Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6198 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

מזה זמן מה אני חושב על הקמת מרכז שירות (עדיפות למותג יוקרה).

בכוונתי לפתוח מוסך עם אולם תצוגה.אני גר בפריפריה,כך שסדר הגודל הינו קטן לכיוון הבינוני אך לא מעבר לכך.

אני מבקש,אם יש דבר כזה,חוקי אצבע...עשה/אל תעשה...צ'ק ליסט...להקמת מיזם כזה?

תודה מראש לכל העונים(המבינים)!

"כשאנשים קטנים עושים צל גדול...סימן שהשמש שוקעת!"

פורסם

חוק אצבע ראשון - אל תבקש עצות בהקמת מיזם עסקי ועל תפעל על סמך "צ'ק ליסט" שקיבלת בפורום רכב מאנשים שאתה לא מכיר, ושאין לך מושג מה ההשכלה והנסיון שלהם.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

בניגוד לדעתו של רז אני חושב שמידע אפשר לקבל בכל מקום וגם בפורום כאן.

 

כל מידע צריך להיבדק , גם אם הוא מגיע מיועץ מקצועי.

 

אני מניח כי רק מי שיש לו הבנה בנושא כאן בפורום יענה, ולא איזה זב חוטם. תשובה של זב חוטם ניתן גם די בקלות לזהות.

 

מאחל לך ראשית הצלחה בהגשמת חלומך.

 

שנית אני מציע לך כי תפרט קצת יותר, מבלי שתחשוף יתר על המידה את סודותיך , כדי לקבל תשובות יותר מועילות .

 

שלישית כעצה המתאימה לכל עסק , תבצע סקר שוק על הביקוש לעסקך המתוכנן באזור בו אתה רוצה לפעול. כאשר תקבל תשובה חיובית תתחיל להזיז את הנושא קדימה.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
במקומך, הייתי פונה למותגי היוקרה המעניינים אותך

בנוסף, בדוק גם שאין להם דרישות סף ממקימי מוסך / מרכז שרות / אולם תצוגה, ושאתה עומד בהן.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

ואני ממליץ בחום לפנות למט"י - המרכז לטיפוח יזמות.

הם יסיעו בכל התחום של תוכנית עסקית וכו' וכו' - וילוו אותך בהקמת העסק.

 

נעזרתי בהם לא מעט עם חלק מהחברות שהקמתי בעברי... וזה היה תענוג כל פעם מחדש.

----------------------

Peugeot 308
SW
1.2
T

:lol::twisted::lol:
!Family man

פורסם

ראשית הרשו לי להודות לעונים!

אני אכן חושב שאפשר לקבל מידע בפורום וכפי שנאמר לסננן "זבי חוטם"

אני חושב שהשאלה המרכזית,מבחינת סדר פעולולת היא, מתי פונים ליבואנים השונים?שם בעצם ההתלבטות שלי.

(למצוא מקום,להקים מוסך ורק אז לפנות...או להיפך???)

שוב תודה על תשובותיכם!

"כשאנשים קטנים עושים צל גדול...סימן שהשמש שוקעת!"

פורסם

תעשה את כל הבדיקות הראשוניות, בעיקר אם יש בחלומך גם תוחלת כלכלית.

 

אז תפנה לאותם יבואנים שמעניינים אותך. תראה אם יש היענות מצידם.

 

היה וכן וודאי יהיו להם דרישות כאלה או אחרות, שאותם תצטרך ליישם גם בשביל מוסך וגם בשביל אולם תצוגה.

 

כך תוכל ביחד איתם להקים את מה שנדרש ולא בדרך ההפוכה , להקים משהו ואז לשנות לפי דרישתם.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

ממליץ קודם כל פניה למט"י ובניית תוכנית עסקית כללית המבוססת על סקרי שוק, נתוני רווח והפסד וכו' וכו' וכו' לפי הדרכת מט"י.

אתה תראה משמעותית רציני יותר עם תוכנית עסקית בסיסית ביד כשתיגש ליבואנים - מאשר בלי.

 

לדעתי.

----------------------

Peugeot 308
SW
1.2
T

:lol::twisted::lol:
!Family man

פורסם

מותג יוקרה ופריפרייה לא כל כך נשמע טוב, ככל שמתרחקים מהמרכז מותגי יוקרה נדירים יותר ויותר.

שנית, מוסך שמיועד אך ורק לעבוד על מותגי יוקרה לדעתילא ישרוד הרבה, מפסרי הכניסות יהיה נמוך והשקעה שתדרש לעמוד בסטנדרטים של היבואנים הוא אדירה. וכן כן, לכל יבואן יש סטנדרטים והם מחמירים משנה לשנה.

פורסם

ההשקעה פה היא ענקית וספק אם היא תחזיר את עצמה לאחר מספר שנים, מוסך שירות + אולם תצוגה למותג יוקרה בעיקר בפריפרייה ועוד בזמן מיתון לא נשמע כרעיון הכי חכם.

 

תצטרך סכומי עתק להקים מוסך בסטנדרטים הגבוהים שדורשים מוסכי היבואן בעיקר אם אתה רוצה אחד ששיך למותג יוקרה שדורשים ציוד דיאגנוסטיקה יקר להחריד וכוח עובדים גדול למדי חשמל, צבע ופחחות, מכונאות כללית,דיאגנוסטיקה מחסן חלפים צוות פקידות קבלה, חדר המתנה שלא יבייש את המותג של הרכב בעיקר שמודבר ברכבי יוקרה.

ציוד והמון ציוד של כלי עבודה, צבע, חשמל ומחסן עם הרבה חלקי חילוף זמינים.

אם אתה גם רוצה להוסיף אולם תצוגה תוסיף גם רכבי הדגמה סוכני מכירות וסוכריות לחלק ללקוחות שנכנסים :lol:.

והדבר החשוב ביותר אתה צריך מבנה גדול והאופציות הם או להשכיר מבנה בסדר גודל שכזה או פשוט לקנות שטח ולבנות.

 

תעשה היטב את השיקולים שלך המצב בשוק כרגע לא משהו בכלל, בכל מקרה שיהיה בהצלחה.

פורסם

לא נכון!

 

יש ישובים בפריפריה שלא-חסר בהם רכבי יוקרה. נתיבות, נניח. (בטח אתם לא מאמינים. זה כי לא הייתם בנתיבות אף פעם)

 

גם אצלינו באשקלון, אני מתפלא שלא פתחו מוסך של BMW. (אולי כי הן מתפוצצות לפני שמגיע טיפול 15 :lol:

 

דווקא כשלא קונים בית במחירים המטורפים של ת"א, אפשר להגשים חלום בנושא הרכב. ברחוב שלי יש BMW סדרה 7 בת חודש, מרצדס ML חדשה, הונדה לג'נד, וולבו S80, בימר X5.

ויודע מה? הבית שלנו (או של השכנים) שווה *הרבה* פחות מדירת 4 חדרים מתקלפת בת"א. לא מדובר בעשירים.

 

רק אני נוסע בקליאו ;-)

 

מותג יוקרה ופריפרייה לא כל כך נשמע טוב, ככל שמתרחקים מהמרכז מותגי יוקרה נדירים יותר ויותר.

שנית, מוסך שמיועד אך ורק לעבוד על מותגי יוקרה לדעתילא ישרוד הרבה, מפסרי הכניסות יהיה נמוך והשקעה שתדרש לעמוד בסטנדרטים של היבואנים הוא אדירה. וכן כן, לכל יבואן יש סטנדרטים והם מחמירים משנה לשנה.

פורסם

אתה אומר דברים כלל לא מבוססים על סמך צפייה בכמה רכבים בודדים שיש לך במקרה ברחוב?

על כל BMW שאתה רואה בפריפרייה יש עשרות במרכז. מבין את העניין? הרחוב שלך או אפילו העיר לא תפרנס שום מרכז שירות למותג יוקרה ואל תשכח כי מדובר בשאלת הכדאיות בפתיחת מרכז שירות למותג יוקרה בודד ולא כללי.

פורסם

נעשה קצת סדר

 

אין לנו מושג היכן המקום המוגדר כפריפריה ייתכן ומדובר בכפר ... שמריהו.

 

שנית נכתב (העדפה למותג יוקרה).

 

ניתן לו את הכלים ואת הידע , עד עכשיו קיבל רעיונות טובים בהחלט , שקידמו אותו אני מניח, ומסייעים לו לקבל החלטה יותר מושכלת.

 

נכון גם שהמצב הכלכלי היום הוא על הפנים , תוכנית כזאת לוקחת זמן די רב לביצוע עד אז המצב ישתפר.

 

זהו הזמן היותר מתאים להגיע ליבואן ואף אולי להעזר בו מאשר בזמן של גיאות.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

×
×
  • תוכן חדש...