Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6141 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב לכולם,

התייעצות קלה לגבי תצרוכת דלק ברכב של אשתי

פיג'ו 206 מודל 2001 אוטומט 120 אלף ק"מ

רכב של חבר זהה בדיוק.. (רק בצבע כתום :-P) 70 אלף ק"מ

 

הרכב של אשתי עבר טיפול מקיף אשר כלל:

פלאגים, פילטר אויר, ניקוי מערכת קירור, סליל הצתה ועוד...

 

תצרוכת דלק לפני הטיפול 360 ק"מ 45 ליטר דלק = 8 ק"מ לליטר

אחרי הטיפול כולל תוסף גולד לייבל (אמרו שאולי יעזור) 390 ק"מ 45 ליטר דלק = 8.2 ק"מ ליטר

 

הרכב של החבר עבר טיפול ראש מנוע לאחר התחממות:

לפני הטיפול 560 ק"מ 45 ליטר דלק = 11.5 ק"מ לליטר

אחרי הטיפול 460 ק"מ 45 ליטר דלק = 10.2 ק"מ לליטר

 

מה הבעיה ברכב של אשתי (לא מתחמם כלל)?

מה הבעיה אצל החבר?

 

חיבור לסורק תקלות לא העלה דבר ולמוסכניקים בירושלים אין תשובה... מה עושים?

 

תודה לעוזרים

Golf 2008 MK5

פורסם

וגם אופן הנסיעה לא זהה,

וגם הנהג לא זהה,

וגם הצמיגים לא זהים,

וגם לחץ האויר בצמיגים לא זהה,

וגם החפצים והעומס בבגאז' לא זהים,

וגם החפצים והעומס בתא הנוסעים לא זהים,

וגם משקל הנוסעים והנהג לא זהים,

וגם הקילומטראז' ובלאי החלקים לא זהים,

ואפשר להמשיך עוד, אבל נגמרו לי הרעיונות.

Nothin really matters to me

  • ספונסר פורום
פורסם

מה לא רציני בתשובות שקיבלת?

 

כל התשובות שענו לך נכונות,מסלול הנסיעה ואופי הנהיגה משפיעים מאוד על צריכת הדלק, יש המון משתנים, לדוגמא רכב אחד נוסע את רוב הנסועה מחוץ לעיר והשני בעיר, נהיגה עם מזגן דולק קבוע(לדוגמא רכב שנוסע בשעות היום ורכב שנוסע בערב כשקריר יותר)

 

פתיחה מהירה של המצערת וזינוק מרמזורים מעלה את צריכת הדלק משמעותית!

אתן לך דוגמה קיצונית ברכבי הפרטי,בנסיעה רגועה ללא פתיחת מצערת מהירה והחלפת הילוכים תכופה,אני מצליח להגיע לצריכה של כ12ק"מ לליטר בנסיעה ספורטיבית או קצת יותר חזקה הצריכה יורדת ל6 ק"מ לליטר,בלחיצות חזקות אי אפשר למדוד,70 ליטר ל150 ק"מ!

 

אז ככה שלא בטוח שיש בעיה ברכבך,הייתי ממליץ לך לנסוע למוסך להתחבר עם סורק אבחון ובדיקת 4 גזים כדי לבדוק אם הכל תקין,במידה וכן,פשוט ללמוד לנהוג נכון.

אורן

פורסם

מה לגבי חום המנוע, תבדוק אם הטרמוסטט תקין אצלך . ולא שהמנוע קר כל הזמן.

 

אמנם זה לא משמעותי בימים חמים אלה , אבל זה עוד סיבה למסיבה .

HONDA CIVIC LS

פורסם

צמד הרכבים עושה את דרכו כמדי יום באותו המסלול.

אזור תלפיות בירושלים לכיוון קרית הממשלה

שני הרכבים לא יוצאים מחוץ לעיר, אחת לחודש גג ולא מעבר

 

הרכב התחבר לסורק תקלות ולא מצא דבר

אולי הרכב של אשתי הוא טורבו? :-P

 

אני מכנה את צמד הנהגים של הרכבים כנהגי "שבת", ללא קיקים ומשיכת טורים גבוהים.

 

תודה לכולם

Golf 2008 MK5

פורסם

להרגלי נהיגה, כמו גם לשעות הנסיעה, אפילו באותו מסלול, חלק נכבד בצריכת הדלק. הדרך היחידה לבדוק אם בכ"ז קיימת בעיה מכנית שהיא מקור ההבדל, היא החלפת המכוניות בין אשתך לידידך לפרק זמן כזה שיאפשר השוואה נאותה.

×
×
  • תוכן חדש...