Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6221 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
למרבה הפתעתי, בדקתי את המחירון היום והוא עלה (באופן מאוד חריג) ב-2K מהפעם האחרונה שבדקתי (לפני כחודשיים) ושוויו עומד על 109K.

 

רוני - מדוע אתה כל כך משוכנע שהמחיר של הקופרה דווקא יעלה מאיזור ה-150K? לפי מה שהבנתי המחירים יהיו קרובים מאוד ואפילו זהים למחירים של הקופרה היוצאת (כמו כן ה-FR).

 

יצא לי לקרוא את רוב הכתבות על המיסוי הירוק והבנתי שיהיו הטבות מס על רכבים שמזהמים פחות.

בבדיקה שאני עשיתי, מנועי ה-1.4TSI על שלל גרסאותיהן (בין אם 2 מגדשים ובין אם אחד) מזהמים הרבה פחות, באופן ניכר ממשפחתיות 1.6 אוטומטיות לצורך העניין ומחירם דווקא אמור לרדת או לפחות להשאר על כנו.

 

אשמח אם תסביר לי בצורה מפורטת מדוע אתה חושב שרכבים קטנים בעלי נפח מנוע קטן יקפצו במחיר באופן ודאי.

 

תראה, בוא נצא מנקודת הנחה שהקופרה החדשה אמורה לעלות כמו הקופרה הקודמת, כלומר כ-145 אלף שקלים. בוא גם נניח שהיא באמת לא מאוד מזהמת והציון הירוק שלה יהיה טוב (הציון של הגולף 160 אמור לתת לה הנחה של 12000 שקלים, כך שנניח שהציון של הקופרה יהיה דומה). עכשיו בוא נחשב: 145 אלף שקלים עם מיסוי נוכחי של 75% (לפני מע"מ) שווים בערך ל-155 אלף שקלים עם המיסוי של 92%, תוריד מזה 12000 שקלים ותקבל בערך את אותו הסכום (שוב, אני לא מדייק כמובן, אבל אתה מבין שההבדל לא גדול).

 

רכבים קטנים עם נפח מנוע קטן ונתוני צריכה טובים יעלו במחיר אך ורק אם הם יקרים. רכבים שעולים מתחת ל-150000 שקל יקבלו הורדה כזו או אחרת (ככל שמחיר הקנייה נמוך יותר כך ההורדה גדולה יותר), אבל רכבים יקרים יותר (למשל גולף TSI 160) יעלו במחיר גם אם הם חסכוניים מאוד.

 

אגב, ברשותך אחזה את העתיד ואגיד שפולקסווגן ושות' תהיה מהמרוויחות הגדולות של המיסוי הירוק, לפחות בהתחלה. היא הכי ערוכה לחסכון בדלק מכל היצרניות - במיוחד לפי המיסוי הירוק הישראלי. מנועי ה-TSI הקטנים (במיוחד ה-1.2 TSI החדש) יקבלו הנחה מאוד גדולה במס ועבור הדגמים הזולים (פולו, איביזה, פאביה) זה יהיה מאוד מאוד תחרותי. כל זה, אם צ'מפיון לא תתפתה לתאוות בצע...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ראיתי את הקופרה ב9000 תמונות כבר והיא לא יפה ויש הרבה שינויים בטמבון הקדמי והאחורי לא זהים בכלל ולדעתי הFR הרבה יותר מעודנת ויפה הקופרה מוגזמת.

אם זה ניראה לך אותו דבר בטח גם ה1.6 ספורט ניראית לך אותו דבר שבעיניי היא בכלל מכוערת.

הFR היחידה שבאמת משכה אותי והבוקנגרה בכלל מדהימה אבל סביר להניח שתהיה מאוד יקרה.

פורסם

ליאור ידידי, לדעתי אתה מחליף את הרכב מהסיבות הלא נכונות.

ירידת ערך היא לא התירוץ הנכון, תמצא משהו חדש :)

 

אם יש לך FETISH לאחריות יצרן, אז זו קצת בעיה. אם אין לך , מה רע בלקנות GTI MK5 משומשת משנת 2007 למשל? תצטרך להוסיף כ50K (או 30K ל2006).לדעתי זו האופציה היחידה ,יותר מאלו ברשימה שלך שתתעלה על מה שיש לך כיום ותגרום לך גם לחייך.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

לנו יש גולף 2007 שקנינו אותה משומשת, אבל כפי שאני רואה ליאור אוהב להפסיד כסף

אז אין סיכוי למשומשת אצלו. גם אם הייתי מיליונר רציני הייתי קונה רכב אחרי שנתיים, זה רק אני כן...

לדעתי תשים קצת חמוצים ברכב ויהיה בסדר, אל תפרנס את צ'מפיון והמדינה.

שחיקה?! כן בעוד 10 שנים.

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

אין שום רע בפטיש לרכב חדש המלווה בקריעת הניילונים והריח היחודי לרכב חדש(לא שחוויתי או אחווה בקרוב:wink:) כמובן אם יש לך את התקציב לכך.

 

אני מסכים עם הדעה הרווחת כי אם העניין הוא ירידת הערך ,הרי שגם ברכב הבא הגלגל יחזור על עצמו וגם כאן יסבול המוכר/רוכש מאותו הדבר בדיוק

 

בכל מקרה ,אני לא בטוח עד כמה הקופרה תהיה אטרקטיבית מאחר ובמחיר הזה של 150K עולות הרבה אופציות אחרות ששוות בדיקה: MITO,207GTI,וכו' אלו ברמת החדשות, שלא לדבר על משומשות : RS, GTI 2008, איזו לאון FR וכו'.

 

ליאור, מה כרגע הדבר המהותי שמוביל אותך?

 

בן

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

אתם פספסתם את החלק הכי חשוב במה שהוא אמר:

 

אז אחרי שנה ושלושה חודשים, אני מרגיש שדי מיציתי את הגולף TSI 2008, ומתחיל לחשוב על אלטרנטיבות ראויות.

 

הוא מיצה את הרכב.

 

כשמרגישים שממצים רכב, פתאום מתחילים לשים לב לדברים אחרים. רעשים שיש באוטו, המיסוי שעולה\יורד\משתנה, הכח שחסר, האלטרנטיבות שקורצות בכסף שאתה יכול להוציא באותו רגע וכו' וכו'.

 

זה תמיד ככה ותמיד מחפשים סיבות נוספות וקצת יותר פרקטיות בתור תירוץ להחליף את הרכב וזה בדיוק מה שהוא מנסה לעשות וזה לגיטימי :)

 

 

להחליף רכב אחרי שנה ו3 זה באמת מהר. אני עם הרכב הנוכחי שלי כבר שנה (עוד חמישה ימים רכבהולדת) ואני מרגיש כאילו קיבלתי אותו שבוע שעבר. עדיין מחכה לכל נסיעה, עדיין מעדיף לנסוע איתו מאשר הדלקן שיש לנו ברכב אחר. אתה מבין למה אני מתכוון...

 

אם יש לך את הסכום המדובר ואתה באמת רוצה להחליף רכב, לך על זה. אבל תשתדל שזה יהיה רכב שיחזיק אותך קצת יותר שנה ו3 ;) לדעתי גולף זה ה-רכב שמצטיין במיצוי מהיר. השירוקו לעומת זאת, כנראה תוכל לרגש אותך לפחות עד תום האחריות.

פורסם

אני ממש לא אוהב להפסיד כסף, אני פשוט מעדיף רכב חדש בעיקר בגלל שיש לי שנתיים שקט.

 

בשלוש שנים האחרונות יצא לי להחליף בממוצע כל שנה רכב.

מדוע, אתם שואלים? אני ממש לא הייתי הטיפוס שמחליף כל שנה-שנתיים רכב, אך מאז שנתקלנו בבעיית אמינות בקורולה (המנוע שבק חיים ממש שבועיים לפני תום האחריות), ובמאזדה 3 (פגיעות ברד פגעו ב-80% מהגג של הרכב, בקורות, בתא המטען ובמכסה המנוע) הגעתי למסקנה שאחריות היצרן היא דבר חשוב שאילולא היתה - הייתי צריך לשלם לא מעט ממון EXTRA שלא היה בתכנון.

 

במקרה של המאזדה הביטוח כיסה את רוב הנזקים ויצאתי בנזק של כ-2K.

 

אייל, בשביל להחליף ל-GTI משומשת יעלה לי בסיכומו של עניין יותר מאשר אני רוכש רכב חדש.

הקופרה במקרה הרע תעלה 160K - ואני מקבל פה רכב חדש מהניילונים עם אחריות.

GTI משומשת לא כ"כ באה בחשבון עקב מחירה היקר. אם מחירה היה יורד ל-140K, היה על מה לדבר (שנתון 2007).

 

בן - מיטו אמנם נאה אך ידנית, וידני לא בא בחשבון (אני גר בת"א) וכך גם ה-207GTI נשללת. משומשות לא באות בחשבון כיון שבאותו מחיר שאצטרך להוסיף על ה-RS או על ה-GTI אני רוכש רכב חדש (ואף בפחות).

 

גיל - קלעת בול. אותו הריגוש של לנהוג ברכב מתחיל להעלם ואולי אני מדמיין אך דברים קטנים מתחילים להציק לי במהלך הנסיעה.

אין ספק שהתמכרתי לכח, ובשנה הראשונה מאוד נהניתי ולא הרגשתי חסך בכח לעומת היום, אני רוצה יותר.

בחודשים הראשונים שהיה לי את הרכב, הייתי מנצל כל הזדמנות ולו התירוץ הכי קטן בלהכנס אליו ולנהוג בו.

 

היום, אני מעדיף לקחת את הרכב השני שיש לנו בבית, סיריון 2008 לנסיעות של עד 5 ק"מ, דבר שלא הייתי עושה בעבר.

אז נכון, שנה ורבע זה מעט זמן, אך איני מוצא טעם בלהמתין עוד 9 חודשים בלהשאר עם הרכב. הרי בכל מקרה הרומן יסתיים לאחר שנתיים, בתום האחריות, אז בשביל מה לחכות?

מילא, אם הייתי מתכנן להשאר עם הרכב עוד - מה טוב. ידוע שלאחר שנתיים ירידת הערך כבר לא כה נוראית כמו שהיתה בשנתיים הראשונות, אך לא זה המצב במקרה שלי.

 

נ.ב - זה די משול לקשר עם בחורה שאתה יודע שהוא מוצה, וכבר אין את הרומנטיקה ואת האהבה שהיתה פעם. אתה סוחב ומושך ופשוט מחכה לרגע הנכון לעשות את הצעד.

Twincharger Stratified Injection

פורסם

חשבת לכיוון של לאון 1.8 TFSI חדשה?

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

ה-GTI קצת שונה. אני חושב שזה הרכב היחיד שאם ימכרו לי אותו במחיר טוב (מתחת למחירון כמובן), אני באמת אשקול לרכוש.

ה-GTI תמיד היתה חלום בשבילי, וזה הרכב היחיד שאסכים להתפשר עליו אם כבר בתור משומש.

אך מחירה עדיין גבוה, יותר מדי גבוה בשבילי.

 

מצחיק שאתה מזכיר את הלאון. כמה ימים לפני שרכשתי את ה-TSI, התקשרו אליי מסיאט והציעו לי הצעת מחיר ממש טובה בשביל לרכוש את ה-1.8 TSI. כאשר הם אמרו לי שהיא באה בגרסה ידנית בלבד ושלא קיימת לה גרסת DSG (אין לי מושג עד היום למה), אמרתי להם יפה "לא תודה", והלכתי לשלם על הגולף.

Twincharger Stratified Injection

פורסם

בטוח שאין להם אוט'? חבל. לפחות יש להם בצבע ירוק ג'יפה בזה אני בטוח.

אם רוצים על GTI מתחת למחירון אל תלך לבדוק את הרכב, מנסיון, חבל על הזמן שלך.

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

באמת לא ברור לי מדוע לא מביאים את הלאון TSI 1.8 עם DSG.

היה בטוח שאם היו מביאים, כבר הייתי מבצע עליה נסיעת מבחן מזמן. תמיד אהבתי את המראה שלה.

 

לגבי GTI מתחת למחירון - אתה בהחלט צודק. לא מוצא היגיון בריא למכור כזה רכב מתחת למחירון אלא אם אין בו פגמים רציניים.

Twincharger Stratified Injection

פורסם

אתה מתעלם מהפיתרון שכבר הצעתי לך: 160 3ד'. המחירון שלה נמוך משמעותית מה- 160 5 ד' ועוד יש לך הנחת לקוח חוזר, במויחד אם (כמוני) לא תעשה שימוש בטרייד אין.

היא גם יפה יותר מה- 5 ד'. ואו-הו כמה שהיא אופה :-)

אתה גם מקבל רכב עם ציון בטיחות מאוד גבוה (להבדיל מארבעה כוכבים בלאון), מסך מגע מגניב ביותר עם שליטה מההגה ועוד פרפראות בטיחותיות (כמו פנסי ערפל עוקבי פניה) ו/או בידוריות (כמו צ'ינגר 6 דיסקים MP3, מושבי אלקנטרה נוחים ביותר וכו').

 

אגב, שלא כמוך, אני זומם על רכישת ידנית בשבילי (בנוסף ל- 160 DSG), וכנראה שיהיו לה 160 כ"ס, אלא שהמגוון רב מאוד ועוד לא הגיע זמן ההכרעה ... שירוקו? לאון (לאחר שמתיחת הפנים תגיע לארץ)? ואולי - מי יודע - יצרן צרפתי או איטלקי?

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.


×
×
  • תוכן חדש...