Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6109 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 68
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

קניתי את ה VERBATIM היום. שנתיים אחריות מאופיס דיפו - השירות שלהם מעולה. מחיר ? 584 ש"ח (עשו 15 ש"ח הנחה כדי לממן את החניה.. שלא שילמתי בסוף כי הייתי במקום פחות מרבע שעה)

...CASKA for life

פורסם
אני חושב שבתוך המארז של ורבטים זה דיסק של טושיבה.

 

יש לי את גרסת ה 1TB, והדיסק בפנים הוא של WD. הדגם: WD10-EAVS-00D7B0.

 

יש לי אותו כ-9 חודשים. קניתי אותו ב-500 ש"ח מאופיס דיפו במסגרת מבצע Black Friday שהיה אז.

 

בסה"כ אין תלונות. עובד כמו שצריך, קצב העברה כ-20MB/s, סביר לכונן חיצוני.

פורסם

רק בשביל לאזן

מזה כשנתיים יש לי דיסק 1 טרה של סיגייט - חיצוני, מעולה !.

מהיר, זמין, ענק, והכי חשוב - היחיד מכל החברות שמציעים 5 שנות אחריות לדיסקים הקשיחים שלהם.

בתקופה הזו שני WD 500 ג'יגה התפגרו, לאחר זה לקח חצי שנה, השני חגג שנה ונפח את נשמתו [ממש בשבוע שעבר]

 

 

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם

"את השני קיבלתי באריזת ווקום אטומה, דגם אחרון של סיגייט."

 

לא בעיה לפתוח שקית אטומה, חותכים לפני הפס דבק פותחים, מורידים את המדבקה של המחודש, ומדביקים מחדש לפני החיתוך שעשינו קודם.

 

אגב, לאנשים שבתחום המחשבים פה, היום כבר עושים את זה בסין מראש ?

פורסם

בשבילי השאלה פשוטה. נניח ואני קונה דיסק של סיגייט או WD, מטעין עליו טונות של חומר ואז מכבה אותו ושם אותו בארון. מה הסיכוי שאחרי כך וכך זמן הוא פתאום יתקלקל? לא יפעל יותר?

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

הארדיסק על קצה המזלג:

מורכב מ3 חלקים - אלקטרוניקה, פלטות ומנוע.

 

התקלות הנפוצות הן:

האלקטרוניקה (הפאנל התחתון), פשוט מתה. במקרה שרוצים לשחזר פשוט מחליפים את האלקטרוניקה.

 

התוכנה בפאנל האלקטרוניקה דפוקה - ראה מקרה סדרת סייגיט אבן.

 

המנוע נפח את נשמתו - אפשר להחליף אותו לצורך שיחזור בלבד (לא מומלץ להמשיך לעבוד עם כונן קשיח אחרי שפתחו אותו) - חייב לבצע את ההחלפה בחדר סטרילי מאבק, מתבצע בחברות שיחזור מידע ועולה דיי הרבה כסף.

 

הפלטות התעקמו, המחט נתקעה, הפלטות נשברו כתוצאה מנפילה מקומה 10 - רק מעבדת שיחזור, ומחיר יקר מאוד.

----

פורסם

לי יש 1TB של WD שפועל כבר כמה חודשים ככונן גיבוי של כל המחשבים של הבית (4 מחשבים) ושל המחשבים בעבודה (עוד 2).

 

לא עושה בעיות והוא עלה לי 600 ש"ח בבאג.

 

אגב, VERBATIM זו חברה עם מוצרים מעולים.

הדיסקים שלה במדינות אחרות נחשבים לטובים ביותר, ואני קונה רק שלהם.

זו לא חברה סינית, הם חברת בת של מיצובישי.

פורסם

אני רק רוצה לעדכן ולתקן כמה משתמשים פה שציינו כי שיש לדיסקים של סיגייט אחריות 5 שנים; לצערינו כבר לא.

פעם כן, והם אפילו התגאו בזה אחרי שחברות אחרות (כמו WD) צמצמו את ה3 שנים שלהן לשנה אחת בלבד.

 

בתחילת 2009 הודיעה סיגייט כי היא מקצרת את האחריות לדיסקים הקשיחים שלה שנמכרים כOEM מ5 שנים ל3 שנים.

זאת בניגוד לRETAIL, שלמיטב ידיעתי אינם נפוצים כלכך בארץ, להם נשארה אחריות של 5 שנים.

או במילים אחרות - על עוד שנתיים אחריות אתם צריכים לשלם עוד כמה עשרות שקלים (דבר שאפשרי גם אצל WD).

 

 

 

עריכה:

http://techreport.com/discussions.x/16049

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

בשרשור הזה דובר על דיסק חיצוני, ועל הדיסק החיצוני יש 5 שנים (הדגם שאני המלצתי עליו).

[לפחות זה שהמלצתי עליו]

 

רק בשביל לאזן

מזה כשנתיים יש לי דיסק 1 טרה של סיגייט - חיצוני, מעולה !.

מהיר, זמין, ענק, והכי חשוב - היחיד מכל החברות שמציעים 5 שנות אחריות לדיסקים הקשיחים שלהם.

בתקופה הזו שני WD 500 ג'יגה התפגרו, לאחר זה לקח חצי שנה, השני חגג שנה ונפח את נשמתו [ממש בשבוע שעבר]

 

 

 

רון.

 

ממש בדיוק מה שקורה אצלי מבחינת דיסקים פנימיים.

למעשה ארגנתי שבמסגרת האחריות אקבל SEAGATE במקום WD (חנות מחשבים שאני מקושר בה)

 

בשבילי השאלה פשוטה. נניח ואני קונה דיסק של סיגייט או WD, מטעין עליו טונות של חומר ואז מכבה אותו ושם אותו בארון. מה הסיכוי שאחרי כך וכך זמן הוא פתאום יתקלקל? לא יפעל יותר?

 

נמוך.

אצלי היו תקופות שהדיסק עבד 24/7 זה כמובן מגביר את הבלאי אבל לא לרמה שאחרי שנה הוא צריך להתפגר.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

מקפיץ לעדכונים - טלפון לזיגזג הוביל ככל הנראה להחלטה. לסיגייט אצלם יש 5 שנים אחריות ולטענת המוכר מימוש האחריות פשוט ונוח יותר. המחירים דומים ל-WD ולכן אלך על הסיגייט כנראה.

 

העניין הוא שהמוכר הדאיג אותי מעט כשאמר שרוב הסיכויים שהדיסק אכן יתפגר במהלך האחריות, אפילו אם הוא יושב בארון. לדברים החשובים ממילא יש לי גיבוי שלישי, אבל עדיין, זה מטריד.

 

למתעניינים - סיגייט 1 טרה עולה שם 513 שקלים.

 

שאלה אחרונה - מישהו יודע נתונים מאומתים על אמינות יחסית של הרדיסקים 2.5 אינץ' מול 3.5 אינץ'?

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

בהמשך לשרשור הזה והספקולציות לגבי האחריות:

רכשתי ביום חמישי עוד סיגייט 1TB חיצוני.

כתוב במפורט על האריזה ובחשבונית - 5 שנים אחריות.

 

המחיר דרך אגב, 475 ש"ח. (לא קניתי ב KSP וגם לא באייבורי אלא בחנות שעובדת עם יבואנים רשמיים בלבד)

 

ביום שישי אבי קנה סיגייט 500GB באחד מסניפי KSP.

שם אמנם הדיסק לא מגיע דרך היבואן הרשמי, אבל היה רשום במפורש בחשבונית: 60 חודשי אחריות.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD


×
×
  • תוכן חדש...