Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6222 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אייל, אשמח אם תפרט לי יותר (פה או בה"פ).

אני כמובן לא פוסל את הגולף 6, אך כמה המחיר יכול כבר לרדת? גם אם במקרה הטוב זה יהיה ב-10K, זה עדיין רחוק מהתקציב שלי בכ-15K.

:(

Twincharger Stratified Injection

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כיון שהיא לא נכנסת לתקציב.

 

התקציב הוא 150K עם התגמשות גדולה של 5% למעלה או למטה.

 

השירוקו עולה 187K ולכן נשללת על הסף.

Twincharger Stratified Injection

פורסם
אני ממש לא אוהב להפסיד כסף, אני פשוט מעדיף רכב חדש בעיקר בגלל שיש לי שנתיים שקט.

 

בשלוש שנים האחרונות יצא לי להחליף בממוצע כל שנה רכב.

מדוע, אתם שואלים? אני ממש לא הייתי הטיפוס שמחליף כל שנה-שנתיים רכב, אך מאז שנתקלנו בבעיית אמינות בקורולה (המנוע שבק חיים ממש שבועיים לפני תום האחריות), ובמאזדה 3 (פגיעות ברד פגעו ב-80% מהגג של הרכב, בקורות, בתא המטען ובמכסה המנוע) הגעתי למסקנה שאחריות היצרן היא דבר חשוב שאילולא היתה - הייתי צריך לשלם לא מעט ממון EXTRA שלא היה בתכנון.

 

במקרה של המאזדה הביטוח כיסה את רוב הנזקים ויצאתי בנזק של כ-2K.

 

 

בן - מיטו אמנם נאה אך ידנית, וידני לא בא בחשבון (אני גר בת"א) וכך גם ה-207GTI נשללת. משומשות לא באות בחשבון כיון שבאותו מחיר שאצטרך להוסיף על ה-RS או על ה-GTI אני רוכש רכב חדש (ואף בפחות).

 

 

היום, אני מעדיף לקחת את הרכב השני שיש לנו בבית, סיריון 2008 לנסיעות של עד 5 ק"מ, דבר שלא הייתי עושה בעבר.

אז נכון, שנה ורבע זה מעט זמן, אך איני מוצא טעם בלהמתין עוד 9 חודשים בלהשאר עם הרכב. הרי בכל מקרה הרומן יסתיים לאחר שנתיים, בתום האחריות, אז בשביל מה לחכות?

מילא, אם הייתי מתכנן להשאר עם הרכב עוד - מה טוב. ידוע שלאחר שנתיים ירידת הערך כבר לא כה נוראית כמו שהיתה בשנתיים הראשונות, אך לא זה המצב במקרה שלי.

 

 

שלום לכולם.

 

אז אחרי שנה ושלושה חודשים, אני מרגיש שדי מיציתי את הגולף TSI 2008, ומתחיל לחשוב על אלטרנטיבות ראויות.

דווקא עכשיו, אני חושב שהמהלך הנכון זה לעבור לרכב חזק יותר ומתנהג יותר.

 

למה אני כותב דווקא עכשיו? פשוט יוצא לי לקרוא הרבה כתבות על הרפורמה החדשה של העלאת המיסים של רכישת רכב חדש מ-75% ל-92%, אך לא כ"כ הבנתי אם זה רלוונטי לגביי, כי נפח המנוע הוא קטן (1.4T) ורמת הזיהום היא נמוכה ביחס למשפחתיות או קומפקטיות מקבילות בקטגוריה.

 

יש לציין שהערך של הרכב ירד פלאים מיום הרכישה (144K על הכביש, והמחירון שלו היום נושק ל-100K).

אני פשוט עושה את החישוב שעד שיהיו לי שנתיים עם הרכב, הוא יאבד באופן יחסי עוד לא מעט מערכו ומעדיף לא לחכות ולמכור בזמן הקרוב, כיון שירידת הערך העיקרית הינה בשנתיים הראשונות.

 

בעיקרון, השרשור נפתח משתי סיבות עיקריות:

 

1. האם זה זמן טוב להחליף את הרכב או שלחכות לחודש אוגוסט שאז, אם ארצה לרכוש רכב בעל אותו מנוע (לדוגמא: איביזה קופרה החדשה שמגיעה באוגוסט שגם כן עם מנוע 1.4T), יהיו לי הטבות מס והמחיר יהיה זול ולא יקר יותר מהמחירים כיום (תקנו אותי אם אני טועה, לפי מה שהבנתי רכבים בעלי נפח מנוע קטן יהיו זולים יותר?).

 

2.מתחרה ראויה לגולף. הדרישות: תקציב כ-150K, גיר אוט'/DSG חובה, אמינות. חוץ מזה, אין דרישות מיוחדות.

המועמדות שאני חשבתי עליהן: סקודה אוקטביה החדשה 1.8TSI 160, איביזה קופרה החדשה (תגיע באוגוסט, נסיעת מבחן כבר שוריינה), יבוא אישי - נודע לי מחבר טוב שייבא לפני כמה חודשים פונטיאק סולסטיס ואחיו ייבא פורד מוסטנג שהתקציב שלי יכול להספיק לרכב שגמע מעט מאוד קילומטרים ובמצב תצוגה מארה"ב.

 

נ.ב - צר לי אם ערבבתי נושא בתוך נושא, אני פשוט רוצה לעשות את הדברים בחוכמה ולא בפזיזות ע"מ לא להוציא כסף מיותר.

תודה למגיבים.

 

ליאור

 

ליאור שלום

 

סלח לי אבל מבובלי:-) כמוך כבר מזמן לא פגשתי

 

לא רוצה משומשת אבל מוכן סולסטיס או מוסטנג משומשות בלי אחריות

לא רוצה להוציא כסף מיותר ומוכר לאחר שעיקר ירידת הערך המהירה כבר אחוריך.

בגלל ירידת ברד הגעת למסקנה שאחריות יצרן חשובה. הרי במקרה של הברד כיסה הביטוח ולא אחריות יצרן.

לך קנה פיג'ו או רנו אחריות יצרן 3 שנים בפיג'ו בתוספת כ 500 ש"ח למיטב זכרוני מציעים בטוח לשנה רביעית.

 

וחוץ מזה אתה קונה מתוצרת VAG המעולה , אז מה לך לחשוש גם אחרי תקופת האחריות.

 

אם יש קונים רבים כמוך לא פלא ש VAG נותן רק שנתיים אחריות כך הוא רואה אותך בתור קונה חוזר יותר מהר. ממש גאוני.:shock:

אז תחזור אלינו יותר מגובש

 

שבוע טוב

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

אם יש קונים רבים כמוך לא פלא ש VAG נותן רק שנתיים אחריות כך הוא רואה אותך בתור קונה חוזר יותר מהר. ממש גאוני.:shock:

שבוע טוב

 

נוכלים. :twisted: רק באאודי נותנים שלוש שנים.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

ליאור, תחשוב על זה ככה - אם במקום להחליף 3 רכבים חדשים ב3 שנים, היית מחליף רכב נניח פעם בשנתיים , או אפילו פעם בשלוש שנים (רחמנא ליצלן!) - לא היית מפסיד סכומים אדירים בירידות ערך והיה לך היום תקציב ביד לקנות משהו שבאמת יהיה קפיצת מדרגה. משהו ליגה או שתיים מעל.

אני במקומך הייתי שומר את הכסף הזה וממשיך לחסוך עד שתבוא עלינו (לטובה) הGTI MK6 וככה יפתרו כל הבעיות שלך עם משומש, אחריות וכו'.

 

לעניין ה MK5 :

GTI 08 נושקת ל200K במחירון ולכן רוב הסיכויים שאפשר לקנות אותה ב10-20 מתחת למחירון כמו כלום.

 

לעומת זאת, GTI 06 נהנית מביקוש רב, והמחירון שלה "נמוך" יחסית - סביבות ה130K תלוי במרכב ובגיר (3 דלתות ידנית היא הגרסה הזולה ביותר ו5 דלתות DSG היקרה ביותר אם אני לא טועה)

היא כבר היום נמכרת במחירון פלוס , כך אומר בעל תחנת הדלק שאני מתדלק בה ומחפש אחת כזו כרגע (ומנסה כבר שנתיים לשכנע אותי למכור)

 

אני מכיר את תחושת המיצוי מהגולף הרגילה שהיתה לי לפני ה GTI,לכן עברתי ל GTI. כיום לאחר מעל שנתיים אני לא מרגיש מיצוי וגם לא מרגיש שמשהו אחר חוץ מ GTI-MK5 באמת יקדם אותי.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

אני ממש לא מבולבל. פשוט ההתלבטות היא קשה.

אני יודע שמיציתי את הרכב וכבר מת לנהוג על משהו חזק יותר.

אני רק מקווה שהקופרה לא תעבור את רף 150K ע"מ שאהיה בין הראשונים שאזכה לרכוש אותה (אחרי נסיעת מבחן כמובן).

Twincharger Stratified Injection

פורסם
אני ממש לא מבולבל. פשוט ההתלבטות היא קשה.

אני יודע שמיציתי את הרכב וכבר מת לנהוג על משהו חזק יותר.

אני רק מקווה שהקופרה לא תעבור את רף 150K ע"מ שאהיה בין הראשונים שאזכה לרכוש אותה (אחרי נסיעת מבחן כמובן).

אני הייתי ממליץ לחכות עוד קצת,ולרכוש שירוקו.היא באמת נראית מהמם(אני חושב שלכל הדעות),או גי טי איי כמו שאייל אמר,ככה אם תחסוך קצת,תוכל להישאר עם הרכב שלך עוד קצת,וגם להנות מרכב ממש רואי שיהווה תחליף עבור רכבך הקיים,ושלא יימאס לך ממנו אחריי שנתיים.איך אומרים?הסבלנות משתלמת...

פורסם

אגב השירוקו,

לפני כשבועיים הייתי באולם תצוגה והבנתי כי המחיר על הכביש הוא 177K.

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

אכן לגירסת ה1.4 אני מתכוון, אם אני לא טועה, המחיר לידנית.

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

כן, כן, ביקוש עולה על ההיצע, לצערי, מה שמביא לעליות מחירים שערוריתיות. זה המחיר לידני. מי זוכר שהיא נמכרה פעם ב- 160?

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

אני זוכר שה1.4 DSG עלתה 170 (מחיר השקה). אידיוט שכמותי שלא קניתי אז.

 

אם רק ידעתי שהמחירים יעלו ככה (בעקבות האירו הארור), קרוב ל-20K יותר.

 

:(

Twincharger Stratified Injection

פורסם

השירוקו לעולם לא עלתה 160 אלא 165K וגרסת הDSG עלתה בהשקה 180K ...

 

בקרוב מאוד תהיה עלייה נוספת בעקבות המיסוי החדש (אני יודע בוודאות על ה2.0T שתעלה באלפי שקלים..) לצערי :roll:.

Not the sound of silence -ABARTH


×
×
  • תוכן חדש...