Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6200 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הבא בחשבון את נושא הטרייד אין. בעלי מכוניות יוקרה נוטים לבצע את העסקאות בסוכנות המרכזית של היבואן בת"א - גם אם זה אומר להגיע מאילת - מאחר והיא מקושרת לטרייד אין. שם נעשה המקח וממכר ושם נסגרות עסקאות.

 

זו גם הסיבה מדוע היבואנים של מותגים אלו אינם מעודדים ריבוי סוכנויות. הם אינם זקוקים לזה.

 

הבא גם בחשבון את עלות המימון של הטרייד אין. אתה תהיה זה שיממן הן את הלקוחות שלך והן את היבואן תמורת עמלת המכירה שלך! מאות אלפי עד מיליוני שקלים ישבו אצלך בחצר ויעלו אבק עד שתצליח להיפטר מהמשומשות האלו. חשוב על עלות המימון של מיליון שקל, גם בתנאי הריביות הנמוכות של היום.

 

נקודה אחרת, עיצוב המקום. היבואן עשוי לחייב אותך לעצב את אולם התצוגה/מרכז השירות שלך לפי הוראות בינ"ל של היצרן. המשמעות המעשית תתבטא בהוצאה נכבדת, מאחר ויתכן ותיאלץ לייבא את הריהוט, להשתמש בחומרי בניה מהיקרים שבנמצא ולהיעזר במעצב פנים יקר מטעם היבואן...

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

אתה צריך אמות מידה של היבואן איתו אתה רוצה לעבוד

במידה ותבנה לפי אמות המידה, אין ליבואן רשות שלא לאשר לך להיות מוסך שרות שלו. זה על פי החוק ועל קצה המזלג.

האמות מידה בחלק מהיבואנים הם ענקיים, וזה כולל מינימום של 8 ליפטים ושטח מסויים.

העלויות למרכז שירות ברמה הינם בסביבות ה2 מיליון דולר, (תלוי במותג, לדו'ג מוסך סקודה דורש לפחות דונם וחצי ולכן תגיע לפחות ל1.5 מליון דולר) וזה לא כולל בעלות על הקרקע אלא בשכירות.

במידה ואתה רוצה עוד פרטים צור עימי קשר, בבעלותי חברת יזמות בתחום הרכב ואוכל לעזור לך.

×
×
  • תוכן חדש...