Jump to content

asik

  • הודעות

    87
  • כאן מאז:

הנקודות של asik

נהג חדש

נהג חדש (2/14)

1

מוניטין

  1. מוכר בצער את הרכב. לאון קופרה 2011 יד 1 צבע לבן 37,000 ק"מ עם ג'אנטים שחורים מקוריים מהחברה הזמנה מיוחדת. תוספת של קסנונים ומשענת יד מקוריים מהחברה הרכב מגיע עם מערכת ברמה גבוהה בשווי 30,000 ש"ח מבקש עליה 15,000 head unit - alpine iva 520R Processor pxa H100 kce 400BT Component Morel Hybrid Front Component Audio System back Amp 1 - Audion Lrx 4.1 Amp 2 - Monoblock sxpl Helix Sub - Mbquart Flat איטום בדלתות בנייה מיוחדת בקורות ובבגאז' בסדנת עלית קאר אודיו של יוסי ECA AUDIO האוטו שמור מאוד, מחנה בחנייה מקורה, כול שבוע שטיפה ידנית. דורש על האוטו 143,000 בבקשה לא להתקשר סתם כי אני לא יורד שקל. המחירון שלו 139,500 למעוניינים בפרטי בלבד
  2. שלום ברשותי סאב וופר מזה זמן מה ואינני יודע כמה אום הסאב וגם לא רשום באף מקום. האם יש דרך לדעת תודה
  3. asik

    KCE-250BT

    למכירה יחידה kce250bt של אלפיין 400 ש"ח למעוניינים בפרטי
  4. asik

    למכירה סאב FIQ

    חזר להיות אקטואלי
  5. למכירה סאב 15 אינץ' FIQ 1000RMS מגיע בתיבה אטומה לפי הוראות יצרן. לא בשימוש כבר שנתיים עקב חוסר מקום בבגאז'. https://ssl.perfora.net/www.ficaraud...iew.shopscript מחיר 1600 ש"ח מחיר סופי, נמצא בהוד השרון-לא נייד למעוניינים בפרטי
  6. asik

    למכירה סאב FI-Q

    עדיין אקטואלי מחיר לחג 1600 ש"ח
  7. asik

    למכירה סאב FI-Q

    מחיר 1700 ש"ח מחיר בדיחה לכזה סאב
  8. asik

    למכירה סאב FI-Q

    החלפה כבר לא רלוונטית. רק מזומן.
  9. למכירה סאב 15 אינץ' FIQ 1500RMS מגיע בתיבה אטומה לפי הוראות יצרן. לא בשימוש כבר שנה חצי שנה עקב חוסר מקום בבגאז'. https://ssl.perfora.net/www.ficaraudio.com/sess/utn;jsessionid=154e5f808e375a5/shopdata/0050_Speakers/0030_Q/product_overview.shopscript מחיר 1800 ש"ח מחיר סופי אפשרות החלפה ב- HERTZ HX300 פלוס תוספת כסף, או כול סאב איכותי אחר 12 אינץ'. למעוניינים בפרטי.
  10. לללאון קופרה חדשה יש?
  11. לללאון קופרה חדשה
  12. asik

    ECLIPSE 7200 MK2

    מחירים עודכנו..... מגבר 1400 ש"ח MB QUART http://reviews.cnet.com/car-amplifie...7-32790214.htm מונובלוק חזזק של ש"ח1900 HELIX http://www.powernetshop.at/en/car-am...fier-3000.html ובנוסף סאב 15 אינץ' FIQ 1000RMS https://ssl.perfora.net/www.ficaraud...iew.shopscript 2500 ש"ח כולל תיבה מחיר סופי לפרטים בפרטי
  13. asik

    ECLIPSE 7200 MK2

    עדיין אקטואלי מגבר 1400 ש"ח MB QUART http://reviews.cnet.com/car-amplifiers/mb-quart-premium-pab/1707-6726_7-32790214.htm מונובלוק חזזק של ש"ח2000 HELIX http://www.powernetshop.at/en/car-amplifiers/mono-block-car-amplifiers/helix-spxl-1000-black-mono-block-amplifier-3000.html ובנוסף סאב 15 אינץ' FIQ 1000RMS https://ssl.perfora.net/www.ficaraudio.com/sess/utn;jsessionid=154dede2a12e792/shopdata/0050_Speakers/0030_Q/product_overview.shopscript 2600 ש"ח כולל תיבה מחיר סופי לפרטים בפרטי
  14. אם תוכל לבדוק אם יש מתאמים להגה לסיאט לאון 2011 לרדיו דיסק של אלפיין אני אשמח מאוד
  15. לאחר שהתקנתי את האלפיין נאמר לי שאין שליטה בכפתורים בהגה ברכב שלי סיאט לאון אז ויתרתי על האלפיין והתקנתי את הקנווד למרות שהעדפתי את האלפיין
×
×
  • תוכן חדש...