Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רנו 19 1700 - ציריות, גיר שורק וכו'


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8590 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

לפני מס' שבועות קניתי לי את הנחמדה הזו במחיר יחסית ידידותי לסביבה.

למרות המנוע הגדול מהמקובל, הנ"ל אינה חורכת כבישים, סה"כ זה אוטו רגוע ונינוח מאד, בו כח המנוע מתרכז בסל"ד נמוך ובינוני, מה שמתבטא בצריכת דלק נמוכה (1:12 לאחר כיוון אצל רני מלמד). מתישהו נעשה לה מקצה שיפורים ויש כבר תכנון אבל זה לא לעכשיו.

 

השאלה שלי נוגעת לרעש של דפיקות מהציריות שהתגבר קצת מאז שהיא אצלי וזה די מעיק עד כדי כך שאני חושש לקחת סיבובים מהירים כדי לא לשבור אותן. אגב במהירויות נמוכות הרעש פחות דרמטי.

מתי אני יודע שצריך להחליף באופן סופי? האם התחליפי חייב להיות מדגם זהה או שכל ציריות של רנו 19 יתאים כולל 1.4 ו-1.8? האם לחפש גם בדגמים אחרים? האם יש אפשרות לציריות מחוזקות?

רעש מעיק נוסף הוא זמזום המגיע מהגיר (מיסב?) - אמנם לא נראה אקוטי אבל מעיק - האם אני צריך לדאוג או שהוא יכול להמשיך כך עוד הרבה?

 

אגב, מכון הבדיקה שם בדקתי את הרכב לא אבחן כלל את שתי התופעות, ואני מתלבט אם לעשות מזה עניין או לעזוב את זה.

 

תודה מראש, יאיר

פורסם
שלום לכולם

לפני מס' שבועות קניתי לי את הנחמדה הזו במחיר יחסית ידידותי לסביבה.

למרות המנוע הגדול מהמקובל, הנ"ל אינה חורכת כבישים, סה"כ זה אוטו רגוע ונינוח מאד, בו כח המנוע מתרכז בסל"ד נמוך ובינוני, מה שמתבטא בצריכת דלק נמוכה (1:12 לאחר כיוון אצל רני מלמד). מתישהו נעשה לה מקצה שיפורים ויש כבר תכנון אבל זה לא לעכשיו.

 

השאלה שלי נוגעת לרעש של דפיקות מהציריות שהתגבר קצת מאז שהיא אצלי וזה די מעיק עד כדי כך שאני חושש לקחת סיבובים מהירים כדי לא לשבור אותן. אגב במהירויות נמוכות הרעש פחות דרמטי.

מתי אני יודע שצריך להחליף באופן סופי? האם התחליפי חייב להיות מדגם זהה או שכל ציריות של רנו 19 יתאים כולל 1.4 ו-1.8? האם לחפש גם בדגמים אחרים? האם יש אפשרות לציריות מחוזקות?

רעש מעיק נוסף הוא זמזום המגיע מהגיר (מיסב?) - אמנם לא נראה אקוטי אבל מעיק - האם אני צריך לדאוג או שהוא יכול להמשיך כך עוד הרבה?

 

אגב, מכון הבדיקה שם בדקתי את הרכב לא אבחן כלל את שתי התופעות, ואני מתלבט אם לעשות מזה עניין או לעזוב את זה.

 

תודה מראש, יאיר

 

בנוגע לציריות, שווה לברר מחיר של פעמון חדש - לעיתים שווה להחליף פעמון לאחד חדש מאשר לרכוש ציריה משופצת.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

בנוגע לציריות, שווה לברר מחיר של פעמון חדש - לעיתים שווה להחליף פעמון לאחד חדש מאשר לרכוש ציריה משופצת.

 

איציק

 

תודה, עכשיו ככה: האם שווה לי לנסות להחליף לבד (לא ניסיתי זאת מעולם), האם אני צריך לחפש מקורי של רנו? האם חייב להיות מתאים לדגם הספציפי או לא בהכרח?

יאיר

פורסם

בנוגע לציריות, שווה לברר מחיר של פעמון חדש - לעיתים שווה להחליף פעמון לאחד חדש מאשר לרכוש ציריה משופצת.

 

איציק

 

תודה, עכשיו ככה: האם שווה לי לנסות להחליף לבד (לא ניסיתי זאת מעולם), האם אני צריך לחפש מקורי של רנו? האם חייב להיות מתאים לדגם הספציפי או לא בהכרח?

יאיר

 

לדעתי, לא כדאי לך להתעסק עם זה (בעיקר בגלל שלא עשית זאת מעולם).

עבודה על התקנת ציריה קומפלט במוסך מורשה עולה 90 שח + מעמ, לא הרבה כסף.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
איציק,

מה הסדר גודל של מחיר פעמון, והתקנה (בנפרד)?

 

תודה :)

 

תלוי ברכב.

יש מכוניות שפעמון עבורן עולה 180 ש"ח ויש כאלה ב 500 שח ואף יותר.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

 

לדעתי, לא כדאי לך להתעסק עם זה (בעיקר בגלל שלא עשית זאת מעולם).

עבודה על התקנת ציריה קומפלט במוסך מורשה עולה 90 שח + מעמ, לא הרבה כסף.

 

איציק

 

תודה איציק

ומה לגבי השאלה השניה - האם אני צריך להתעקש על מקורי של רנו או לא בהכרח? האם לדעתך יתאימו ציריות של דגמים אחרים כמו 21 או 19 1.8? האם יש משמעות לציריות מחוזקות?

יאיר

פורסם
איציק,

מה הסדר גודל של מחיר פעמון, והתקנה (בנפרד)?

 

תודה :)

 

תלוי ברכב.

יש מכוניות שפעמון עבורן עולה 180 ש"ח ויש כאלה ב 500 שח ואף יותר.

 

איציק

 

לפי מרפי אצלי זה 500 :p

סתם סתם

בכל מקרה, הציעו לי להחליף לחדש בכ-300 ש"ח אצל האחים רוט ביפו.... כדאי להחליף סופסוף ולהיפטר מהתקתוקים?

יובל.

פורסם
אגב, מכון הבדיקה שם בדקתי את הרכב לא אבחן כלל את שתי התופעות, ואני מתלבט אם לעשות מזה עניין או לעזוב את זה.

 

מכון הבדיקה לא אבחן תקלות שעלותן מתחילה במאות שקלים ויכולה לסתיים בשיפוץ גיר :?:

ואתה עוד מתלבט אם לתבוע אותם :shock:

 

עמית

רק שזה לא יגיע אלי בהפוכה :wink:

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

×
×
  • תוכן חדש...