Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

|מאזדה 626 שנת 99| בעיות סחיבה...


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8171 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יוצא לי בנהיגה שלי לאמץ מאד את המנוע :roll: ופעם אחת מתוך הפעמים הרגשתי אפילו ריח שרוף (יכול להיות של צמיגים)

בכל מקרה אני שם לב לאחרונה שהאוטו לא סוחב כמו בהתחלה

חבר שלי אמר שיכול להיות ששרפתי את הרינגים

אפשר הסבר מזתומרת ששרפתי את הרינגים ובאמת יכול להיות שהבעיות הסחיבה בגלל זה?

ולמישהו יש עוד רעיונות למה יש בעיות סחיבה?

 

תודה רבה לכל מי שעוזר

פורסם

דווקא לי נראה אחדת מן הבעיות הבאות

 

1) אתה נוסע עם בלם יד משוך :lol: (לא הגיוני)

2) הברקסים שלך תפוסים (יכול להיות אבל סיכוי קטן...)

3) אחד הרכיבים במערכת הדלק - עשה את שלו ( פלגים, חוטי הצתה, אחד החיישנים )

4) מערכת הדלק שלך זקוקה לניקוי (אף פעם לא מזיק)

5) הדוד האחורי של האגזוז שלך (כמעט) סתום.

6) ממיר קטליטי סתום.

 

הצעה שלי:

1) אתה יכול לבדוק לבד....

2) צריך לגשת למוסך ולבדוק

3,4) לגשת למכון שמתמחה בהזרקות דלק ולעשות בדיקה מקיפה למערכת הדלק.

5) הולכים למכון אגזוזים ומבקשים שיוריד את הדוד האחורי עושים סיבוב (קטן) ורואים אם יש שיפור בנשימה של המנוע.

6) מכון אגזוזים יוכל לבדוק את הממיר, אם הוא הלך, הלך עליך...זה סיפור יקר...

 

רינגים :?::lol: ממש לא :!:

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
יוצא לי בנהיגה שלי לאמץ מאד את המנוע :roll: ופעם אחת מתוך הפעמים הרגשתי אפילו ריח שרוף (יכול להיות של צמיגים)

בכל מקרה אני שם לב לאחרונה שהאוטו לא סוחב כמו בהתחלה

 

לדעתי צריך לצמצם את מרווח הטיפולים באוטו - החלפת שמן בטח לא תזיק

פורסם
דווקא לי נראה אחדת מן הבעיות הבאות

 

1) אתה נוסע עם בלם יד משוך :lol: (לא הגיוני)

2) הברקסים שלך תפוסים (יכול להיות אבל סיכוי קטן...)

3) אחד הרכיבים במערכת הדלק - עשה את שלו ( פלגים, חוטי הצתה, אחד החיישנים )

4) מערכת הדלק שלך זקוקה לניקוי (אף פעם לא מזיק)

5) הדוד האחורי של האגזוז שלך (כמעט) סתום.

6) ממיר קטליטי סתום.

 

הצעה שלי:

1) אתה יכול לבדוק לבד....

2) צריך לגשת למוסך ולבדוק

3,4) לגשת למכון שמתמחה בהזרקות דלק ולעשות בדיקה מקיפה למערכת הדלק.

5) הולכים למכון אגזוזים ומבקשים שיוריד את הדוד האחורי עושים סיבוב (קטן) ורואים אם יש שיפור בנשימה של המנוע.

6) מכון אגזוזים יוכל לבדוק את הממיר, אם הוא הלך, הלך עליך...זה סיפור יקר...

 

רינגים :?::lol: ממש לא :!:

 

שכחת עוד דבר חשוב: מסנן אויר :!:.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

במכוניות מהדור החדש מוזרקות וממוחשבות,הכי נכון לעשות,זה להכנס למוסך מורשה ,להתחבר למחשב דיאגנוזה ולקבל נתונים מדויקים.

מוסכי מידרכה ויועצים יתגלו לבסוף כיקרים מאד ,יחליפו סתם דברים,מתוך רצון לעזור ובסוף ילך המנוע כי ,לדוגמא,יתכן ואתה נוסע עם חיישן טמפרטורה מזייף,שגורם למחשב להורות על תערובת עשירה.

עליך לטפח מוזרויותך מגיל צעיר,כדי שלכשתזדקן לא יחשבו שעף לך בורג.

פורסם

רינגים

הרינגים הם הטבעות שמקיפות את הבוכנה הן עשויות מחומר רך יותר מסביבת הצלידר והמטרה שלהם היא למנוע שחיקה בדפנות הצילנדר, ולחסוך חריטה של הצילנדר, במיקרה של פגיעה בדפנות, כאשר הרינגים נישחקים יש ירידה ביעילות המנוע והפיתרון הוא לשלוף את הבוכנות ולהחליף את הרינגים (מחייב פירוק מנוע) במכוניות מתקדמות ניתן להחליף את הצילנדר עם הבוכנה ביחד וכך נישמרת ההתאמה בין הצילנדר הפנימי לרינגים והתוצאה טובה יותר. בזמני (כאשר הייתי צעיר ושעיר) להחלפת רינגים קראו חצי אובראול ולהחלפה וחריטה של הצילינדר אובראול מלא....רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

×
×
  • תוכן חדש...