Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6261 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני מס' ימים כאשר הפעלתי את המזגן אצלי ברכב (רנו מגאן 2001 RTX) הבחנתי שהוא מוציא אוויר אך לא אוויר קר..הלכתי היום למוסך של מיזוג אוויר ושמה איבחנו את הבעיה בזה שיש חור במדחס + פילטר סתום.

החליפו לי מדחס במדחס משופץ + החלפת פילטר ועוד איזשהו שסתום + הוספת גז ועבודה - הכל עלה 1300 ש"ח..האם המחיר הוגן?

 

 

תודה מראש לעוזרים.

פורסם

אוקיי פירוט התשלום:

 

חלקים:

מדחס מזגן משופץ: 880

מסנן מזגן מגאן: 69

הוספת גז

 

עבודה:

360

 

סך הכל: 1309 כולל מע"מ.

פורסם

אממ הסתכלתי שוב בחשבונית ולא רשום שמה מייבש..אז סימן שלא החליפו.

 

סליחה על הבורות אבל מזה מייבש? זאת אומרת מה תפקידו?

פורסם

רק אני חושב שמילוי גז היה פותר הכל?

המדחס היה תקין עם המזגן עובד ורק האוויר לא קר, זה רק כי חסר גז.

 

ראיתי את המדחס לאחר ההחלפה ואת החור המדובר?

פורסם

כנראה שרק לך יש כוחות מאגיים בעזרתם אתה מסוגל לראות תקלות דרך המסך.

אם חסר גז (אוויר לא קר) - הוא ברח ממקום כלשהו במערכת, בהחלט ייתכן שהמדחס הוא אותו מקום.

זה שאתה מניח שכל בעל מקצוע הוא שקרן בהכרח - זה כבר לא עניין לפורום הטכני.

 

אייל, הערה קטנה לגבי תפקיד המייבש - לא לכל המייבשים יש עינית כמוזכר באיור שהבאת.

פורסם

הואקום הוחלף, עכשיו יש לי שאלה - אם הואקום הוחלף זה מחייב שגם החליפו מייבש?

×
×
  • תוכן חדש...