Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6244 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני בטח שלא אדרוס חיה בכוונה ואם היא קפצה לכביש ומר גורלה פגשה באחד (או יותר) מגלגלי המכונית שלי אני בטח שלא אדע מה לעשות.. להזיז אותה מהכביש? אפילו להסתכל עליה בלי לגעת יגרום לי להקיא ויחרוט במוחי תמונות לא רצויות..

 

עם מצב החיות רחוב בימנו ועם קצב הריבוי שלהם הקטל בכבישים (של החתולים, כן?) רק עושה לנו טוב בסופו של דבר.

 

שוב - בחיים לא אדרוס חיה בכוונה ואני אשנא אנשים שיעשו זאת! אבל אם זה קורה בטעות אין מה לעשות...

אימפרזה 4*4 04 נמכרה :|

סובארו בי4 08 לימיטד ז"ל :cry:

סובארו בי4 09 גפ"מ :-)

BMW E92 8)

  • תגובות 97
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

גיל-

 

אתה צודק.

 

אני מכירה נהגת שעשתה רוורס על חתול גוסס עם המעיים בחוץ (שמישהו אחר דרס). אבל לא הרבה אנשים (כולל אני) מסוגלים לעשות את זה.

 

מה גם שמאוד קשה להחליט מתי צריך לעשות את זה ומתי לא.

 

הכי פשוט זה להתקשר לוטרינר ולהביא את בעה"ח אליו כדי שהוא ימית אותו.

"ת' המעדיפה לעיתים להקרא ט'"

פורסם

הכי פשוט זה להתקשר לוטרינר ולהביא את בעה"ח אליו כדי שהוא ימית אותו.

 

תגידי את אמיתית או שזה חלום?

2 בלילה. חזרתי מחתונה. בטעות דרסתי חתול. נראה לך שעכשיו אני אתחיל:

 

1) לברר טלפונים של וטרינרים וכאלה.

2) לעצור את התנועה. באמצעים הרבים שעומדים לרשותי כמובן. זה הרי כל כך פשוט.

3) להרים איכשהו את החתול הגוסס/ הפצוע/ המדמם/ הקטוע איבר, לשים אותו באוטו.

4) לשים 4 וינקרים, להוציא את הצ'קלקה שלי, להפעיל סירנה ולטוס לבית החולים הוטרינרי שכמובן, הוא שתי דקות מהמקום המדויק שבו דרסתי את החתול.

 

אם כן נראה לך,אז את חיה באגדות, בסרט, מה שתרצי.

 

נראה לי שזה מה שהוא עשה:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=262732

 

ותראי מה קרה לו.

Nothin really matters to me

פורסם

לי מאוד כואב לראות בעל חיים נדרס, אבל אני בשום פנים ואופן לא יכול לבצע וידוע הריגה - ולו מהעובדה שאני לא בטוח אם הוא יכול להנצל, ואייני רוצה להרוג בעל חיים שעוד יכול להחיות.

 

מעבר לכך, לא יצא לי להביא בעל חיים זר לוטרינר. זה השקעה של זמן, כסף, ובעיקר מאמץ נפשי.

 

בקשר ללקחת אחריות - את צריכה לזכור שבדרך כלל לא דורסים בעל חיים כשעולים על המדרכה ודורסים את הכלוב שלו, הדריסה מתבצעת כשבעל חיים נכנס לכביש בהפתעה. הנהג הישראלי מרגיש חרא כשהוא דורס בעל חיים, אבל לא אשם - או אחראי.

 

נקודה אישית, לפני 4 שבועות בדיוק נסעתי עם אישתי לחדר הלידה, עברתי צומת באור ירוק כשפתאום ראיתי כלב עובר משמאלי. האצתי כדי לא לפגוע בו (אם הייתי מנסה לבלום הייתי מטפס עליו), ציפצפתי והוא - כמו אידיוט המשיך ישר ופגע בגאנט האחורי של המזדה 6. עשה גילגול על הריצפה וברח.

 

הדילמה של לחזור לטפל בו או להמשיך עם אישתי לחדר הלידה הייתה מהדילמות הקלות (למרות הצער וכאב הלב). לא הרגשתי אחראי, לא יכולתי למנוע את הפגיעה ובהחלט היו לי דברים חשובים יותר לעשות...

פורסם

אני לא מבין איזה לב יש פה לאנשים להמשיך לדרוס חתולים,כלבים ולחשוב כאילו הם דרסו ג'וק.

 

אני בטוח של gimlison אין חיית מחמד בבית,מה אין לך לב?, תחשוב שהיה לך כלב והיו דורסים אותו ובורחים בעוד שאם היו מתייחסים אליו יכול להיות שהוא היה חי.

ALFA ROMEO MITO 1.4

 

פורסם
אני בטח שלא אדרוס חיה בכוונה ואם היא קפצה לכביש ומר גורלה פגשה באחד (או יותר) מגלגלי המכונית שלי אני בטח שלא אדע מה לעשות.. להזיז אותה מהכביש? אפילו להסתכל עליה בלי לגעת יגרום לי להקיא ויחרוט במוחי תמונות לא רצויות..

 

עם מצב החיות רחוב בימנו ועם קצב הריבוי שלהם הקטל בכבישים (של החתולים, כן?) רק עושה לנו טוב בסופו של דבר.

 

שוב - בחיים לא אדרוס חיה בכוונה ואני אשנא אנשים שיעשו זאת! אבל אם זה קורה בטעות אין מה לעשות...

אני באותה דיעה. חתולי הרחוב גם ככה מתרבים מהר והרבה,והדריסה שלהם,באיזושהי צורה,שומרת על גודל האוכלוסייה שלהם,אין מה לעשות.

כמובן שבמידה וזה כלב\חתול מבויית המצב אחר לגמרי ואשתדל לעזור לחיה עד כמה שאפשר.

פורסם

כאחד שרוכב גם על קטנוע, תמיד אני חושב מה לעשות אם אני נוסע נניח 60 קמ"ש ופתאום חתול קופץ לכביש. אם אבלום חזק אני עלול למצוא את עצמי על הכביש.

אגב, אם בנאדם קופץ לכביש אני לא מתאמץ לעצור- זבש"ו.:-)

פורסם
הנהג הישראלי מרגיש חרא כשהוא דורס בעל חיים, אבל לא אשם - או אחראי.

 

עד כה, רוב הנהגים הישראלים שאני ראיתי, אפילו לא הפעילו את ה-ABW (הורידו רגל מהגז) או בלמו לאחר שפגעו בבע"ח.

פשוט ממשיכים לנסוע בלי למצמץ.

 

ברור שאם אתה בדרך לחדר לידה עם אישתך לא תחשוב פעמיים.

 

אבל לגבי התגובות האחרות שהיו כאן, מוזר שיש אנשים רבים שכן מצליחים גם בשתיים בלילה לעצור ולעזור לחיות שנדרסו.

 

אני עובדת במרפאת חירום שפועלת 24 שעות ביממה. קיבלתי מקרים בשעות הכי הזויות וחלק מהמקרים הם חיות ללא בעלים שנדרסו ומישהו מצא אותם.

 

לפני יומיים הגיעה אלי אישה שמצאה גור כלבים שנדרס, אותה אישה היא אם חד הורית לשתי ילדות קטנות, אין לה אגורה על התחת, אבל היתה מוכנה לגייס כסף לניתוח תיקון שבר ברגלו של הגור.

 

אני לא חיה בסרטים, אני רואה מה אנשים מסוגלים לעשות, לטוב ולרע, בדיוק כמו שני סוגי התגובות כאן בפורום.

 

אגב, חיה שמתה כשנדרסה זה משהו אחד, אבל ברוב המקרים רגל נשברת, עין עפה החוצה, סרעפת נקרעת, שלפוחית שתן נקרעת וכו'... במקרים אלו בעה"ח ימות בייסורים רק לאחר ימים עד שבועות.

"ת' המעדיפה לעיתים להקרא ט'"

פורסם

קרה לי מקרה מזעזע לפני חודש חודשיים עם חתול

בידיוק חזרתי מיציאה, משייט לי בדרך הביתה.

תוך כדי הנסיעה אני רואה את החתול על המדרכה

ואיכשהו שניה לפני שעברתי אותו הוא קפץ לכביש

נכנסתי בו עם הטמבון ומעכתי לו את כל הלסת. בקיצור פגיעת ראש

החתול המסכן פירפר כמה שניות ולא זז יותר.

עכשיו, שאת אומרת שאת לא מבינה אנשים למה הם לא עוצרים, אני אישית מבין אותם.

החתול לא יודע לחשב עם הרכב קרוב או רחוק ועובר את הכביש בידיוק שהמכוניות חוצות.

אז הינה אני אומר שיש מצב גדול מאוד שאם יקרה לי מקרה דומה שהוא לא באשמתי

יש מצב שאני לא אעצור. וזה לא נובע מרוע לב. לא יודע להסביר את זה..

וכן גידלתי במשך חיי שני כלבים וחתולה אחת.

תמיר.

פורסם
וזה לא נובע מרוע לב.

 

ברור שלא חו"ח מרוע לב.

סתם מעצלנות, קמצנות, אדישות וחוסר אכפתיות אבל בהחלט לא רוע לב :roll:

(ואני לא מדבר עליך ספציפית אלא על כל מי שפוגע בבעל חיים ולא עוצר לבדוק איך יוכל לעזור).

 

 

רק תסבירו לי דבר אחד כל אלא שלא עוצרים, 6 עמודים מילאו כאן בקישקושים על כמה שצריך להשאיר פרטים כששורטים למישהוא את האוטו, אז על שריטה בפח אתם כן לוקחים אחריות, בעל חיים שפצעתם, על ה ז'?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אני חושב שהנושא דיי גלש לחתולים VS מכוניות,לא נראה לי שאם מישהו היה פוגע בכלב הוא היה ממשיך כאילו לא קרה כלום - ואם כן,עצוב...

פורסם
אני חושב שהנושא דיי גלש לחתולים VS מכוניות,לא נראה לי שאם מישהו היה פוגע בכלב הוא היה ממשיך כאילו לא קרה כלום - ואם כן,עצוב...

 

 

לא ממש, הנושא עדיין בגדר פגיעה בחתול, כלב, אנטילופה ויוצא בזאת..

שיעורי פיסיקה גרעינית באוף טופיק.

את הריתוך יש לבצע כך שהאלקטרודה תמוקם מחוץ למאיץ באופן שיהיה קו ראייה ישיר להיקף הפנימי של הדוד, אחרת המיסוך של המאיץ יפגע אנושות באפקט ההגנה.

פורסם
לכל השואלים, אני וטרינרית (כתוב בפרופיל שלי).

 

"לוודא הריגה" - הכוונה שאם דרסת בע"ח, תעצור ותוודא שהוא אכן מת ולא שוכב כאוב וסובל על שפת הכביש.

 

כלבה של חברה שלי ברחה מהחצר, נדרסה ושכבה על הכביש בעוד מכוניות נוספות עולות עליה. היא נשארה בחיים.

הולכי רגל עצרו את התנועה ולקחו אותה לוטרינר. היא מתה בסופו של דבר, אבל אולי יכלה לשרוד אילו לא היו עולים עליה שוב ושוב.

 

סיפור קצת אחר:

לפני שבועיים בערך, התקשר אלי למרפאה נהג מונית שראה חתול נדרס בהרצליה פיתוח.

הנהג הדורס כמובן לא טרח לעצור ואילו נהג המונית פנה לאחד המלונות ושם עזרו לו לחפש וטרינר. במשך שעה וחצי הוא הרים טלפונים וברר מי יכול לבוא לעזור עד שהגיע אלי. אני נתתי לו את הטלפון של אבי קוזי (הלוכד). נהג המונית נסע מהרצליה לת"א, הביא את אבי למקום בו התחבא החתול, אבי תפס את החתול ושניהם הגיעו אלי למרפאה. אני נתתי עזרה ראשונה ונהג המונית לקח את החתול אליו ללילה ובבוקר החתול הועבר לתנו לחיות חיות שם עבר ניתוח להוצאה של עין אחת וקיבל טיפול תומך.

 

אם רוצים, אפשר לעזור גם כשלא יודעים מה לעשות.

 

ולמגיב שמעלי:

אני לא חיה בשום אגדה, אני חיה את הסיפורים האלו מידי יום!

אני רואה אנשים שאכפת להם (וכן גם כאלו שאוכלים בשר).

אני רואה אנשים שעושים מאמצים.

ובמקביל אני רואה אנשים שלא מזיז להם (כמוך).

 

נו? את רואה איזה סרט זה לדאוג לבע"ח שדרסת....

 

עד כה, רוב הנהגים הישראלים שאני ראיתי, אפילו לא הפעילו את ה-ABW (הורידו רגל מהגז) או בלמו לאחר שפגעו בבע"ח.

פשוט ממשיכים לנסוע בלי למצמץ.

 

ברור שאם אתה בדרך לחדר לידה עם אישתך לא תחשוב פעמיים.

 

אבל לגבי התגובות האחרות שהיו כאן, מוזר שיש אנשים רבים שכן מצליחים גם בשתיים בלילה לעצור ולעזור לחיות שנדרסו.

 

אני עובדת במרפאת חירום שפועלת 24 שעות ביממה. קיבלתי מקרים בשעות הכי הזויות וחלק מהמקרים הם חיות ללא בעלים שנדרסו ומישהו מצא אותם.

 

לפני יומיים הגיעה אלי אישה שמצאה גור כלבים שנדרס, אותה אישה היא אם חד הורית לשתי ילדות קטנות, אין לה אגורה על התחת, אבל היתה מוכנה לגייס כסף לניתוח תיקון שבר ברגלו של הגור.

 

אני לא חיה בסרטים, אני רואה מה אנשים מסוגלים לעשות, לטוב ולרע, בדיוק כמו שני סוגי התגובות כאן בפורום.

 

אגב, חיה שמתה כשנדרסה זה משהו אחד, אבל ברוב המקרים רגל נשברת, עין עפה החוצה, סרעפת נקרעת, שלפוחית שתן נקרעת וכו'... במקרים אלו בעה"ח ימות בייסורים רק לאחר ימים עד שבועות.

 

ובנוגע לכל אותם בעלי מקצוע "אוהבי חיות".

למה אף פעם לא עושים ניתוחים וכו' על חשבון הבית?

אני מביא גור דרוס לוטרינר, מבחינתי כאילו הבאתי פצוע דריסה למיון.

למה שאני ישלם את החשבון אחר כך? כלב שלי?

פורסם

עכשיו חזרתי מבילוי, וכל הנסעיה גם בהלוך וגם בחזור אני רק רואה חתולים מתים על הכביש. ראיתי אפילו שועל מת בבאר שבע


×
×
  • תוכן חדש...