Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6128 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

במקום להשחיז תשבור את הסכין ותקבל חדשה.

יש לי 2 לדרמן צ'ארג. הלדרמן עובד קשה ביום יום ואכן נשבר או מתקלקל עם מתעקשים על פתיחה או סגירה חזקה מידיי.

בגלל זה יש לי 2 כשאחד בתיקון עובדים עם השני.

כלים מצויינים והצילו אותי לא פעם.

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לבחור ש/כתב שצריך סט כלים. אני מסכים.

אבל תסביר לי. איך אני מסתובב כל היום בעבודה. ועל ריגים (קונסטרוקציות של תלית תאורה והגברה לבמות) ובמות עם ארגז כלים צמוד?

 

אז יש ארגז כלים גדול בשטח. ועל החגורה / בכיס יש לדרמן. לבורג העקשן. לחוט שצריך לחתוך. לסגור פנס. ועוד.

 

ושלא תחשוב. שכלים גדולים לא נשברים.

ג'בקות נשברות. פליירים נשברים. קטרים נשברים ומברגים.

ואני לא מדבר עם כלים של שקל. על כלים של חברות כמו סיגנט. וירט. ויזה גריפ, ועוד.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם
תסביר לי. איך אני מסתובב כל היום בעבודה. ועל ריגים (קונסטרוקציות של תלית תאורה והגברה לבמות) ובמות עם ארגז כלים צמוד?

 

בזהירות. 8)

 

כמו כן, אני ממליץ על קורס הליכה מתקדמת ב"מדרכות".

פורסם
שאלה - ניתן למסור את הלדרמן בכל חנות ריקושט להשחזה ללא חיוב ?

כן, ולא רק בריקושט, אלא בכל חנות שמשווקת לדרמן.

אני את ה-MICRA שלי מסרתי להשחזה ב"טונדרה" בנתניה חינם אין כסף

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם
קונסטרוקציות של תלית תאורה והגברה לבמות

וואלה, צודק. מה נשאר להגיד, "תהדק ברגש"?:-D

עבודה לא קלה, יש לי המון הערכה לעובדים בתחום הזה.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
אני יכול להעיד שהלדרמן שלי ושל אחי עברו חיים לא קלים וכוחם עדיין במותניהם - עם הגרבר וה sog לא התנסתי ככה שאני לא יכול להעיד עליהם.

 

שאלה - ניתן למסור את הלדרמן בכל חנות ריקושט להשחזה ללא חיוב ?

 

כן, ולא רק בריקושט, אלא בכל חנות שמשווקת לדרמן.

אני את ה-MICRA שלי מסרתי להשחזה ב"טונדרה" בנתניה חינם אין כסף

 

באמת? אם כך חבל שהם לא מפרסמים את זה...

ידוע לך באיזו שיטה הם עושים זאת?

לא שאני הולך להשתמש בשירות, כי אני משחיז את הסכינים שלי בעצמי בגאווה, אבל מעוניין לדעת.

 

אי אפשר ללמד השחזה בהיתכתבות.

נקודה.

 

+1

ישנם כל כך הרבה גישות ושיטות להשחזה שמעבר לכך שלא ניתן ללמד את הפעולה בהתכתבות (שבפני עצמה היא מורכבת )

כל אחד צריך להתנסות ולבחור באיזו "מערכת" הוא רוצה להשתמש.

ואם יש תחום ביקום הזה שנחלק ל1,000,001 אסכולות, זה וודאי עולם ההשחזה, כך שזה תהליך ארוך ומבלבל וכמות הדעות שם בחוץ פשוט עצומה - רק על האמצעים להשחזה...ושלא נדבר בכלל על ההשחזה עצמה ( גריטים, זויות, ליטוש/גימור, אופי הלהב הדרוש למטרה מסויימת וכו....).

אפשר לנהל על זה דיון מעניין, לא יודע אם זה המקום.

 

אני מחזיק לדרמן ובאופן כללי מאוד מרוצה משום שאני מקפיד על היגיון בריא בשימוש בכלי,תחזוקה נאותה , השחזה בזמן, וניקיון שוטף.


×
×
  • תוכן חדש...