Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6237 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בפונטו עם הרכבת פילטר פתוח אין שום רעש יניקה :roll:

 

את המשפט הזה אתה פשוט חייב להסביר לי.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
את המשפט הזה אתה פשוט חייב להסביר לי.
הייתה לך פיאט פונטו עם פילטר אוויר? לא! אז למה להתווכח?

הייתה לי בפונטו 98 XTZ פילטר אוויר ולא היה משום מה שום רעש יניקה ולו החלש ביותר.

הייתה לי פונטו ספייס SX 01 עם פילטר אוויר ותנחש מה, גם לה לא היה שום רעש יניקה.

אפילו ב-HGT כמעט ולא היה, היה רעש חלש מאוד יחסית נניח לקליאו שיש לי עכשיו.

פורסם
הייתה לך פיאט פונטו עם פילטר אוויר? לא! אז למה להתווכח?

 

1. בא נרגיע את הטונים כי אף אחד פה לא עובד אצלך ואתה לא בשכונה בבת-ים!

 

2.פיאט פונטו לא שואבת אויר בתהליך הפעולה של המנוע?

זה מנוע תלת פעימתי? דחיסה-עבודה-פליטה וזהוא?

 

יש לי אחלה היסטוריה ארוכת ימים עם HGT אבארט צהובה והיא השמיעה אחלה רעש יניקה עם K&N פתוח ולמען האמת, אני לא מצליח להבין למה שהיא לא תעשה רעש יניקה מגניב, הרי את היניקה המנוע עושה בכל מקרה ואת הרעש בכלל עושה הפילטר.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

איזה טונים? דיברתי בדיוק כמוך!

 

כנראה שהיניקה של מנוע חלש יחסית, 1.25 סמ"ק ו-60 כ"ס לא מספיקה על מנת לצור צליל יניקה חזק דיו כדי שישמעו.

אין לך מה להתווכח, אלו הן העובדות של שני רכבים שהיו לי. אגב, לשניהן היה פילטר של k&n, ל-HGT היה פילטר פתוח של סימוטה, ל-HGT היה רעש יניקה אבל חלק מאוד בהשוואה לרכבים מאותו נפח, עובדתית, אתה מוזמן להכנס למועדון פיאט.

פורסם

אני לא יודע למה ציפית שקנית את הרכב

מנוע 1200 סמ"ק עם 60 כ"ס, הרכב הינו רכב חסכוני

או שתהנה מהוצאות הדלק נמוכות וכך גם הטיפולים

או שתעבור לרכב עם ביצועים יותר טובים וכך גם עלויות האחזקה יעלו.

אני אישית עם פונטו elx 80 כ"ס ומאוד מרוצה.

פורסם

לשפר כוח בצורה "אמיתית" ולא לשלם את החשבון בתחנת דלק??? אין כזאת חיה.

לשחק עם התחושות מהרכב שתחשוב שהוא יותר חזק כן, לשפר באמת? אין כזה דבר.

משוואה מאוד פשוטה

דלק + אויר = הספק

יותר דלק + יותר אויר = יותר הספק

 

לא יעזור גם אם תעשה סלטות, אם תשים טורבו תגלה שההונדה סיוויק חסכונית...

Race Smart

פורסם

תסלחו לי, אבל לאן הגענו? אנשים שבקושי מגיעים ל-3000 סל"ד שואלים אם אפשר לשפר את הביצועים של האוטו שלהם? נו באמת... (שלוש נקודות מוצדקות)

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

לדעתי

 

 

 

 

 

 

 

הן לא מוצדקות

אתה משתמש בנקודות יתר על המידה

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
תסלחו לי, אבל לאן הגענו? אנשים שבקושי מגיעים ל-3000 סל"ד שואלים אם אפשר לשפר את הביצועים של האוטו שלהם? נו באמת... (שלוש נקודות מוצדקות)

 

 

תלוי איך אתה מגדיר ביצועים. אני לא ביקשתי להדביק מדבקות אש על הדלתות ולהתחרות עם בדואים בכביש דימונה-ירוחם.

אני ביקשתי מהרכב להאיץ טיפה יותר ממה שהוא עכשיו.

לא כל "שיפור ביצועים" משמעותו להגיע ל7-8 אלף סל"ד ולהעיף רינגים באויר.

 

 

בכל אופן, תודה על ההסברים. פילטר פתוח אני ארכיב רק בשביל להרגיש שנתתי את הכל בשביל לשמור על הצריכת דלק ולנסות לשפר ביצועים.

מעריך את זה!

פורסם

מה שרוני מנסה להגיד לך שאם תלחץ קצת יותר על דוושת התאוצה (בלי להגיע ל 8000), יש מצב שתגלה שהאוטו השתפר מאוד סתם ככה מעצמו.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

×
×
  • תוכן חדש...