Jump to content

אריק ח.

  • הודעות

    56
  • כאן מאז:

הנקודות של אריק ח.

נהג חדש

נהג חדש (2/14)

10

מוניטין

  1. אריק ח.

    Sportster XLCH 1974

    ezl280 - תודה. רן, קראתי את ההודעה הפרטית. כל הקטע היה רכב אספנות ולא הארלי מהשנתונים המתקדמים יותר. מצאתי כמה תמונות במחשב ( לצערי אי אפשר להעלות ברזולוציה נורמלית ) שוב תודה
  2. אריק ח.

    Sportster XLCH 1974

    היי רן, אני מניח שאת כל הדברים שרשמת בדק המוסכניק שלי כבר כמה פעמים ( אני לא איש טכני לצערי ) האופנוע אצלי כבר 6 שנים והוא מטופל כראוי ולמרות זאת בלתי נסבל להניע אותו. אני אדבר עם בייקר ואבדוק מה האופציות לא שכחתי תמונות, פשוט אין לי כרגע ( אני אהיה ליד האופנוע בסופ"ש ואז אעלה ) תודה רבה.
  3. אריק ח.

    Sportster XLCH 1974

    הסיבה להסבה היא בדיוק מה שאמרת... בלתי נסבל להניע אותו עם קיק ולכן כמעט ולא נוסעים בו. אני אדבר עם בני. תודה רבה
  4. שלום, ברשותי sportster XLCH 1974. מדובר על הדגם האחרון עם הילוכים הפוכים ( צד ימין ). לדגם המדובר יש רק קיקסטרטר ואני מעוניין לקנות ( סביר להניח שבחו"ל ) קיט סטרטר חשמלי. משיטוטים ברשת קשה להבין מה בדיוק צריך לקנות. האם יש מישהו שהסב כלי כזה לסטרטר חשמלי ? מישהו שיודע להגיד מה אני צריך לקנות ? אשמח להתייעץ בנושא. תודה
  5. למכירה: טויוטה קורולה שנת 2007 דגם: sun plus צבע: לבן ק"מ: 35,000 מנוע: 1600 תיבה: אוטומטית יד: 1 מפרטי. טופל במוסך מורשה. מחירון. 052-3432457
  6. הארלי ספורטסטאר שנת 74 ( רכב אספנות ) יבוא אישי ב - 2004 מנוע 1000 הילוכים צד ימין ( ! ) טסט לחצי שנה נסע ק"מ בודדים בארץ. שמור במצב מדהים נא ליצור קשר עם אסף 0544-898152
  7. תודה רבה רק הנורה הצהובה דולקת. כנראה שהרפידות בסוף חייהן. ביום ראשון אני אגש למוסך. ושוב, המון תודה
  8. אתה בטוח ? בספר רכב מופיעה אותה נורה רק עם סימן קריאה ( ! ) בתוך העיגול כבעיה בבלמים.
  9. גולף TDI 1.9 אוטומטית. נדלקה נורה שלא מופיעה לי בספר רכב. מצ"ב תצלום של הנורה. ( סליחה על האיכות, צולם בנייד ) מישהו יודע מה הנורה אומרת ? תודה
  10. למכירה: Sportster שנת 74 ( רכב אספנות ). יבוא אישי לארץ ב - 2004. מנוע 998CC צבע לבן משופץ לחלוטין 100,000 ש"ח. * הערה: זוהי השנה האחרונה בה יוצר האופנוע עם הילוכים בצד ימין (!). אריק - 0544-898151
  11. למכירה פולו 96 ידנית 1600 סמ"ק צבע לבן יד שניה 164,000 ק"מ טופלה במוסך מורשה בלבד 054-4898151
  12. תודה רבה. רפי, האם אתה מכיר את המוסך ? החברה יודעים את העבודה ?
  13. בוקר טוב. פולו 96, 1.6 ידנית. לפני כשלושה חודשים התחילה תופעה של חופש בידית הילוכים. היום המצב הרבה יותר חמור, הידית "משוחררת" לגמרי. המצב נהיה טיפה טוב יותר כשהרכב מתחמם. הידית חופשיה בכל מצב ( ניוטרל, הילוך משולב ). מקריאה קצרה על שאלות שנשאלו פה הבנתי שיכול להיות שזה שטאנגה. האם אני צודק או שיכול להיות שזאת בעיה בגיר ? בהנחה שזה אכן שטנאגה: מה הפרודצורה לתיקון ? עלויות ? זמנים ? האם מישהו מכיר מוסך טוב באזה"ת חדש נתניה - פולג ? תודה אריק
  14. לא כל כך ידעתי לאיזה פורום לשייך את זה..... החנתי מתחת עץ. כל הרכב מלא טיפות שרף של עצים (שמשות, פח ) איך מורידים את זה ? תודה אריק
  15. הרכב יראה טוב בערך כמו שאני נראה טוב .... בקיצור, להתקשר למחלקה הטכנית של צ'מפיון ולהגיד להם שאני רוצה אישור על 225/45 ? לא ישאלו אותי למה ? איפה ? כמה ? זה כל כך פשוט ? ושוב תודה אריק
×
×
  • תוכן חדש...