Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6200 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ראיתי את הרמקולים האלו:

זוג רמקולים לרכב בגודל 6.5 אינטש MAGNAT דגם ULTRA 162

מפרט טכני :

 

- זוג רמקולים לרכב בגודל 6.5 אינטש

- 2WAY וופר וטויטר

- טווח תדרים: 48Hz-21kHz

- הספק: 80 וואט

- הספק נקי: 40 וואט RMS

- התנגדות: 4 אוהם

- נצילות: 90dB

 

מישהו מכיר אותם שמע אולי?

מחפש משהו דיי זול שיפיק צליל סביר ולא צורם במערכת ללא הגברה וסאב.

זול הכוונה לא להשקיע יותר מ250 -300 שקל בגג של הגג.

תודה מראש.:-)

חבר אמיתי זה אחד שיקנה 2 בזוקה ולא זום אחד

פורסם

שמע, למרות שאתה אוהד הפועל :x ועוד לא מתבייש להצהיר זאת ככה בפרהסייה :oops: אני יתן לך פה יד...:wink:

 

ממליץ לך למתוח בעו איזה 50 ש"ח בשביל זה:

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=470152

 

הרבה יותר טוב מהגרוטאה שהצעת פה!

 

כמה בכלל מוכרים את הדבר הזה :??

hu:clarion dxz785usb|comp:hertz mlk165|amp: audison lrx 4.1k|sub:hertz hx300d|mono:sundown audio sae1000d

פורסם

כן אוהד הפועל ואי אפשר לעשות כלום בנידון.

לגבי הרמקול, שכחתי לציין שהאוטו הוא קורולה 93' ומי שמכיר את האוטו יודע שצריך רמקולים די דקים שם כי אחרת החלון לא נפתח עד ההסוף, הכוונה בדלתות מקדימה. ומה שהבאתי מוכרים ב200 ש"ח.

הרמקולים שהציעו כאן יכנסו בדלת?

חבר אמיתי זה אחד שיקנה 2 בזוקה ולא זום אחד

פורסם

תבדוק כמה עמוק אפשר להכניס את הרמקול ... מה העומק שניתן להכניס בדלת ואז תדע .

בושה להיות אוהד של הפועל ... לא הייתי מוציא את הראש מהבית .

 

יעקב

pioneer 5050+dellD820 CarPC .Focal Utopia Mid - Focal utopia tweeter - Focal Utopia Woffer @ CrossOver Utopia .JBL 75.4 .EARTHQUAKE 1142 rms @ 3ohm . The Monster : JL W7

פורסם

בוא לא נגלוש לנושא הספורט.. אהמ.. אהמ.. 3-0 בדרבי.

לנושא:

בעייתי לבדוק את העומק כי לפי מה שהבנתי צריך גם שיהיה מרווח מסוים בים הרמקול לפח האוטו?

חבר אמיתי זה אחד שיקנה 2 בזוקה ולא זום אחד

×
×
  • תוכן חדש...