Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6129 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הויקטוריה נוקס.- נשבר אחרי כשבועיים עבודה (הידית.) . בחנות קיבלתי חדש. ואחרי כחודש שוב נשבר (נשבר הפלייר עצמו)בחנות בקשתי להחליף חברה הוספתי כסף. ועברתי לגרבר.

הגרבר. פחות נוח. אבל היה יותר חזק מהויקטוריה נוקס. אבל גם הוא נשבר. אחרי מספר חודשים.

 

מבחינתי.

1 לדרמן.

2 ויקטוירה נוקס.

3 גרבר.

4 SOG. (עם צריך כלי לחתוך כבלים עבים. ובקלות. ממולץ!)

 

לפי מה שאתה כותב, הויקטוריה נוקס זה הכלי הכי פחות מומלץ, אבל בכל זאת זאת דירגת אותו מתחת לגרבר, שלמעשה, החזיק לך לא יותר:roll:.

 

 

באמת הגיוני..

under construction..

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הגרבר גדול מדי לדעתי אך נוח בטירוף לא יודע מה האיכויות שלו אבל הלדרמן חיית עבודה,במחינת סכינים ללא ספק סוג פשוט רמה מעל כולם.

 

לדעתי לדרמן זה הTOOL הכי טוב שיש הן מבחינת הפטנטים שלו והעמידות,לא סתם מחלקים אותו לחיילים.

HU: CLARION 785 BI-AMP AMP:SUNDOWN SAX100.4C\SAE1200D COMP:HYBRID CLARUS 6C\ HYBRID L1PRO SUB: AA HAVOC 15

פורסם

יש לי שני סופר טול של לדרמן וגרבר אחד. הגרבר מרגיש הרבה יותר עדין להתעללות,הוא נחמד אבל כשצריך לתת קצת לחץ או להפעיל כוח הוא מראה סימני שבירה. לעומת זאת הסופר טול הישן שלי עומד בכבוד בכל התעללות שאני מציב לו ולא נשבר אפילו פעם אחת.

 

לכן מבחינתי רק לדרמן.

התחלתי מאוד להילחץ, יש לי גם וילונות שחורים באוטו והראייה עוד יותר נמוכה, גם אורות דמוי קסנון של פיליפס שלא מאירים שום דבר בגשם כמעט) והיה די מפחיד. סעו בזהירות !
פורסם

הויקטוריה נוקס....

... וויקטוריה נוקס....

...2 ויקטוירה נוקס.

 

הויקטוריה נוקס ..

 

נשמעת כמו איזה כוכבת פורנו :lol:

שם החברה הוא ויקטורינוקס VICTORINOX(ויקטור ע"ש ויקטוריה, אמו של מקים החברה ו INOX שזה פלב"מ)

 

את המולטי-טול שלהם לקחתי איתי לכל נסיעה לחו"ל (במזוודה כמובן), עזר לי עשרות פעמים ב 1001 סיטואציות שונות החל ממפסקי נורות שלא עובדים (ותוקנו בעזרתו), מזוודה שהמנעול שלה החליט להפסיק לעבוד, תקלות קלות ברכבים וכו'.

 

יום אחד שכחתי אותו באיזה בית מלון ואיזה בן של חדרנית קיבל אחלה מתנה מאמא באותו יום.:x

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

מולטי-טולים הם קצת כמו רכבים:

אנשים נמשכים או נדחים מהם רק מההרגשה שהם מקבלים מהכלי, קצת פסיכולוגיה של עדר וקצת שמועות וסטיגמות מהסביבה.

כשמישהו יעשה מבחן השוואה בין כל החברות, דגם לדגם באותו תג מחיר, אני רוצה לראות את התוצאות.

 

כעובד בחנות מטיילים, על כל גרבר בודד שמגיע לתיקון מגיע גם קילו לדרמן.

מיותר לציין שויקטורינוקס וסוג בכלל לא מגיעים לתיקונים (אולי בגלל כמותם היחסית מהכלל, ואולי לא)

מתחדשת*

פורסם

אתה צריך להתייחס גם לסוג העבודה שעושים.

והסיבה שגרבר אצלי אחרי הויקטורינוקס.

זה בגלל שהויקטורינוקס היה לי יותר נוח לעבודה. והרגיש פחות עדין מהגרבר.

 

אגב יש לך על כול גרבר בחוץ לפחות 1000 לדרמנים.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם
מולטי-טולים הם קצת כמו רכבים:

אנשים נמשכים או נדחים מהם רק מההרגשה שהם מקבלים מהכלי, קצת פסיכולוגיה של עדר וקצת שמועות וסטיגמות מהסביבה.

כשמישהו יעשה מבחן השוואה בין כל החברות, דגם לדגם באותו תג מחיר, אני רוצה לראות את התוצאות.

 

אתה מדבר כאן על השוואה של נתונים לא תואמים, בלשון המעטה, זה כמו לנסות להשוות בין צריכת דלק של משאית, אופנוע, רכב ספורט ואייר-פורס 1 לפי זה שכולם כלי רכב שיש להם גלגלים...

 

כעובד בחנות מטיילים, על כל גרבר בודד שמגיע לתיקון מגיע גם קילו לדרמן.

מיותר לציין שויקטורינוקס וסוג בכלל לא מגיעים לתיקונים (אולי בגלל כמותם היחסית מהכלל, ואולי לא)

 

אני משוחד לכיוון הלדרמן, למען הגילוי הנאות. אני לא מנסה להסתיר את זה. זיכרו זאת בהמשך דבריי.

 

השוואה של הכלים השונים, רמה מול רמה, היא לא כל כך אפשרית, כי מכונית ספורט עושה קילומטראז' שונה מהאמר צבאי או מקנגו של חברת השכרה. אופי השימוש בכלים האלה משתנה בין אדם לאדם. יש כאלה שמכירים ומבינים את מגבלות הכלי, ולוקחים כלי בגודל מלא לעבודה ספציפית במקום להיעזר במולטיטול, ויש כאלה שמשתמשים בו בכל הכח הפיזי שיש להם והורגים את הכלי.

 

בין היתרונות והחסרונות של כל דגם של כל חברה, ישנו נושא העובי. הגרבר עבים יותר מהלדרמן ( לפחות אלו שאני החזקתי), וזה מקנה להם חוסן מכאני עדיף על זה של המתחרים, אבל החיסרון הוא שלא נוח להחזיק ביד, וכשאתה כבר מחזיק אתה מפעיל כח לא פרופורציונאלי לעומת כלי ארגונומי יותר.

 

קשה לעשות השוואה אמיתית של הכלים, אני נוטה לחשוב שכל כלי מגלם בתוכו יתרונות וחסרונות הקשורים אליו, ושצריך לבחור בכלי שיש בו הכי מעט חסרנות או הכי הרבה התאמה אישית לצרכים.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

יצא לי להשתמש בכלים האלה בעיקר בצבא ובאופן יומיומי די מסיבי.

יום אחד היה לי בורג פרפר עקשן שסרב להפתח (הוא די גדול והיה סגור ממש חזק,אולי בגלל הטמפ' הגבוה שקיימת באותה יחידה הוא נדבק קצת),חיש מהר שלפתי את הגרבר וניסיתי לפתוח אותו,לא הלך. בנסיון השני כבר החלטתי שאני משאיר סיכוי לבורג והפעלתי די הרבה כוח. מה שקרה זה שחלק מהפלייר פשוט נשבר (יאמר לזכותם שהם שלחו לי גרבר חדש לגמרי).

אחרי שהגרבר נשבר האצתי רצתי להביא את הסופר טול,ובנסיון הראשון הבורג נפתח,עם הרבה מאוד כוח אומנם אבל נפתח.

הלדרמן אפילו לא צייץ (יש לציין שהוא מהדגמים הישנים,החדשים נראים לי עדינים יותר).

התחלתי מאוד להילחץ, יש לי גם וילונות שחורים באוטו והראייה עוד יותר נמוכה, גם אורות דמוי קסנון של פיליפס שלא מאירים שום דבר בגשם כמעט) והיה די מפחיד. סעו בזהירות !
פורסם

מולטי-טול, שופר-מול, סופר-דופר-ויקטוריה סיקרט.

נו, באמת.

 

באיזה שהוא שלב מתבגרים ועוברים לעבוד בכלים אמיתיים,

ובאותה הזדמנות מפסיקים לשבור להבים או לעקם ברגים.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

האנס- זו דעתך ואני מכבד אותה.

אבל כשאין לך בהישג יד ארגז כלים, ואתה תקוע עם בעייה עצבנית במיוחד, המולטיטול הזה פשוט מציל אותך.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

אני יכול להעיד שהלדרמן שלי ושל אחי עברו חיים לא קלים וכוחם עדיין במותניהם - עם הגרבר וה sog לא התנסתי ככה שאני לא יכול להעיד עליהם.

 

שאלה - ניתן למסור את הלדרמן בכל חנות ריקושט להשחזה ללא חיוב ?

שום צבא שבעולם לא יעצור אותי מלעשות פרצלציה מהפרצוף של הקונצרטינה הזה...

פורסם

אני לא יודע אם האחריות של הלדרמן כוללת השחזה, אבל אאל"ט הלהבים יוחלפו לחדשים בכל מקרה.

 

עריכה.

 

שווה ללמוד להשחיז לבד.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

השחזה וטיפול בחלודה לא באחריות (כלומר באחריות המשתמש).

 

לויקטורינוקס יש מחירון השחזות לכלים וסכינים בכל הגדלים ולכל הסוגים (רגיל ומשונן).

מתחדשת*

פורסם

אי אפשר ללמד השחזה בהיתכתבות.

נקודה.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.


×
×
  • תוכן חדש...