Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8164 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב

 

ביום שישי בערב תוך כדי נסיעה התפרקה לי בוכנה במנוע.

הרכב הוא פולו 1600 שנת 96 עם 130K ק"מ.

אני מטפל במוסך מורשה של פולסווגן והם מחפשים עבורי מנוע. במקביל החלטתי לקבל הצעות מחיר שונות ולהשוות עם זאת של המוסך ( שעדיין לא קיבלתי )

 

היכן ניתן להשיג מנוע מפרוק לרכב הנ"ל ?

כמה עולה ( פחות או יותר ) מנוע כזה ?

כמה עולה עבודה להחלפת מנוע כזה ?

 

 

תודה

אריק

פורסם

סליחה שבמקום לענות אני שואל שאלות אבל באמת שאני לא יודע תשובות טובות. פעם אחרונה החלפתי מנוע ל-VW דרבי בן 10 בשנת 91 בערך, אז זה היה בעלות של כמה אלפי שקלים (3-4) אבל זה בטח כבר לא אקטואלי היום. את המנוע, משופץ ובנפח גדול יותר, מצא בשבילי המוסך שעשה את העבודה בעזרת "קשרים". עלות המנוע היתה בערך 60% מהעלות הכוללת.

 

דווקא מעניין אותי מה קרה באוטו:

מה זאת אומרת בדיוק "התפרקה בוכנה במנוע" ?

מה הסימפטומים ? האוטו עצר ? המשיך לנסוע עם רעש ?

אמרו לך מה לדעתם גרם לזה ?

My responses are limited. You must ask the right questions

פורסם

ב - 140 קמ"ש המצערת הפסיקה להגיב המהירות ירדה ושבאתי לעצור הרכב כבה.

היה ריח שרוף.

הרכב לא הניע יותר.

 

היה שמן ומים בדקתי 3 שעות לפני הארוע.

המוסך לא יודע מדוע זה קרה אבל אמרו לי שהבוכנה התפרקה לגמרה.

פורסם

אחרי שקראתי הרבה טענות על דגמים שונים של פולגסואגן עכשיו נוסף סיפור על בוכנה שפרצה את דופן הבלוק.

מספר הבחור שהמכונית טופלה במוסך מורשה לאורך הזמן , אז איך קורה כזה סיפור.

תגידו אולי שמנוע אחד או אפילו 10 מתוך אלפים זה אחוז מאד נמוך ומקובל אצל כל היצרנים , אני באמת לא מתמצא בתחום אבל את זה נשמע משונה למדי.

תקנו אותי אם אני טועה

פורסם
אחרי שקראתי הרבה טענות על דגמים שונים של פולגסואגן עכשיו נוסף סיפור על בוכנה שפרצה את דופן הבלוק.

מספר הבחור שהמכונית טופלה במוסך מורשה לאורך הזמן , אז איך קורה כזה סיפור.

תגידו אולי שמנוע אחד או אפילו 10 מתוך אלפים זה אחוז מאד נמוך ומקובל אצל כל היצרנים , אני באמת לא מתמצא בתחום אבל את זה נשמע משונה למדי.

תקנו אותי אם אני טועה

לאו דווקא מכוניות דפוקות. יותר ציפיות גבוהות מהמותג.

המותג פולקסווגן נהנה ממוניטין של אמינות חסרת פשרות שנבנה בשישים שנותיה של החיפושית, שבאמת הייתה אמינה ללא פשרות אך גם פשוטה וספרטנית כפועל יוצא מכך.

היום הסיבוכיות של המכוניות עלתה פלאים, אורך מחזור חייו של דגם ירד מעשרות שנים לשנים ספורות (כך שסובלים יותר ממחלות ילדות) והיכולת של מוסכים להכיר אינטימית את הדגם הספציפי מתוך מגוון הדגמים, הוורסיות והשנתונים ירדה גם היא.

אז מי שמשלם (יותר מדי, לדעתי) על פולקסווגן חדשה וחושב שהוא קונה אמינות של חיפושית, שלא יחלום באספמיה - הוא קונה מוניטין של אמינות ולא אמינות. חיפושית בת 30 תהיה אמינה יותר מהרכב בן השנה שלו...

פורסם

אין בעיה לשים את פולגסואגן בשורה אחת עם שאר היצרנים, אבל יש לי בעיה קטנה.

הבעיה היא שכל כך הרבה תלונות לא קראתי ושמעתי על יצרן אחר למעט איזה שהוא דגם של שברולט )אולי שמו ניאון (.

אוקי תקלות אבל בוכנה שפורצת החוצה נראה קצת מוגזם בעיני מה עוד שבמשפחה נהגו ברכבים לא מעטים גם 12 שנה ויותר ולא היתה שום בעיות.

בינתים נווהג ביפאנית בת 7 ומאד מאד מרוצה .

פורסם
איפה ב - 4.5K ש"ח ?!?

 

דיברו איתי על 8K לא כולל עבודה !!!

 

בטח אצל יזדי http://www.yazdi.co.il

טל. 03-9570000

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

אני עובד במוסך כללי ,לכל סוגי המכוניות,ואין להשוות בין האמינות של היפניות במיוחד סובארו וניסן,ובין הארופאיות במיוחד הפולקסוואגנים למינהם.

מה שמוחזק בבורג אחד ביפניות וחיי לנצח,מוחזק בשורת ברגים בפולקסוואגן ומתפרק.

מה שאני מנסה להגיד ,וותרו על מעט נוחות בנהיגה ותכירו פחות את צורת המוסך מבפנים.

עליך לטפח מוזרויותך מגיל צעיר,כדי שלכשתזדקן לא יחשבו שעף לך בורג.

פורסם
אני עובד במוסך כללי ,לכל סוגי המכוניות,ואין להשוות בין האמינות של היפניות במיוחד סובארו וניסן,ובין הארופאיות במיוחד הפולקסוואגנים למינהם.

מה שמוחזק בבורג אחד ביפניות וחיי לנצח,מוחזק בשורת ברגים בפולקסוואגן ומתפרק.

מה שאני מנסה להגיד ,וותרו על מעט נוחות בנהיגה ותכירו פחות את צורת המוסך מבפנים.

 

מסכים עם כל מילה!!!

 

הספקנו במשפחה לעבור גם על צרפתיות (קליאו), גם גרמניות (ב.מ.וו), וגפ יפניות (סופר לנסר-מאזדה 6 נוכחית)..

 

אין מה להשוות!! היפניות מצדיקות את שם האמינות שלהם!!

 

אפרופו מדברים על דברים מוזרים במנועים :idea:

 

בסיטרואן zx שלי שיפצנו מנוע בצורה מלאה לגמרי..

המנוע עבר 17000 ק"מ ופתאום:

צריכת דלק מפחידה, פלאגים חדשים מפוחמים ושחורים, נזילות שמן מאטם ראש מנוע..

 

כמו כן- צריך להחליף אטמים(רינגים או מה שזה)...

פורסם

מאחר והשרשור גלש כרגיל לויכוח הנצחי של אמינות ונוחות, אירופאי מול יפני-

השרשור ננעל.

 

הבאם יש למשהו להוסיף נדבך חשוב לנושא העקרי שיפנה בה"פ לאחד המנהלים ע"מ שנושא זה יפתח מחדש בפניו.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8164 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...