Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6223 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

יש לי מגבר ברכב די חדש משהו כמו 4-5 חודשים ועד עכשיו הכל עבד מצויין.

הבעיה התחילה בערך לפני חודש התחילו נפילות מתח במגבר כאשר הרכב היה מכובה וכאשר הייתי מניע הכל היה מסתדר,

עכשיו הבעיה נמצאת גם כשהרכב מונע.

בדקתי את כל הפיוזים (1 בבית פיוז ליד המגבר ו2 במגבר) כולם תקינים, בדקתי מינוס גם הכל תקין.

לפי דעתי הבעיה היא בחשמל של הרכב כי כאשר ניתקתי את הרמקולים מהמגבר הסאב עבד טוב יותר ולהיפך,

ז"א שיש לאותו צרכן יותר מתח, ובנוסף בדקתי את המגבר ברכב אחר והוא תקין.

למישהו כבר קרתה התקלה או שמישהו יודע מה היא?

יש אפשרות לנסות לבדוק ולתקן בעצמי או שכדאי ללכת לחשמלאי רכב בשביל זה?

ד"א הרכב הוא גולף שנת 95 ולכן יש לי חשד גדול שזה כבר בלאי כלשהו מכיוון שהרכב ישן.

תודה רבה וחג שמח!

יוסי.

פורסם

יש מצב שהאלטרנטור שלך מסיים את חייו.

תבדוק מתח עבודה במצבר. ללא עומסים. ברכב כבוי. + מונע

עם עומסים כבוי + מונע (ללא מערכת)

ובסוף עם מערכת עובדת בווליום בינוני. רכב מונע!

 

את הבדיקה האחרונה לבצע בסלד סרק. בסלד של 3K.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

כן זה מה שחשבתי שזה, האלטרנטור!

אין לי מושג בן כמה המצבר מאז שקניתי את האוטו, בערך לפני כחצי שנה המצבר קיים לא נגעתי בו.

איך אני בודק מתח עבודה עם פלוק?

בדקתי בכבוי + מונע אחד החלונות קצת חלש בלי שהרכב מונע וגם כשהרכב מונע עדיין חלש יחסית.

כאשר המערכת בווליום בינוני היא נשמעת סבבה אבל עדיין לא כמו שצריך.

כשהרכב מונע ובנסיעה אכן יש הבדל אבל לא ממש גדול.

אם האלטרנטור גוסס אבל רכב מונע ובנסיעה עדיין אמור להיות הבדל? הרי המצבר בטעינה והכל ברכב עובד.

אם אני יחבר כבלים ממצבר אחר אני יכול לבדוק את העניין?

שמתי לב שכאשר אני מפעיל הרבה צרכני מתח ברכב(אורות וכאלה) יש הבדל לרעה בגלל זה אני חושב שזה אלטרנטור.

ואיך אני בודק סופית אם זה האלטרנטור? לפני שאני רץ להחליף.

תודה רבה ויום טוב,

יוסי.

פורסם

אתה עושה את מה שהסברתי לך.

מחבר פלוק למצב מדידה של DC. בערכים של 20V.

מחבר את האדום לפלוס ואת השחור למינוס.

 

זה יתן לך אינדיקציה בסיסית למצב של המצבר / אלטרנטור.

בדיקה מעמיקה יכול לבצע חשמלאי רכב.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

אם הבעיה היא כשהאוטו כבוי, וכאשר המנוע עובד אין בעיה, זה לא אלטרנטור, כי אלטרנטור תקול לא מזרים חשמל םג כשהמנוע עובד ודווקא אז צריכה להיות בעיה.

אולי בעיה במצבר

כבר לא מחפש מנוע 2 ליטר לסיירה. פינטו או לא פינטו.

השימוש במידע הינו על אחריות המשתמש בלבד, על כל המשתמע מכך.

פורסם
אתה עושה את מה שהסברתי לך.

מחבר פלוק למצב מדידה של DC. בערכים של 20V.

מחבר את האדום לפלוס ואת השחור למינוס.

 

זה יתן לך אינדיקציה בסיסית למצב של המצבר / אלטרנטור.

בדיקה מעמיקה יכול לבצע חשמלאי רכב.

אני מבצע את הבדיקה כאשר האוטו מונע?

כמה מתח אמור להופיע?

והבעיה מופיעה גם כשהאוטו מונע, פעם גם כשהאוטו היה כבוי זה לא היה קורה.

וכנראה שהאלטרנטור חלש אם הוא לא היה מזרים חשמל האוטו לא היה מניע בכלל.

פורסם

מה הבעיה לבצע את הפעולות שרשמתי.

לרשום על דף את התוצאות.

ולחזור אלינו.

 

1: רכב לא מונע. ללא עומסים.

2: רכב לא מונע עם עומסים ומערכת בווליום בינוני.

3: רכב מונע ללא עומסים

4: רכב מונע עם עומס ועם מערכת בווליום בינוני.

5: רכב מונע עם עומס ועם מערכת בסלד של 3000.

 

תחזור ותספר לנו כמה יצא.

אגב לבדיקה האחרונה אתה צריך 2 אנשים!.

ולפי זה אפשר להעריך עם התקלה היא אלטרנטור או מצבר.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

1.בדוק חיווט(איך המינוס מחובר לגוף הרכב)

2.אמרת שבדקת נתיכים ליד המגבר ובמגבר.(אני מקווה שקיים אצלך נתיך הגנה בתחילת הדרך=מכסה המנוע)

B.M.W 1802 1976

PUNTO GT 1996

פורסם

אז ככה עשיתי כבר כמעט את כל הבדיקות האפשריות, אני אפרט:

מונע ללא עומס - 14.2

מונע עם עומס בינוני וסלד 3000 - 13.95

לא מונע - 12.8

 

בדקתי גם את כל הפיוזים הקשורים וכולם תקינים.

עכשיו המגבר גם לא נדלק אם אני לא מניע את האוטו.

בדקתי את המתח בכבלים שמגיעים למגבר לבדוק שאין תקלה כלשהי בדרך והמתח שלהם הוא 13.0 בערך.

המינוס מחובר דיי קרוב למגבר מרחק שלא עולה על חצי מטר והחיבור נראה תקין וגם הכל עבד טוב.

נראה כאילו מפעם לפעם מגיע פחות מתח מה זה כבר יכול להיות? יש למישהו מושג?

פורסם

לפי הנתונים. הלטרנטור שלך עדיין חיי. לא חזק כמו בעבר. אבל חי.

המצבר שלך אולי טיפה חלש.

 

אני הייתי הולך לבדוק אצל חשמלאי רכב לביצוא בדיקה מעמיקה של המערכת.

איזה מגבר מותקן?

עשית את 3 הגדולים?

יש לך קורוזיה אולי החיבורים? (תנתק את החיבורים מהמצבר. תנקה עם נייר שיוף את הקטבים. תשטוף שיהיה נקי. ותחבר שוב.)

 

בן כמה המצבר שלך?

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

1. מגבר לא משהו מיוחד וכזה שצורך הרבה מתח משהו סיני.

2.עשיתי את 3 הגדולים ועוד שלל בדיקות.

3. בדקתי את כל החיבורים וגם החלפתי את הכבל מהמגבר עד לבית פיוז (כולל) לא נראה משהו מיוחד.

אין לי מושג בן כמה המצבר הוא קיים מאז שהואוט נקנה (בערך כחצי שנה), אם אני אחבר כבלים ממצבר אחר יכול להיות שיהיה שיפור בתוצאה וככה אני אוכל לדעת אם זה המצבר?

 

ד"א הקיט למגבר היה מורכב באוטו עוד כשקניתי אותו לא היה צורך להתקין חדש והקיט נראה דיי איכותי, יש סיכוי שמשהו בדרך התפקשש מהמצבר עד למגבר? יש טעם לפתוח את הפאנלים?

המינוס מחובר קרוב למגבר, לגוף הרבה ללא שום קומבינות יש טעם לנסות להחליף אותו?

 

תודה רבה על העזרה אני מעריך את זה מאוד,

יוסי.

פורסם

3 הגדולים זו לא בדיקה!

זה להוסיף את 3 הכבלים החשובים במערכת החשמל

להוסיף / להחליף את הכבל שמגיע מהאלטרנטור למצבר

להוסיף / להחליף את הכבל שמגיע מהמצבר לשלדה.

להוסיף! כבל מהתושבת של האלטרנטור לשלדה.

 

מדובר על להוסיף / להחליף את המקורי לכבל עבה יותר לפחות 4G.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

×
×
  • תוכן חדש...