Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6307 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יחסי ציבור או לא שמדברים על אמריקה בשנים הנ"למדברים על:

ים, בחורות, קוקה-קולה הראלי דויידסון, ומוסטנג במדבר....

 

 

girl-3-new-hair.jpg

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  • תגובות 106
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אפרופו אוכלוסיות יעד: בשנת 1966 ירדו מכירות ה 6 צילינדרים ואז פורד פצחה בשני מבצעי מכירות: לכבוד המיליון מוסטנגים הם הוציאו סדרה בשם "ספרינט" שלעומת הפלקון שבה הספרינט היה רכב לוהט, במוסטנג זה היה דגם עם כיתובית במסנן האויר, קצת קישוטים, גג סקיי בחלק מהן וכו'. הרכב שלי נפל על הסדרה הזאת.

והמהלך השני היה למצוא נישות ל 6 והן כמובן הנשים והזקנים.

אז הנה פרסומת שמשכנעת רווקה אמריקאית לקנות את ה"סיקס" וסבא וסבתא להדליק את הנכדים שלהם עם מוסטנג 1966 (מה שאני עושה עם הנכד שלי בהצלחה לא מבוטלת...). עוד פרסומת שואלת אם לגבר בן 50 מותר בכלל לנסוע במוסטנג...

66FOMU01.jpg

66FOMU03.jpg

66FOMU10.jpg

66FOMU00.jpg

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם
כל אחד וטעמו. היות והמוסטנג הוא קודם כל בשורה עיצובית, אז אני חושב שמשנת 2005 הם חזרו לרוח המקורית בעיצוב, למרות שהפרונט קצת כוחני מדי לטעמי. לדעתי דגמי 1964 עד 1968 היו הכי יפים כי הם שמרו על הקלילות של מטוס המוסטנג ושל סוס הערבות. שינוי הצורה ב 1969 גרמו להתרחקות מהמקור ובעצם לא היה כבר הבדל בין המוס והקמארו ודומותיה וזה התבטא גם בירידה במכירות.

 

אכן משנת 2005 הם עיצבו את הרכב בצורה יותר מודרנית ונחשקת על צעירים בכלל ,אבל הפרונט ההכבד שציינת (והוא אכן קצת מגודל וכבד) קצת מוגזם אבל בכל זאת רכב מושלם מאחר וקניתי אחת כזאת,דגמי 64-68 אכן קלילים יותר ונראים זריזים יותר

מכאן דווקא בה סמל הסוס הקלילות והכוח שבמוסטנג.

לגבי השאלה האחרונה אני חושב שמוסטנג נותנת מענה לכל שכבות האוכלוסייה גם לסבא עם נכדים כולם נראים בה טוב.:-)

ALFA ROMEO MITO 1.4

 

פורסם
יחסי ציבור או לא שמדברים על אמריקה בשנים הנ"למדברים על:

ים, בחורות, קוקה-קולה הראלי דויידסון, ומוסטנג במדבר....

 

 

girl-3-new-hair.jpg

 

איזה ימים! תמימות נעורים, סקס סמים ורוקנרול...:wink:

גידי אשכנזי נפטר בנובמבר 2011. יהי זכרו ברוך

 

..........................................

גידי אשכנזי - אתר הבית www.gidiashkenazi.com

ומשהו על הגברת:

http://sport.nana10.co.il/Article/?ArticleID=559554

פורסם
מה...? כבר לא?:wink:

 

 

נשאר רק הסקס = ספונג'ה, קניות וסידורים!

גידי אשכנזי נפטר בנובמבר 2011. יהי זכרו ברוך

 

..........................................

גידי אשכנזי - אתר הבית www.gidiashkenazi.com

ומשהו על הגברת:

http://sport.nana10.co.il/Article/?ArticleID=559554

פורסם
דברו בשם עצמכם בנושאים הללו...:twisted:

החיים שלי מאד יפים המון סקס מטאל וצמיגים שרופים

 

צמיגים שרופים יש לכולנו,

אבל מה זה לעזעזל סקס?

פורסם
אפרופו אוכלוסיות יעד: בשנת 1966 ירדו מכירות ה 6 צילינדרים ואז פורד פצחה בשני מבצעי מכירות: לכבוד המיליון מוסטנגים הם הוציאו סדרה בשם "ספרינט" שלעומת הפלקון שבה הספרינט היה רכב לוהט, במוסטנג זה היה דגם עם כיתובית במסנן האויר, קצת קישוטים, גג סקיי בחלק מהן וכו'. הרכב שלי נפל על הסדרה הזאת.

והמהלך השני היה למצוא נישות ל 6 והן כמובן הנשים והזקנים.

אז הנה פרסומת שמשכנעת רווקה אמריקאית לקנות את ה"סיקס" וסבא וסבתא להדליק את הנכדים שלהם עם מוסטנג 1966 (מה שאני עושה עם הנכד שלי בהצלחה לא מבוטלת...). עוד פרסומת שואלת אם לגבר בן 50 מותר בכלל לנסוע במוסטנג...

 

 

ואיפה הפרסומות ל V8

mustang 67 GT, 302 engine t5

פורסם
צמיגים שרופים יש לכולנו,

אבל מה זה לעזעזל סקס?

 

 

כיין ,אתם שורפים צמיגים במקסימום בהפגנות עם מתנחלים

 

 

 

 

 

ואיפה הפרסומות ל V8

 

מה זה בכלל? V8 פויה

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

פורסם

 

התפיסה שהצליחה לקלוע לדעת העם, בשונותיה הראשונות של הפוני המתוקה, היתה רכב ספורט

זול יחסית ובר השגה גם למעמד הפועלים וגם לעשירים, באותה מכונית יכולת למצוא את בן השכנים

המתבגר וחברתו הבלונדינית, את מנהל הבנק שלך ואת אימו...ואף אחד לא ניראה מגוכח בה!

 

 

אין ספק שמכוניות שהצליחו לפצח את ה"גנום הסוציולוגי", כלומר להיות חביבות על כל המעמדות ולקבל SOCIAL ACCEPTANCE, המשיכו להמכר במשך עשורים. גם כאשר מדובר במכונית משומשת בת 10 שנים.

 

דוגמה אחרת(הצ'באק פרקטי ולא מכונית ספורטיבית למעט בגרסתה החמה) היא פולקסווגן גולף. מי לא ניסה לחקות את הפורמולה?

פיז'ו 306 היתה עדיפה על גולף סימן 3.

פורד פוקוס המקורית היתה עדיפה על גולף סימן 4.

 

ובכל זאת, אף אחת מאלו לא נהנית מהילת המותג, הערכת ההדיוטות או שמירת הערך של הגולף.

 

במה הדבר קשור? בהבאת בשורה רעננה, עיצובית, הנדסית או אחרת, כפי שניתן לראות במספר "מכוניות סוציולוגיות" שכאלו:

-פורד מודל T

-חיפושית

-דה שבו

-מיני מינור

-מוסטנג

-גולף סימן 1

-מאזדה MX5 מיאטה

 

אגב, אף אחת ממכוניות אלו לא היתה יקרה כחדשה אלא הציעה תמורה אטרקטיבית למחירה!

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם
קבל את החלום הרטוב שלך..

 

אני חושב שSHELBY GT 350\500 הוא החלום הרטוב של רוב הגולשים בפורום הזה

למרות שהייתי מעדיף את ה AC COBRA

 

בכל אופן התכוונתי לגרסאות V8 של מוסטנג ולא של שלבי

בגירסאות ה A K וה C קוד

mustang 67 GT, 302 engine t5


×
×
  • תוכן חדש...