גיבוי על דיסק חיצוני מחוץ למחשב.

הבעיה היתה כשהייתי צריך את החומר, הדיסק כשל... (הWD עליו דיברתי)

 

זה לא הגיבוי היחיד שלי

תקרא לי פרנואיד בריבוע, יש לי גיבוי גם בבית לכל מה שחשוב לי, סה"כ לכל החומר הרגיש שלי (400 גיגה) יש לי 3 עותקים, כל תחילת חודש +- מגבים הכל.

 

רוני, הדיסקים של סיגייט עולים 10% פחות מ WD לפי מה שראיתי (חיבור USB בלבד), לפי מה שאתה מתאר היתי כנראה הולך על זה היום למרות ששוב הנסיון שלי עם החיצוניים של WD טוב מאוד

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

פורסם
אתם מוכנים להחליט? WD או סיגייט? אני גם רוצה לקנות ועכשיו הצלחתם לבלבל אותי.

 

הנה האפשרויות

 

אם סיגייט - אז על איזה אחד משני הראשונים? (הזולים)

ואם WD - אז my book essential או לשלם עוד 200 שקל על home או office ?

 

הצרכים - אחסון בלבד. לא צריך מהירות. צריך למלא אותו כמעט לחלוטין, לכבות ולשים בצד.

 

רוני

 

אני קניתי WD והוספתי את ההפרש לדגם שכולל את כל סוגי היציאות ואכלתי אותה, כפי שציינתי בתחילת השרשור. בגלל שרוב האנשים קונים את הזולים עם USB בלבד, אם תנסה אחרי שנה לממש אחריות, רוב הסיכויים שלא יוכלו לתת לך מוצר זהה למה שהיה לך כי לא מחזיקים כאלה במלאי וכמובן לא ישדרגו אותך בחינם. עוד משהו קטן : WD לא מספקים את כבלי החיבור בתקנים האחרים ,אלא רק ב USB ומדובר בכבלים שיכולים לעלות גם 50 ש"ח ומעלה (הזמנתי מEBAY באיזה 7 דולר).

 

אני ממליץ על הדגם אחד לפני הזול של SEAGATE, שנקרא FREEAGENT והוא בצבע לבן.

גם מאוד שקט, משמעותית ביחס ל WD וגם מתחמם משמעותית פחות וגם 5 שנים אחריות.

יש לי גם כזה במשך כשנה. הוא אמנם USB בלבד אבל אחרי המרורים שאכלתי עם WD שנגמרו רק לפני כחודש -הכל עדיף.

 

חשוב שתקנה את זה במקום מומלץ שמביא את הדיסק מהיבואן הרשמי ולא באחד מהמקומות המוזלים שלפעמים מוכרים סחורה לא חדשה, ואני עדין.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
למי שמעוניין, יש ב OFFICE DEPOT כונן חיצוני מתוצרת VERBATIM בנפח 1.5GB ב 600 ש"ח. עולה פחות מפנימי..

 

אמין? סיני?

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם

קיבלתי עם המחשב לפני שנה דיסק קשיח 500GB של סיגייט , לפני 69 ימים (בידיוק) בלי הודעה מוקדמת הלך לעולמו. הביוס פשוט לא זיהה אותו והלכו לי 430 GB של משחקי XBOX360. החליפו לי אותו לאחד מהסדרות החדשות שלהם והיום כבר מופיע לי שיש לו 1372 סקטורים פגומים ו0% Health.

 

הפעם אני אדרוש מהחנות WD ואני לא יוותר להם , אני יותר לא מכניס אלי הביתה Seagate.

 
 

 

 
 
פורסם

לפי מיטב ידיעתי אין לך סיכוי לקבל דיסק לא של SEAGATE כי את הדיסק שלך החנות שולחת ליבואן ומקבלת תמורתו דיסק אחר במקום זה שהם נתנו לך. כדי לתת לך wd הם יצטרכו למצוא איך להיפטר מהSG ולממן על חשבונם את הWD עד אז.

 

מנסיון אישי שלי, WD לא יותר טובים...

תלוי על מה נופלים.

פורסם

היי ,

 

לאחרונה היה ידוע שהייתה קיימת תקלה סדרתית בסדרה שלמה של כוננים מתוצרת סיגייט , פעם הבאה שאתה קונה מחשב התייעץ בפורום המקצועים בנושא ( כמו שבאים אלינו עם התייעצויות :?)

 

אחד המובילים http://www.hwzone.co.il , תשוטט שם בפורומים ובתת פורום אחסון יש ת'רד מלא לנושא .

 

ורק בשביל האיזון - סיגייט אחלה של חברה !

היה לי IBM והוא היה מקרקש ועל הפנים !

 

בהצלחה !

על החוק להיות אדפטיבי בהתאם לרוח הזמנים

פורסם

ככל הנראה קיבלת את גירסת האבן של סיגייט, מדובר בהמצאה חדשה, הארדיסק שהופך לאבן אחרי XX‏ יום.

 

הפיתרון? Raid1, זה לא מילה גסה.

----


×
×
  • תוכן חדש...