Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6244 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ידידה שלי דרסה כלב, כלב בינוני לברדור- הכלבים האשכנזים החמודים.

 

הכלב שכב פצוע, ברגע שהיא התקרבה אליו הוא נשך אותה ביד - 6 תפרים.

 

לפעמים עדיף אם הכוונה טובה להזמין וטרינר ולא לגעת, כלבים עד כמה שאנחנו אוהבים אותם הם עדיין חיה.

 

וחיה פצועה היא הכי מסוכנת :idea:

  • תגובות 97
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לפעמים זה יכול להיגמר בצורה שונה: חבר שניסה להיתחמק ממיפגש עם גמל בדרום,איבד שליטה והתהפך. למזלו יצא בפציעה קלה בלבד.

והגמל אפילו לא עצר להגיש עזרה...

פורסם
לפעמים זה יכול להיגמר בצורה שונה: חבר שניסה להיתחמק ממיפגש עם גמל בדרום,איבד שליטה והתהפך. למזלו יצא בפציעה קלה בלבד.

והגמל אפילו לא עצר להגיש עזרה...

 

:roflmao::roflmao::roflmao:

 

עוד סיפור עם גמל.

לפני כמה שנים בדרך לאילת, חבר של אבא יורד לאילת עם אוטובוס של אגד ויוצא לו ולאוטובוס שלו להיפגש עם גמל מקרוב, האוטובוס איבד כמה מטרים וחבר של אבי איבד פיקת ברך ועוד כמה פציעות "שיטחיות" בזמן שהגמל התרומם והלך,לא צלע, הלך לדרכו.

כמובן שהפצוע ביקש יפה אבל הגמל לא ניאות להזמין עזרה.

פורסם

אני לא יכול לראות את התגובות המגעילות פה של כל מיני אנשים שטוענים שזה לא מעניין אותם וזה פשוט מגעיל אותי לאן הגענו.

אמא שלי גם וטרינרית ואני גם נתקל בהמון תופעות שאנשים דורסים חיות ויש המון מקרים שהבעל חיים נשאר פצוע על הכביש ואפשר להציל אותו אבל בגלל אדישות של אנשים פשוט עולים עליו עוד פעם ועוד פעם עד שכמובן הורגים אותו.

לכל אלו שחושבים שאין מה לעשות אחרי שהם עלו על בעל חיים אתם וואלה חיים בסרט ואתם אנשים אטומים, גם להם יש לב וגם הם רוצים לחיות והם לא אשמים שבני האדם יצרו מכוניות ואת כל הנוחיות שיש לנו.

אותם האנשים שלא אכפת להם אתם לא רוצים לדעת מה אני חושב עליכם, מעניין מה היה קורה אם אתם הייתם שוכבים פצועים על הכביש ומישהו היה עולה לכם על הרגל ומרסק אותה וממשיך לנסוע.

כמו שאתם מזדעזעים מהתאונות של פגע וברח(כמובן בנושא בני האדם) ככה אתם צריכים גם לחשוב על בעלי החיים כי יכול להיות שפגעת אבל הוא עדיין חי ובאמת אפשר לעשות משהו ולהציל אותו.

יש המון וטרינרים שחבל להם מאוד על הבע"ח והם מטפלים בו בחינם כי כואב להם לדעת שהם יכלו לעשות משהו ולא עשו בגלל נושא כספי, וכמובן שיש כאלה שזה לא מעניין אותם אבל תאמינו לי לא חסר אנשים טובים.

אז באמת תגלו טיפה אנושיות.

ובכלל מה שעוד יותר משגע אותי זה כשיש לי כל הזמדנות לעזור לחיה פצועה או במצוקה אני יעשה הכל בשביל לעזור לה אפילו אוותר על יציאה או לא יודע מה העיקר לדעת שעשיתי מעשה טוב ושזה לא יישב לי על המצפון.

ולכל אלה שזה לא מעניין אותם שתדעו לכם הגלגל מסתובב אם אתה בנאדם טוב בדרך כלל תמיד יהיה לך טוב אם אתה בפנים בנאדם רע יבוא יום ויהיה לך רע לא משנה כמה אתה מצליח וטוב לך עכשיו אין תמיד זה ככה הגלגל מסתובב וגם כשזה קשור לבעלי חיים.

פורסם

אני באמת לא מאמין למה שקורה פה... מההתחלה, אני רק מסכים עם bagira.

אתם באמת לא מבינים עד כמה זה עצוב כשבע"ח מת...

יש לי חבר, היה לו כלב פקינז גור, חמוד... מבסוט כזה וקופץ... יום אחד, סתם באיזה טיול, הגור ירד שניה לכביש ותוך שניה הופיע נהג צעיר מנייק, דרס אותו והמשיך לנסוע, פשוט פגע וברח.

החבר לקח את הגור לוטרינר שנמצא קרוב לשם, והוטרינר אמר שיש צלע ורגל שבורות. חברי אמר, טוב, טפל בו, והוטרינר דרש אלף ש"ח, ואז טיפול. כמובן שאלף ש"ח מזומנים לא היו, והכלב מת.

מה מוסר ההשכל?

שאם הנהג היה שניה עוצר לבדוק את הנזק שנגרם לכלב, הוא יכל לקחת אותו לוטרינר ביחד עם בעל הכלב, לשלם לוטרינר הדפוק הזה והכלב היה פה איתנו.

אבל זה לא מה שקרה.

Honda civic EJ6

פורסם

אני רואה את זה מהצד השני, איך הוטרינר יכול לתת לכלב למות, בגלל שלאותו אדם אין 1000 ש"ח לשלם.

 

הרי 1000 ש"ח זה רק כסף, ניירות ולא משתווה לחיים.

 

מבחינתי, הוטרינר הזה הרבה יותר אכזרי מאשר אדם שדרס חתול או כלב והמשיך כרגיל.

 

זה רק אומר שגם לוטרינרים אין שום רגש, ולו מעט לחיות, מה שמעניין אותם זה הכסף שזה יכול להכניס להם, ותאמת, זה דיי ברור.

 

מבחינתי הוטרינר הזה הוא נאצי, לראות כלב סובל מכאבים ולא לעשות כלום.

פורסם

קל להאשים את הוטרינר...

אבל אחרי הכל זאת העבודה שלו ואולי הוא רואה 20 מקרים כאלה ביום?

אם הוא היה מטפל בכולם בחינם, כי לאף אחד אין כסף.. לא רק שהוא לא היה מרוויח את שכרו, אלא גם יוצא בהפסידים (הרי ניתוח זה לא חינם).

 

אתה מוזמן גם להקביל את זה לבן אדם.

איזה רופא ינתח מישהו בחינם, גם אם מדובר בסכנת חיים?

אז לבני אדם יש ביטוח לאומי, לבעלי חיים אין.

 

אתה יכול גם להגיד אותו דבר על תרופות לסרטן, טיפולים יקרים בארה"ב שבד"כ רואים אנשים מגייסים כספים.

 

כולם נאצים ורוצים להרוויח כסף אני מניח... ;)

פורסם

בישראל, גם לבן אדם שלא משלם ביטוח לאומי וקופת חולים, במקרה של סכנת חיים הוא יקבל את הטיפול הנרדש, גם אם הטיפול הזה דורש ניתוח יקר.

אחרי זה יבואו איתו דין וחשבון בענייני תשלום.

פורסם

כן, הוטרינר מנייק, האמת, רוב הוטרינרים שנתקלתי בהם אוהבים כסף... הבאתי את התוכים שלי לבדיקה, הוטרינר לא נתן תשובה חד משמעית ולקח 350 שח, סתם כי קיבל אותי...

החבר לא יכל לשלם, הוא רק בן 15 ואין לו מזומן 1000 שח בארנק...

הנהג של האוטו עוד יותר מנייק, שוב, אם היה רק עוצר לבדוק מה קרה, הכלב היה איתנו.

אז אני מבקש, תעצרו רק לשניה לבדוק מה גודל הנזק. נכון, אלו מראות לא רצויים, אבל בכל זאת אולי עדיין אפשר להציל משהו, ואולי בעל הכלב נמצא מטר ליד...

Honda civic EJ6

פורסם
הבאתי את התוכים שלי לבדיקה, הוטרינר לא נתן תשובה חד משמעית ולקח 350 שח, סתם כי קיבל אותי....

 

אתה ילד שעוד לא מבין הרבה אבל ככה זה בעולם, הוא בדק את התוכי? השקיע בו כסף וידע? אז משלמים על זה.

 

יבוא אליך טכנאי למכונת כביסה, יבדוק את המכונה ויגיד לך, "תיקון זה 800 ש"ח ואני לא ממליץ, לך תקנה מכונה חדשה",

לא תשלם 300 שקל על ביקור ובדיקה? ברור שכן.

 

מה קיבלת בתמורה? המלצה לקנות מכונת כביסה אחרת. :lol:

 

תלך לעו"ד עם בעיה שיש לך, תשב אצלו שעה ותסביר לו הכל, אחרי שעה העו"ד יכול להגיד לך "אני ממליץ לא לתבוע, אין לך פה קייס ובדרך החוצה תעבור אצל המזכירה ותשאיר אצלה 800 ש"ח".

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

בלת"ק, יש סיבה עיקרית לא לעצור, זה אסור ע"פ בית משפט.

ולכל אלה שקופצים עכשיו, תגידו מה שאתם רוצים, לי יש פסק דין שאומר אחרת.

הפסדתי אלפים רבים של שקלים כשבלמתי בגלל חיה שהלכה על נתיבי אילון ונכנסו בי מאחורה, ציטוט של כבוד השופטת "זו לא סיבה מספיק טובה לעצור, היית צריך לדרוס את מה שזה לא היה, אני מוצאת אותך אשם בתאונה ועליך לשלם את 18000 השקלים שעלה לאדון סובארו שנכנס בך מאחורה"

 

ביננו, אני אעצור גם פעם הבאה, אבל הנה כבר נתתי לך סיבה אחת טובה למה הרוב לא יעצרו.

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

פורסם

ביום העצמאות נכנסתי לאיזה בניין ברמת עמידר להביא מישלוחה, ושמעתי יללות מחדר המדרגות. פתחתי את חדר הזבל והתברר שמישהו זרק לאחד הפחים גורה בת כ-3 שבועות בערך. הפכתי את הפח והוצאתי אותה, אבל לא יכולתי לקחת אותה אז השארתי אותה בכניסה לבניין. אחרי בערך שעה עלה לי רעיון לבקש עזרה בפורום חתולים, ואכן מישהי נסעה לשם ולקחה אותה, ולמחרת הביאה אותה לעמותת גרגורים.

אוליב.jpg

פורסם

היום קרה אצלנו מקרה עצוב

בבוקר אבא שלי יצא לחנייה וראה ציפור או סוג של תוכי שלמען האמת נראה כמו עורב קטן [היו לו עיניים ומקור דיי זהים לזה של עורב] ממש יפה צבעוני וגדול.

הוא היה במצב לא טוב, היו לו על הגב סימנים מוזרים שיכלו להיות אולי סימני נשיכה או סריטה או פגיעה כלשהי. כנראה גם רגל שבורה. הוא היה נראה חלש וגוסס. מתחת לרכב שלנו חיכתה חתולה שכמעט ויצאה לטרוף אותו

הכנסנו אותו אלינו הביתה ושמנו אותו בכלוב הישן של התוכון שלנו עם מים וקצת דוכן

אבא שלי יצא עם האוטו לבנק והתעכב .. אחרי כמה זמן התוכי פשוט נשכב ומת אחרי שהקיא פעמיים והיה חלש

עצוב. לא ידענו שהוא במצב רע כל כך ורצינו לקחת אותו לחנות חיות שאנחנו קונים אצלהם שיטפלו בו אבל הוא פשוט היה במצב קשה ומת

אני חושב שיש אפילו תמונה שלו תוכי מאוד יפה שלא ראיתי לפני, אם תרצו אני יכול לבדוק ולהעלות


×
×
  • תוכן חדש...