Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6244 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
למה חולריע? מאיפה אתה יודע שזה לא המחיר האמיתי?

 

זה מחיר זול. הבעיה היא לא עם המחיר אלא עם העובדה שהשאיר את הכלב למות בייסורים כי לא שילמו לו מראש.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

  • תגובות 97
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני לא מבין מאיפה הנאביות הזאת אצלכם בכל הנוגע לוטרינרים ויחסם לסבל של בעלי חיים. יצא לי לפגוש וטרינרים במהלך חיי שבאמת נכנסו למקצוע כי הם רגישים לסבלם של בעלי חיים ורק ניסו לעזור כמה שיותר וזה כולל טיפולים בחינם לחתולי רחוב שהייתי מביא אליהם חצי מתים כאשר הייתי ילדון. אבל גם יצא לי לפגוש גם סוג אחר והשיא אני מאמין זה הסוג שעובד במשחטות או במשקי חיי אחרים, אנשים אלו לא ירקו אפילו לכיוונה של תרנגולת שמתבוססת בדם שלה ויש כמובן גם את הוטרינרים העירוניים שמחזיקים מכלאות מטונפות וצפופות תחת פיקוחם שמדי פעם שמם עולה בכותרות כאשר נחשפים המעשים שלהם.

אל תבינו אותי לא נכון זה לא שאני נגד הדעה שרופא חיות צריך לשים את האינטרסט של המטופלים שלו לפני הכל , זה פשוט שזה לא הדרך שבה הם הוכשרו וזה לא הדרך שהחוק מפקח עליהם.

פורסם

האמת היא , שלפני כמה חודשים לצערי הרב, דרסתי חתול\ה .

זה היה יום שישי מאוד גשום , נסעתי ברחוב ראשי בירידה ופתאום שמעתי "בום!" קטן , כאילו שנכנסתי במשהו .

חבר שלי שישב לידי , ראה שמדובר היה בחתולה , אבל היה מאוד גשום ולא יכולתי לעצור , ממש סופה .

כשחזרתי לשם מאוחר יותר , בדקתי אם החתולה שם והיא לא הייתה שם .

 

אני מקווה , שהיא חיה .

בכל מקרה אחר , אצא לעזור כמובן , או להמית לצערי .

HU: Pioneer 4900IB Front Speakers: JBL GT06508C Rear Speakers : none

Amp: Infinity 475A Sub: JBL GT5-12

פורסם

לפני כשבוע ביקרתי בלילה ב "אשתאול\נס הרים" באחת מהפניות חיכה לי דורבן ענקקק, הסטתי את הרכב התחת קצת נזרק, אבל לא פגעתי בו. אין ספק שהמקרה היה מסוכן מאד, במיוחד במקום לא מואר,

 

בוא נשאל שאלה כזאת, נניח והיתי פוגע בדורבן, מי היה מטפל בו ?

קו---------------------------------------

פורסם
אם לא הייתי , אז בהתחשב בטון הכתיבה שלי הייתי צבוע לא קטן

 

 

נכון, כי אין שום דבר פסול בוטרינר שעובד במשחטות.

אומנם סוג אחר של עבודה, אבל חייב להיות שם וטרינר.

 

גם לטובת בעלי החיים וגם לטובתנו.

פורסם

לוטרינר לא מזיז מה מצבם של החיות שם, אם הוא היה רואה עובד מאפר את הסיגריה שלו בתוך עין של פרה הוא היה מאיר לעובד שלא ילכלך את סביבת העבודה.

הוטרינר שם בשביל לדאוג שחלקי הגופות לא יזדהמו, לגבי רווחתם של החיות אחרי שבוע שבועיים של עבודה בסביבת עבודה שכזאת הם הופכים לאפתיים לגמרי בכל הנוגע לסבל של בעל חיים כזה או אחר, זאת כמובן בהנכה שהם לא היו במצב הזה מלכתחילה.

בכלמקרה אני לא מנסה להסיט את הדיון ,רק רציתי להעביר את דעתי שתפיסה הרוווחת שווטרינרים הם המקבילה החייתית לרופא אנושי עם כל התפיסה האתית שקיימת בהחזקת המקצוע הזה, היא שגויה לחלוטין .


×
×
  • תוכן חדש...