Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6243 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בשבוע האחרון הייתי עדה לשני מקרים בהם נהגים דרסו בעל חיים ולא טרחו לעצור ולראות אם יש צורך בעזרה רפואית או וידוי הריגה.

 

המקרה הראשון היה אדם שאני מכירה ולאחר ששאלתי אותו מדוע לא עצר, הוא לא ממש הבין מדוע לעצור (לא בהתרסה, זה באמת לא נגע לליבו או למצפונו בשום צורה שהיא, מה גם שהיה מדובר בציפור בר).

המקרה השני היה ממש עכשיו, בתוך העיר, בין באמפים ובמהירות מאוד נמוכה. נהג שדרס חתול ולא טרח לעצור ולראות אם קרה משהו.

 

אני לא מצליחה להבין איך אנשים יכולים להמשיך בחייהם בלי שום נקיפות מצפון לאחר שדרסו בע"ח.

אני לא אשווה בעלי חיים לבני אדם, ולא אטען שאדם שדרס בע"ח ולא עצר ידרוס גם אדם ולא יעצור, כיוון שאני באמת לא חושבת שזה נכון.

אבל אני כן חושבת שאם החלטתם לקחת את ההגה לידיים ועליתם על הכביש, עליכם גם לקחת אחריות על דברים שקורים שם.

 

אם פגעתם בבעל חיים ואתם יכולים לעצור בלי לסכן את עצמכם, עיצרו ובידקו אם צריך ואפשר לתת עזרה או במידת הצורת האם צריך לוודא הריגה.

 

נמאס לי לראות מוות כל הזמן (כן, זה חלק מהמקצוע שבחרתי) אבל עוד יותר נמאס לי לראות את אטימות ליבם של בני האדם.

"ת' המעדיפה לעיתים להקרא ט'"

  • תגובות 97
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

נא לא לצטט הודעה קודמת.

 

 

במה את עוסק אם יורשה לי לשאול, ואני אישית אף שאני לא נוהג הרבה זמןכבר יצא לי לדרוס בעל חחים (חתול) ויצאתי ואף לקחתי

אותו לווטרינר.

פורסם

אנשים פה דורסים ילדות וממשיכים לנסוע, רואים רוכב קטנוע פצוע על הכביש ועוקפים אותו,רואים שייטת קיאק טובעת בנחל ומיד מזנקים ל"עזרה", שולפים את הנייד ומצלמים ואת מדברת על חתולים?

 

נהיינו עם של אכזרים!

 

צריך רק לברך על טמבוני הפלסטיק השבירים כי פעם היה נוהג של כל מיני מגעילים כשהם רואים חתול חוצה הם מאיצים לכיוונו(אפילו צחקו על מרצדס שהסמל שלה זה כוונת חתולים).

 

עם תמבוני הפלסטיק השבירים, הנזק עלול להיות כבד ולשמחתי (ולשמחת החתולים)הנוהג הדוחה הזה הופסק.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

פעמיים חזרת על המשפט "וידוי הריגה" בבקשה תסבירי לי במידה ודרסתי חתול ולעניות דעתי הוא לא יוכל להשתקם, איך אני מוודא את הריגתו? רוורס?.

שיעורי פיסיקה גרעינית באוף טופיק.

את הריתוך יש לבצע כך שהאלקטרודה תמוקם מחוץ למאיץ באופן שיהיה קו ראייה ישיר להיקף הפנימי של הדוד, אחרת המיסוך של המאיץ יפגע אנושות באפקט ההגנה.

פורסם

נגיד דרסתי חתולה, נגיד היא שוכבת במקום ולא רצה לכל מקום כמו מטורפת (אחרי שפגעו בחיה בד"כ היא נמלטת מהמקום וממש לא ממתינה לקבל עזרה).

נגיד...

אז, מה אני עושה איתה? מתקשר למד"א?

רק בבורר שולחים אמבולנס בשביל כלב (שרצחו את דולצ'ה למי שלא זוכר).

 

אני חושב שאנשים לא עוצרים לא רק כי לא אכפת להם, אלא כי אין להם מושג מה לעשות אחרי שהם עוצרים.

 

וד"א, אני חושב שהגיע הזמן להפסיק לעבוד בחברה קדישא ולמצוא עבודה אחרת יותר מעניינת.

שמעתי שזק"א מחפשים אנשים חדשים.

פורסם

לי יצא לדרוס חתול לפני כמה חודשים... המסכן קפץ ישר לגלגלים של הג'יפ.

עצרתי, יצאתי.. ראיתי אותו שוכב בתוך שלולית דם ומילל קצת... אחרי כמה שניות הוא הפסיק והיה נראה שהוא מת לגמרי.

באותן שניות חשבתי לעצמי מה אני יכול לעשות? וידוא הריגה? לדרוס אותו שוב? נראה לך שיש לי לב לזה?

כל אותו היום כאב לי הלב על החתוך המסכן.

פורסם

אני לא מצליחה להבין איך אנשים יכולים להמשיך בחייהם בלי שום נקיפות מצפון לאחר שדרסו בע"ח.

 

כמו שאין לי נקיפות מצפון אחרי שאני אוכל איברים פנימיים של פרה, כבש ותרנגול שכנראה נשחטו וגודלו בתנאים לא תנאים (לא גדלו עם די.וי.די, לפטופים וסוויטות מפוארות. באמת מסכנים, איך אפשר לחיות בלי לפטופ).

 

ולעניין, אם דרסתי ציפור, אני בטח שלא יעצור ויראה אם אפשר לעשות הנשמה מפה למקור. ואם דרסתי בעל חיים אחר כמו חתול, אין לי יותר מדי מה לעשות, חוץ מלהזמין מד"א שבוודאי יגיעו במהירות הבזק.

בקיצור, צאי מעולם האגדות בו את חיה ותחזרי לעולם שלנו.

 

 

Nothin really matters to me

פורסם

לכל השואלים, אני וטרינרית (כתוב בפרופיל שלי).

 

"לוודא הריגה" - הכוונה שאם דרסת בע"ח, תעצור ותוודא שהוא אכן מת ולא שוכב כאוב וסובל על שפת הכביש.

 

כלבה של חברה שלי ברחה מהחצר, נדרסה ושכבה על הכביש בעוד מכוניות נוספות עולות עליה. היא נשארה בחיים.

הולכי רגל עצרו את התנועה ולקחו אותה לוטרינר. היא מתה בסופו של דבר, אבל אולי יכלה לשרוד אילו לא היו עולים עליה שוב ושוב.

 

סיפור קצת אחר:

לפני שבועיים בערך, התקשר אלי למרפאה נהג מונית שראה חתול נדרס בהרצליה פיתוח.

הנהג הדורס כמובן לא טרח לעצור ואילו נהג המונית פנה לאחד המלונות ושם עזרו לו לחפש וטרינר. במשך שעה וחצי הוא הרים טלפונים וברר מי יכול לבוא לעזור עד שהגיע אלי. אני נתתי לו את הטלפון של אבי קוזי (הלוכד). נהג המונית נסע מהרצליה לת"א, הביא את אבי למקום בו התחבא החתול, אבי תפס את החתול ושניהם הגיעו אלי למרפאה. אני נתתי עזרה ראשונה ונהג המונית לקח את החתול אליו ללילה ובבוקר החתול הועבר לתנו לחיות חיות שם עבר ניתוח להוצאה של עין אחת וקיבל טיפול תומך.

 

אם רוצים, אפשר לעזור גם כשלא יודעים מה לעשות.

 

ולמגיב שמעלי:

אני לא חיה בשום אגדה, אני חיה את הסיפורים האלו מידי יום!

אני רואה אנשים שאכפת להם (וכן גם כאלו שאוכלים בשר).

אני רואה אנשים שעושים מאמצים.

ובמקביל אני רואה אנשים שלא מזיז להם (כמוך).

"ת' המעדיפה לעיתים להקרא ט'"

פורסם

יצא לי לדרוס חתול,עצרתי,וכאשר יצאתי מהרכב הבחנתי שהוא עדיין חי.

העברתי לבודדת ונתתי לו אחד בראש ואחד בלב,אחרי 18 כדור (בכל זאת,חתול יו נואו..) הוא מת לגמרי וככה נכנסתי לרכב בראש שקט.

 

תאמינו לי אתם לא יודעים איזה טוב הרגשתי ...פשוט עילוי.

אח"כ חזרתי לכבישים הפתוחים שבהם נוהגים נהגים אדיבים,לאוויר הצח ומזג האוויר המושלם השורר בארצנו ולכתבות השמחות בעיתון.

Nothing runs like a Deere.

פורסם

תת רמה.

 

 

ולכן אלו שכן מעוניינים במידע רציני:

 

בית חולים לחיות בר - גן לאומי תל אפק- מבצר אנטיפטריס (באזור ראש העין). ניתן לפנות לשמוליק 24 שעות ביממה 0578842263.

 

חיות בר וציפורים מתקבלות גם בספארי בר"ג.

 

טיפול בפגיעה בחתולים וכלבים הוא כבר קצת יותר מסובך ויש לפנות לעיריה 106, תל"ל, אבי קוזי או כל וטרינר באזור.

 

באזור ירושליים, ניתן לפנות לצעב"ח ירושליים 24 שעות ביממה.

 

 

אגב, גיל, אכפת לך, זה כבר הופך אותך לאדם טוב גם אם לא הצלחת לעזור!

"ת' המעדיפה לעיתים להקרא ט'"

פורסם
לכל השואלים, אני וטרינרית (כתוב בפרופיל שלי).

 

"לוודא הריגה" - הכוונה שאם דרסת בע"ח, תעצור ותוודא שהוא אכן מת ולא שוכב כאוב וסובל על שפת הכביש.

 

כלבה של חברה שלי ברחה מהחצר, נדרסה ושכבה על הכביש בעוד מכוניות נוספות עולות עליה. היא נשארה בחיים.

הולכי רגל עצרו את התנועה ולקחו אותה לוטרינר. היא מתה בסופו של דבר, אבל אולי יכלה לשרוד אילו לא היו עולים עליה שוב ושוב.

 

סיפור קצת אחר:

לפני שבועיים בערך, התקשר אלי למרפאה נהג מונית שראה חתול נדרס בהרצליה פיתוח.

הנהג הדורס כמובן לא טרח לעצור ואילו נהג המונית פנה לאחד המלונות ושם עזרו לו לחפש וטרינר. במשך שעה וחצי הוא הרים טלפונים וברר מי יכול לבוא לעזור עד שהגיע אלי. אני נתתי לו את הטלפון של אבי קוזי (הלוכד). נהג המונית נסע מהרצליה לת"א, הביא את אבי למקום בו התחבא החתול, אבי תפס את החתול ושניהם הגיעו אלי למרפאה. אני נתתי עזרה ראשונה ונהג המונית לקח את החתול אליו ללילה ובבוקר החתול הועבר לתנו לחיות חיות שם עבר ניתוח להוצאה של עין אחת וקיבל טיפול תומך.

 

אם רוצים, אפשר לעזור גם כשלא יודעים מה לעשות.

 

ולמגיב שמעלי:

אני לא חיה בשום אגדה, אני חיה את הסיפורים האלו מידי יום!

אני רואה אנשים שאכפת להם (וכן גם כאלו שאוכלים בשר).

אני רואה אנשים שעושים מאמצים.

ובמקביל אני רואה אנשים שלא מזיז להם (כמוך).

 

 

מה שהוא מנסה לומר לך זה שאוקיי, דרסנו חתול בטעות, עצרנו וניגשנו אליו.

now what?

חוץ מלהזיז את החתול/כלב הצידה ועם כל הכאב והנקיפות מצפון להמשיך בנסיעה, אני לא אידע מה לעשות..

פורסם
תת רמה.

 

 

בכיף.

כמו שאמרו כמה הודעות מעליי, רק תצאי מהאגדה שאת חיה בה פרח.

Nothing runs like a Deere.

פורסם
"לוודא הריגה" - הכוונה שאם דרסת בע"ח, תעצור ותוודא שהוא אכן מת ולא שוכב כאוב וסובל על שפת הכביש.

 

כלבה של חברה שלי ברחה מהחצר, נדרסה ושכבה על הכביש בעוד מכוניות נוספות עולות עליה. היא נשארה בחיים.

הולכי רגל עצרו את התנועה ולקחו אותה לוטרינר. היא מתה בסופו של דבר, אבל אולי יכלה לשרוד אילו לא היו עולים עליה שוב ושוב.

 

זה לא נקרא לוודא הריגה. בוידאוי הריגה הכוונה שהיא לצאת לוודא שהבע"ח אינו בחיים ואם הוא כן, אז לגאול אותו מיסוריו (ע"י המתה).

אם הכוונה שלך לצאת ולקחת אותו לווטרינר אז אל תשתמשי בוידוא הריגה כי זה מתפרש בצורה שונה...

פורסם

מסכים עם כל מילה של טריניטי. אומנם הם לא בני אדם, אבל גם להם יש לב, גם להם יש נשמה.

גם לי זה קרה - לפני כשנתיים חזרתי מחבר שלי שגר בראשל"צ לבית, ורכב לפניי דרס גור קטן. הוא המשיך לנסוע, ואילו אני עצרתי, ועצרתי עוד רכבים לנסות ולעזור לגור. בסופו של דבר לאחר כמה דק' מישהי התקשרה לצער בעלי חיים (או איך שלא קוראים להם) והם באו לקחת אותו ולטפל בו. רק מלראות אותו שוכב ככה (כי הכלב שלי היה גור בזמנו וזה מה שעלה לי בראש - תמונה של הכלב שלי מייבב וכואב) גרם לי להזיל דמעה-שתיים. באמת שכואב.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM


×
×
  • תוכן חדש...