Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6243 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ובנוגע לכל אותם בעלי מקצוע "אוהבי חיות".

למה אף פעם לא עושים ניתוחים וכו' על חשבון הבית?

אני מביא גור דרוס לוטרינר, מבחינתי כאילו הבאתי פצוע דריסה למיון.

למה שאני ישלם את החשבון אחר כך? כלב שלי?

 

ברוב המרפאות נותנים הנחה משמעותית לחיות אסופיות. אצלנו מדובר ב-50% הנחה.

אנחנו רואים לפחות בע"ח אסופי אחד ביום (בדר"כ יותר), אם נממן את הטיפול בכל אחד מהם המרפאה תעמוד בפני פשיטת רגל.

 

מבחינתך הבאת בע"ח פצוע למיון, אבל לא מדובר כאן במיון, אף אחד לא מממן את המרפאה (והעלויות של להחזיק מרפאה שעובדת 24 שעות ביממה הן עצומות), אין במדינת ישראל אף אירגון שממומן ע"י המדינה ואין שום קופ"ח לבע"ח.

 

אגב, את דיון "את אוהבת בעלי חיים ולכן את צריכה לשלם על הטיפול של כולם מכיסך" כבר ניהלתי עם כ"כ הרבה אנשים ואני לא מתכוונת להתחיל אותו שוב כאן. זה פשוט לא סביר, חסר הגיון וחסר תועלת.

 

על בעלי חיים שאני מוצאת ולוקחת לטיפול אני משלמת בדיוק כמו כל אחד.

 

ולגבי בע"ח שדרסת, אף וטרינר לא יגבה ממך כסף על המתה של חתול גוסס ובמידה ומדובר בכלב, ברוב המקרים ניתן למצא שבב ולאתר את הבעלים שלו.

במידה וצריך טיפול רפואי ואתה לא מעוניין לעזור בתשלום אפשר להפנות את בעה"ח לאחת העמותות.

 

אם רוצים, יש פתרונות.

"ת' המעדיפה לעיתים להקרא ט'"

  • תגובות 97
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

עוד נקודה-

תמיד צריך לחשוב שאולי בעל החיים שדרסתם שייך למישהו ולא סתם חתול רחוב.

את זה אתם לא יכולים לדעת עד שתעצרו לבדוק.

פורסם

gil, גם אם הוא לא שייך למישהו, אולי אחרי שתצילו אותו, אותו בעל חיים גם ימצא בית אוהב...

 

יש פה כמה תגובות שהן באמת לעניין, וכמה תגובות שהן פשוט מזעזעות.

 

Trinity היטיבה לסווג אותן כ"תת רמה".

 

נכון שרוב האנשים לא יודעים מה לעשות ואל מי לפנות, אבל אם כבר הגעתם לשלב של חישוב העלויות והפרוצדורות הנדרשות - הלכתם רחוק מדי.

 

מדובר באכפתיות הפשוטה, לעצור ולבדוק מה עוללתם במו ידיכם (או גלגליכם) לבעל חיים כלשהו.

 

נכנסתם לרכב - יש לכם אחריות. בין אם תרצו או לא. כלפי הסביבה - שכוללת רכבים אחרים, הולכי רגל, וגם בעלי חיים.

 

הרי זה די ברור שכמעט ואין כאן מישהו שלא יעצור לבדוק מה קרה לרכב שלו אם הוא נכנס לבור עמוק במיוחד או חלילה "שפשף" רכב אחר,

 

אבל אם פגעתם בחיה - הרי שזה פחות חשוב... קצת מטומטם לחשוב ככה, לא ?

 

פלסטיקים ומתכת חשובים יותר מבעל חיים חי ונושם ?

 

אני בנאדם שלא ממש מסתדר עם חיות. אולי חוץ מחיות ספציפיות שאני מכיר ורגיל אליהן כבר.

 

אבל רק לשמוע שחתול שהצלתי לפני כמה שנים, עדיין חי בבית אוהב עד היום הזה, עושה לי טוב על הנשמה.

 

אז תצאו קצת מהקופסה, גם בעלי חיים סובלים, ואם אתם גרמתם להם את הסבל הזה, בכוונה או שלא בכוונה,

 

תהיו אנושיים מספיק בשביל לקחת אחריות. אם אותם מאה מאתיים שקלים זה מה שישבור אתכם כלכלית אחרי שתקחו אותו לוטרינר,

 

אני מוכן לתת לכם מתנה, עלי, תשלחו ה"פ. :roll:

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם
רק תסבירו לי דבר אחד כל אלא שלא עוצרים, 6 עמודים מילאו כאן בקישקושים על כמה שצריך להשאיר פרטים כששורטים למישהוא את האוטו, אז על שריטה בפח אתם כן לוקחים אחריות, בעל חיים שפצעתם, על ה ז'?

 

+1 גדול.

אני ממש מתבייש בחלק מהתגובות פה.

רוע-לב, חוסר איכפתיות, אגואיסטיות, אפאטיות, you name it.

 

עצוב.

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

פורסם

אבל אם פגעתם בחיה - הרי שזה פחות חשוב... קצת מטומטם לחשוב ככה, לא ?

 

פלסטיקים ומתכת חשובים יותר מבעל חיים חי ונושם ?

 

יפה! סיכמת פה הכל :mm_yeah::mm_yeah::mm_yeah:

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

השירשור הפך למשעשע.

אין מצב שאתן מבט נוסף לחתול/כלב/נחש שנידרס.אשאיר אותו לאיסוף לאנשי מע"צ או העיריה. לשמחתי לא נתקלתי באדם שנדרס, בטוח שאם אתקל בכך העצור ואסייע למרות שהמראה יהיה לי לא קל.

לכל אוהבי החיות, מבינים אותכם ותעשו מה שאתם רוצים, אבל להתפלא שכלל הציבור לא נוהג כמוכם - הגזמתם לגמרי.

נהג מנוסה
:roll:
פורסם
השירשור הפך למשעשע.

אין מצב שאתן מבט נוסף לחתול/כלב/נחש שנידרס.אשאיר אותו לאיסוף לאנשי מע"צ או העיריה. לשמחתי לא נתקלתי באדם שנדרס, בטוח שאם אתקל בכך העצור ואסייע למרות שהמראה יהיה לי לא קל.

 

אלוהים נתן לאדם נשמה וגם לבעלי החיים הוא נתן נשמה. אז מה ההבדל אם כלב נדרס או אדם? למה שלכלב לא תיתן עזרה ותציל אותו ולאדם כן? :roll:

יש הבדל בין אוהבי חיות לאוהבי חיים. וההבדל הוא גדול. גם לכלב יש נשמה ולב, וגם כלב שנדרס לא רוצה למות (כמוני-כמוך).

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

תת רמה זאת מחמאה.

כל וטרינר נורמאלי יעשה המתת חסד חינם .

במקרים רבים יצילו את אותו בע"ח על חשבון המרפאה והזמן שלהם.

נאמר פעם: "במקום שבו שורפים ספרים ישרפו אנשים".

אני לא טורח להמשיך את האנאלוגיה ,אבל אני יודע גם מה הדעות הפוליטיות של חלק מה"נשמות" כאן.

אגב חלק מהסיבות לעצירת הרכב אם חו"ח דרסתם משהו : לוודא שזה לא אדם (בלילה בכביש מחוץ לעיר ?...) ,אולי החיה שנדרסה שייכת למישהו? (ול"נשמות" -אם תצילו כלב של מישהו יש סיכוי שיתנו לכם פרס,כסף, נכון שווה?) אולי החיה שנדרסה בסכנת הכחדה (הצלתי פעם עיט ברמת הגולן).

ואולי פשוט ההרגשה הטובה על כך שאפשר לעשות מעשה טוב שווה את המאמץ?

Nakamichi vik014 וחבריהם אל תטרחו להגיב אלי בבקשה.

פורסם
פעמיים חזרת על המשפט "וידוי הריגה" בבקשה תסבירי לי במידה ודרסתי חתול ולעניות דעתי הוא לא יוכל להשתקם, איך אני מוודא את הריגתו? רוורס?.

 

עם כל הקושי הנפשי והכאב בזה אם אין לחתול סיכוי אז כן. במצב כזה עושים מה שעדיף לבעל החיים ולא מה שנוח לנו.

 

לי יצא כבר יותר מפעם אחת לאסוף בע"ח פצוע מהכביש, לאתר וטרינר ואף לשלם מכיסיעל טיפול רפואי עבורו כי בעל חיים הוא יצור חי בדיוק כמונו ולא מגיע לו לסבול.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
נו? את רואה איזה סרט זה לדאוג לבע"ח שדרסת....

 

 

 

ובנוגע לכל אותם בעלי מקצוע "אוהבי חיות".

למה אף פעם לא עושים ניתוחים וכו' על חשבון הבית?

אני מביא גור דרוס לוטרינר, מבחינתי כאילו הבאתי פצוע דריסה למיון.

למה שאני ישלם את החשבון אחר כך? כלב שלי?

 

אם דרסת אז תעבור את הסרט. פגעת שילמת.

 

לגבי ניתוחים על חשבון הבית 2 וטרינרים שונים באשקלון הגיעו בלילה למרפאה, טיפלו בבע"ח (אחד כלב דרוס והשני גור חתולים בן מספר ימים שחלק רצו להרדים בגלל שלדעתם הוא קטן מידי לשרוד ובסוף מצאתי אחד שהסכים להילחם יחד איתי על חייו ואחרי שבועיים של האכלה עם צמר גפן טבול בחלב עם חלבון ביצה התאושש) על חשבונם כולל ליווי עד להחלמה מלאה ללא כל תמורה למרות שהצעתי לשלם.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

מה שאירוני כאן זה הלהט והצורך של החלאות שבנינו מרגישים צורך לגונן על הזכות שלהם להיות חלאות ולהתעלם מסבלו של יצור חי אחר בתוענה שאין לו מספיק אינטיליגנציה לצפות ברוקדים עם כוכבים כמו החיה האנושית הדגולה. רק מה לא צריך להיות בן אדם ו/או 95 בבגרות במתמטיקה כדי להרגיש כאב והכאב שאותו החתול/כלב/שועל... מרגיש עם המעיים על הכביש הוא אותו הכאב אותו הילד,סבתא,אמא או אנחנו נרגיש אם נהיה במצב דומה ואותה המנטליות השבורה שמאפשרת לחלאה הממוצעת להתעלם מחיה לא אנושית דרוסה , היא במקרה גם אחראית לאופן שבו אותו הבן אדם שידרוס את הילד שלך יגיב (הממזר קפץ לי על הטמבון , נו טוב במראה האחורית הוא לא זז כנראה מת כדאי להתחפף מפה לפני שיראו).

פורסם

למקרה שייצא לי להתקל בחיה פצועה בכביש (מאוד מקווה שלעולם לא),אפשר לדעת מה אפשר לעשות ולאן להתקשר בכדי להציל אותה? לקחת אותה איתי ברכב לא נראה לי שאני יעשה,זה כבר טו מאץ' בשבילי.

פורסם

נראה לי שאנשים פה הולכים יותר מידי רחוק.. זה נראה כמו דיון של דתיים VS חילוניים שלא יפתר בחיים וסתם יגזול מקום חשוב על השרת.

 

גילוי נאות - לפני כמה שנים הצלתי גור חתולים רזה ועזוב, הבאתי אותו לבית שלי ומכיוון שאמי אלרגית לחיות בניתי לו בית חים בחצר וכל יום הייתי מטפל בו ומאכיל אותו עד שהוא נהיה החתול הכי חזק בשכונה. ובכל זאת, לא הייתי עוצר.

 

תבינו תנקודה: בסופו של דבר אותם אנשים שהיו עוצרים יעצרו ואלו שלא יעצרו ימשיכו לעשות זאת. סה טו.

אימפרזה 4*4 04 נמכרה :|

סובארו בי4 08 לימיטד ז"ל :cry:

סובארו בי4 09 גפ"מ :-)

BMW E92 8)


×
×
  • תוכן חדש...