Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6157 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי סיאט איביזה 2007 עם פילטר אוויר פתוח

ואני צריך לעבור טסט בקרוב

 

האם יכולים לעשות לי בעיה בגלל זה?

פורסם

בעיקרון, יכולים לא להעביר אותך טסט.

מעשית, אני לא זוכר מתי היתה הפעם האחרונה שביקשו ממני לפתוח מכסה מנוע במהלך מבחן הרישוי לרכב (כנראה אף פעם), ולכן הסיכוי שהבוחן יבדוק האם יש פילטר אויר פתוח הוא אפסי.

פורסם

באמת?! :shock:

אף פעם לא בקשו ממך לפתוח מכסה מנוע בטסט?! גם לא בעמדת הזיהוי, בה יש לבצע התאמת מס' מנוע מנוע ושלדה(רוב המכוניות מס' המנוע והשלדה נמצאים בתא-המנוע)? אולי תסבר את אוזנינו, איזה רכב יש לאדוני והיכן הוא מבצע את המבחן השנתי?

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
בעיקרון, יכולים לא להעביר אותך טסט.

מעשית, אני לא זוכר מתי היתה הפעם האחרונה שביקשו ממני לפתוח מכסה מנוע במהלך מבחן הרישוי לרכב (כנראה אף פעם), ולכן הסיכוי שהבוחן יבדוק האם יש פילטר אויר פתוח הוא אפסי.

 

גם לי אף פעם לא פתחו מכסה מנוע :shock:

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

אני לא מכיר בן אדם אחד שלא עבר טסט בגלל פילטר אוויר פתוח. גם אני ברכב הקודם אף פעם לא נתקלתי בבעיה. מצד שני אני מכיר אנשים שקיבלו הורדה מהכביש ע"י בוחן משטרתי על פילטר אוויר פתוח:|

פורסם
באמת?! :shock:

אף פעם לא בקשו ממך לפתוח מכסה מנוע בטסט?! גם לא בעמדת הזיהוי, בה יש לבצע התאמת מס' מנוע מנוע ושלדה(רוב המכוניות מס' המנוע והשלדה נמצאים בתא-המנוע)? אולי תסבר את אוזנינו, איזה רכב יש לאדוני והיכן הוא מבצע את המבחן השנתי?

 

 

לי יצא להעביר רכב טסט כ 6 פעמים עד עכשיו (שלי + של ההורים) ואף פעם לא פתחתי מכסה מנוע........

 

מבינת הרכבים מדובר על רכבים סטנדרטיים לגמרי , פיאסטה ו- 307 , בשני מכוני רישוי שונים (רחובות ו חולון).

פורסם
באמת?! :shock:

אף פעם לא בקשו ממך לפתוח מכסה מנוע בטסט?! גם לא בעמדת הזיהוי, בה יש לבצע התאמת מס' מנוע מנוע ושלדה(רוב המכוניות מס' המנוע והשלדה נמצאים בתא-המנוע)? אולי תסבר את אוזנינו, איזה רכב יש לאדוני והיכן הוא מבצע את המבחן השנתי?

 

5 רכבים העברתי טסט, באף אחת מהפעמים לא התבקשתי לפתוח מכסה מנוע.

ויותר מזה, בטסט שבו נכשלתי בבדיקת זיהום אוויר הטסטר אמר לי שזה יכול להיות בגלל הפילטר הפתוח, ושהבעיה תיפטר אם אני אנקה אותו קצת (מיד לאחר מכן הוא הציע לי תוסף). שום מילה על זה שפילטר הוא גורם להכשלה בטסט.

 

פילטר אוויר פתוח כמשהו שמורכב על האוטו שלך לא אמור להוריד אותך טסט, הכוונה שרוב הסיכויים שלא יכשילו אותך טסט רק בגלל שיש לך פילטר פתוח. אבל! בגלל שיש לך פילטר פתוח אתה עלול להיכשל בבדיקת זיהום אויר (במידה ואתה בכלל צריך לעבור אחת).

פורסם

ההודעה הנ"ל נכתבת מניסיון אישי!

בכל טסט שהייתי היתבקשתי לפתוח מכסה מנוע, והייתי בלא מעט טסטחם עם הרבה רכבים.

ברשת מכוני הדרום (פ"ת ויפו) הכשילו אותי על פילטר אוויר פתוח, בכל מכון אחר אף פעם לא עשו בעיות.

ביפו כבר באתי מוכן עם הקופסת אוויר המקורית ובזמן הטסט אחרי שהוא אמר לי שהוא יכשיל אותי על הפילטר החלפתי לקופסא המקורית במקום, בפעם הראשונה שהכשילו אותי זה היה בפ"ת מכון הדרום שם היתווכחתי עם הבוחן הראשי שהראה לי באיזה שהוא ספר שקופסת האוויר חייבת להיות אטומה כדי להעביר טסט.

ששאלתי איך בדיוק ייכנס אוויר למנוע עם הקופסא תיהיה אטומה ובכלל באיזה רכב הוא נתקל בקופסא אטומה שאין בה פתח לכניסת אוויר הוא התחיל לצעוק עלי שאני מתחכם ואמר "לא טוב לך? לך תיתבע אותי".

בכל שאר עשרות הטסטים בכל מקום אחר שעשיתי בחיים לא דיברו על זה ולא עשו בעיות.

פורסם

פעמיים העברתי טסט.. פעמיים פתחו לי מסכה מנוע ועברו עליו עם פלורסנט והסתכלו טוב טוב

רק שלא הפריע להם שמורכב לי פורק ופילטר פתוח , אפילו ביציאה מבדיקת בלמים צריך לתת קצת יותר גז בשביל לצאת משם , אז הבוחן אמר לי "הופה איזה פריקה" אבל זה לא הפריע לו.

 
 

 

 
 
פורסם

כמו יהודים טובים, כמה טסטרים, ככה חוות דעת.

אני למשל שאלתי טסטר בזמן שהייתי עם חבר (העברנו את הרכב שלו) לגבי פילטר פתוח, והוא אמר לי שאם זה מרעיש אז זה לא עובר, אם לא, אז לא אכפת לו.

כמובן ששאלתי איך הוא מודד את הרעש הזה ולפי מה הוא מחליט מה זה "מרעיש" ומה לא. אז הוא אמר לי בפשטות ובלי להתבלבל אפילו לשנייה: "לפי האוזן, נראה לי רועש, לא עובר"

Ford Focus estate ; Subaru XV

×
×
  • תוכן חדש...