Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6306 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מוסטנג (לא שלבי/קוברה) מעולם לא הייתה מכונית שרירים, אלא מכונית פוני. אבל פוני דיי עצבני...:wink:

 

פוני שמוני איך שתקרא לה אני מבסוט ממנה לדעתי היא כן מכונית שרירים אפילו אם זה רק קצת.:-)

ALFA ROMEO MITO 1.4

 

  • תגובות 106
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אחת המכוניות הנחשקות ביותר בעת יצורן

וכמה וכמה עשורים אח"כ עדיין שומרת על הגחלת.

 

הלוואי וכמה מכוניות מודרניות היו מצליחות לעשות זאת! - רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם
אחת המכוניות הנחשקות ביותר בעת יצורן

וכמה וכמה עשורים אח"כ עדיין שומרת על הגחלת.

 

הלוואי וכמה מכוניות מודרניות היו מצליחות לעשות זאת! - רן

 

:mm_yeah: מסכים עם כל מילה מדבריך אכן מכונית נהדרת.:-)

ALFA ROMEO MITO 1.4

 

פורסם
אחת המכוניות הנחשקות ביותר בעת יצורן

וכמה וכמה עשורים אח"כ עדיין שומרת על הגחלת.

 

הלוואי וכמה מכוניות מודרניות היו מצליחות לעשות זאת! - רן

 

 

רן, אל תשכח שהיו לה כמה נפילות איומות ונוראות

בשלהי שנות השבעים והשמונים ורק בזכות דגם הרטרו

שיצא ב- 2004 היא זכתה לתחיה מחודשת.

 

אם בהסטוריה עסקינן - מוסטנג הייתה מיועדת לקהל ספציפי. היה לה תפקיד חשוב והשפעה

על מכונית הספורט ה''צנועות''. מוסטנג נמכרה בשנת 1965 במחיר זול יחסית (2430 $) לכן נקראה מכונית פוני.

שנה מאוחר יותר באה המקבילה שלה מבית ג'נרל מוטורס הקאמרו שגם היא הפכה לאגדה.

אבל....כידוע לכולם - הכל התחיל מהדגם הבסיסי 64.1/2.

אז פוני שמוני... איך שתרצו תקראו לה. :wink:

גידי אשכנזי נפטר בנובמבר 2011. יהי זכרו ברוך

 

..........................................

גידי אשכנזי - אתר הבית www.gidiashkenazi.com

ומשהו על הגברת:

http://sport.nana10.co.il/Article/?ArticleID=559554

פורסם

mister v שמתי לב ששיניתה את התגובה המופנת אלי, לרן

לא נורא,כל מי שמכיר אותי יודע שאני נוהג בה בזהירות נהג זהיר ומרוצה מה לעשות:-D

בקשר להמלצתך ללמוד קצת על המוסטנג (מאחר ואני נוהג באחת כזאת) זה מה שאני יעשה עכשיו ,תודה לך על המידע המקוצר.

ALFA ROMEO MITO 1.4

 

פורסם
mister v שמתי לב ששיניתה את התגובה המופנת אלי, לרן

לא נורא,כל מי שמכיר אותי יודע שאני נוהג בה בזהירות נהג זהיר ומרוצה מה לעשות:-D

בקשר להמלצתך ללמוד קצת על המוסטנג (מאחר ואני נוהג באחת כזאת) זה מה שאני יעשה עכשיו ,תודה לך על המידע המקוצר.

 

 

אמת, סע בזהירות ובבטחה - הכי חשוב!!!!

גידי אשכנזי נפטר בנובמבר 2011. יהי זכרו ברוך

 

..........................................

גידי אשכנזי - אתר הבית www.gidiashkenazi.com

ומשהו על הגברת:

http://sport.nana10.co.il/Article/?ArticleID=559554

פורסם
רן, אל תשכח שהיו לה כמה נפילות איומות ונוראות

בשלהי שנות השבעים והשמונים ורק בזכות דגם הרטרו

שיצא ב- 2004 היא זכתה לתחיה מחודשת.

 

אם בהסטוריה עסקינן - מוסטנג הייתה מיועדת לקהל ספציפי. היה לה תפקיד חשוב והשפעה

על מכונית הספורט ה''צנועות''. מוסטנג נמכרה בשנת 1965 במחיר זול יחסית (2430 $) לכן נקראה מכונית פוני.

שנה מאוחר יותר באה המקבילה שלה מבית ג'נרל מוטורס הקאמרו שגם היא הפכה לאגדה.

אבל....כידוע לכולם - הכל התחיל מהדגם הבסיסי 64.1/2.

אז פוני שמוני... איך שתרצו תקראו לה. :wink:

פורד פתחה עם המוסטנג נישה חדשה שנקראה ספורט סדאן, מכונית פוזה ספורטיבית להמונים. הסיבה למחיר הזול היתה שהם חסכו את רוב הוצאות הפיתוח וייצרו בעצם דגם נוסף לפלקון ההמונית. הפלקון יוצרה משנת 1960 והחליפה מודל ב 64' וזה נתן הזדמנות להוציא לאור את המוסטנג.

העובדה שלפלקון היו גם כן דגמים "חמים" אפשרה את הגמישות בסוגי המנועים ובביצועים של המוסטנג.

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם
אני דווקא חושב שמוסטאנגים מ 85-2004 יותר מוצלחות

 

ואני חושב שכולם מוצלחות, מה רע במוסטנג בשנתון יותר גבוה מ2004(תגיד לי אתה).

הרכב הזה משבא לעולם עד עכשיו פשוט אגדה ולא צריך להוסיף דבר.

ALFA ROMEO MITO 1.4

 

פורסם

כל אחד וטעמו. היות והמוסטנג הוא קודם כל בשורה עיצובית, אז אני חושב שמשנת 2005 הם חזרו לרוח המקורית בעיצוב, למרות שהפרונט קצת כוחני מדי לטעמי. לדעתי דגמי 1964 עד 1968 היו הכי יפים כי הם שמרו על הקלילות של מטוס המוסטנג ושל סוס הערבות. שינוי הצורה ב 1969 גרמו להתרחקות מהמקור ובעצם לא היה כבר הבדל בין המוס והקמארו ודומותיה וזה התבטא גם בירידה במכירות.

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם

תמיד היו הבדלים בין המוסטאנג והקאמרו,גם בעולם המרוצים. במיוחד בליגה של ה SCCA שהייתה ידועה בשם TRANS AM

והייתה השפעה ישירה על הרחוב הקאמרו פשוט השאירה אבק לקבוצות מרוצים של פורד בכיכובה של המוסטאנג וקטפה מקומות ראשונים במשך 3 שנים רצוף (אפילו שזה לא היו קבוצות רשמיות של GM).

הקאמרו הרבה יותר איכותית בעלת מבנה מתלים הרבה יותר מוצלח ויכולה לקבל כל וריאציה אפשרית של מנועים,המנועים של GM במיוחד ה SBC אהבו יותר סלד וכוחות סוס.

המוסטאנג אף פעם לא דמתה לקאמרו... רק השפיעה על העובדה שיצרו את הרכב המדהים הזה,פורד היו החלוצים,GM לקחו רעיון ועשו אותו יותר טוב.

בקשר לעיצוב על טעם וריח אין מה להתווכח אני חושב בדור הראשון המוסטאנגים רק השתבחו

ובקשר למה בחרתי לציין עד שנת 2004 ,כי מ 85-2004 המוסטאנג לא ניסתה לעשות רטרו אלה לחדש, יצאו גירסאות מטורפות אחת אחרי השנייה,המרכבים היו קלים ומעולים פשוט תענוג,

ב2005 בחנתי עם טל שביט אחת מ שתי המוטאנגים שנחתו בארץ והייתה לי אכזבה טוטאלית יש הדבל עצום, האוטו כבד לא פונה וממש מרגיש מגושם חבר טוב במועדון שלנו יבא את המוסטאנג 2005 ראשונה לארץ חוץ ממראה מדהים ההאוטו לא נתן הרבה הבחור קנה בנוסף קאמרו 73 והזמין במקום המוסטאנג טרייל בלייזר SS ליום יום, נהגתי בארהב בשלל הגרסאות שיצאו

סיילין ,KR , GT משופרות סטנדריות וכו... אף אחת מהם לא מתקרבת ל SVT 2004 או ל COBRA R

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

פורסם
רן, אל תשכח שהיו לה כמה נפילות איומות ונוראות

בשלהי שנות השבעים והשמונים ורק בזכות דגם הרטרו

שיצא ב- 2004 היא זכתה לתחיה מחודשת.

 

אם בהסטוריה עסקינן - מוסטנג הייתה מיועדת לקהל ספציפי. היה לה תפקיד חשוב והשפעה

על מכונית הספורט ה''צנועות''. מוסטנג נמכרה בשנת 1965 במחיר זול יחסית (2430 $) לכן נקראה מכונית פוני.

שנה מאוחר יותר באה המקבילה שלה מבית ג'נרל מוטורס הקאמרו שגם היא הפכה לאגדה.

אבל....כידוע לכולם - הכל התחיל מהדגם הבסיסי 64.1/2.

אז פוני שמוני... איך שתרצו תקראו לה. :wink:

 

 

מכונית עבורי היא לו רק הברזל נטו, אלה גם התפיסה וה"בשורה" שאיתה היא מביאה.

דוגמאות לא חסר החיפושית הווספה, סיטרואן דשבו, ורבות אחרות.

כולן מכוניות שאינן עומדות בשום סטנדרט מזהיר אבל כתפיסה, או סמל הן מביאות איתן

דבר מה נוסף.

 

לכל רכב יש את השנתונים המועדפים על קהל הקונים, שלו כל אחד מסיבותיו הוא,

לפעמים הרצון למודרניזציה, לשפר או לרכב על גל ההצלחה של דגם מצלח במיוחד,

גורם ליצרן לקלקל או לפספס את היחוד של הרכב, ולפעמים דווקא רוח התקופה או משבר כלכלי.

הם הגורם לשינוי.

 

התפיסה שהצליחה לקלוע לדעת העם, בשונותיה הראשונות של הפוני המתוקה, היתה רכב ספורט

זול יחסית ובר השגה גם למעמד הפועלים וגם לעשירים, באותה מכונית יכולת למצוא את בן השכנים

המתבגר וחברתו הבלונדינית, את מנהל הבנק שלך ואת אימו...ואף אחד לא ניראה מגוכח בה!

 

הרכב ניראה אז יחסית לתקופה ולמקום לדבר האמיתי, וכל מתבגר,או אלה שרצו להחזיר לעצמם את רוח הנעורים,

רצה אחת כזו. בקיצור רכב שמדבר אל כולם...

 

היחוד שלו שהוא דיבר אז לכולם, ולא מפסיק מאז, גם לטעמי הגירסאות הראשונות המפתיעות יפות ונחשקות יותר,

ולא הייתי מתנגד לאחת לצד החיפושית הווספה וה-.... רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

גם קצת יחסי ציבור לא הזיקו לה. לי איקוקה כתב בספרו שנים לאחר שעזב את קרייזלר:

''יחסי הציבור שהוקדשו למוסטנג בשנותיה הראשונות היו מעל ומעבר לכל פרופורציה''.

מעבר לקונספט שיווקי ומעבר לתג מחיר נמוך. היא העניקה פתרון מצויין למי שלא יכל לרכוש קורבט או t-bird.

לי איקוקה היה גאון שיווקי ועוד יותר גאון ביחסי ציבור, הוא דחף את הרכב לכל סרט, לכל תוכנית טלויזיה

ולכל מקום שזכה לחשיפה. מעבר להיותו דגם נחשק או לא - הוא גם זכה להמון יחסי ציבור,

חלק בצדק וחלק שלא. בעלי מוסטנג רבים יודעים שהרכב רחוק מלהיות כליל השלמות, פסגת הביצועים ואפס תקלות.

אבל עם הסטוריה אי אפשר להתווכח!

גידי אשכנזי נפטר בנובמבר 2011. יהי זכרו ברוך

 

..........................................

גידי אשכנזי - אתר הבית www.gidiashkenazi.com

ומשהו על הגברת:

http://sport.nana10.co.il/Article/?ArticleID=559554


×
×
  • תוכן חדש...