Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6264 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אם יש לך תחושה מוחשית בהיגוי של משיכה לצד מסוים עד כדי כך שזה מציק בנהיגה ומעייף את היד בשמירת ההגה על קו ישר או אי חזרה למרכז מפניה שמאלה או ימינה רבע סיבוב לפני המרכז הסטיה היא קצת יותר מחצי מעלה לפה או לשם והתיקונים אותם הזכרת לא יועילו.

מנסיון, יעילו גם יועילו!

פורסם
לא ראיתי שרשמת איזה רכב יש לך או שפספסתי , אם יש לך מאזדה 6 פרימיום אז יש להם מחלה של משיכה ימינה , אותי שלחו דרך שילובים מוטורס למקום שעושה פרונט , עשו לי כיוונים בגשר משהו כזה דבר שלקח איזה שעתיים עבודה ו700 שקל , הייתי אצל איזה 5 מקומות ורק שם הצליחו לסדר לי את זה , עכשיו אני עוזב את ההגה והרכב נוסע פלס.

קוראים למקום פרונט ארביב בחולון באיזור התעשיה.

דרך אגב אני רוצה לציין גם שכל הצמיגים אצלי הם חדשים.

 

האם כעת ההגה אצלך חוזר לבד עד לנקודת המרכז ולא מפסיק את החזרה קצת קודם גם בסיום פניה ימינה וגם בסיום פניה שמאלה? אם כן אז הם עשו עבודה יפה. אם לא אז יש עדיין בעיה.

אני לא מכיר את המזדה 6 אבל בדרך כלל אין בגשר מה לכוון (אלא אם במזדה 6 יש משהו שאני לא מכיר), מענין מה הם בדיוק עשו שם. זה חשוב לדעת כדי שלא יהיו לך הפתעות בעתיד.

×
×
  • תוכן חדש...