Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6307 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 106
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

עוד דברים לחמום האוירה עם V8 או 6 רגיל ממש לא משנה

4cb1_1.jpg

5e60_3.jpg

45.jpg

898d_4.jpg

be4c_2.jpg

FORD.jpg

מוסטאנג אוכל שברולט.jpg

1113.jpg

MUSTANG 1964 1/2 (1965)- V8 - 260, THUNDERBIRD TOWN LANDAU 1966 - V8 - 428 , MGB - 1979- 1800CC

חלומות נועדו להתגשם - כיף להגשים חלום .

MustanG

פורסם
יש אפשרות להשיג את התמונות הזאת בגודל שיתאים לשולחן עבודה?

 

תדפיס באיכות טובה ותסרוק את הפלט ברזולוציה טובה.

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם

ITEM_6-K-2_1971_MUSTANG_MACH-1_Raven_Black_3.jpg

 

 

 

לפי דעתי הרמה של המוסטאנגים בארץ פשוט על הפנים לעומת חול, יש כמה ספצפיות שממש מרשימות אבל עם המון רידג`קטים.

אין פה דגמים נחשקים MACH BOSS ושלא נדבר על שלבי לרוב בעלי המוסטאנגים מתחלקים לכמה סוגים... כאלה שמתיחסים לאוטו כמו אל פורד קורטינה... כאלה שחושבים שמינמום יש להם GT500 מתחת ליד וכאלה שחושבים שמוסטאנג זה מאסל קאר... יש כאלה חושבים שהם יותר טובים מהמנדסים של החברה וממצאים לך הכלאות מכל אוטו אפשרי... קיצור... ממש להקיא

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

פורסם

לפי דעתי הרמה של המוסטאנגים בארץ פשוט על הפנים לעומת חול, יש כמה ספצפיות שממש מרשימות אבל עם המון רידג`קטים.

אין פה דגמים נחשקים MACH BOSS ושלא נדבר על שלבי לרוב בעלי המוסטאנגים מתחלקים לכמה סוגים... כאלה שמתיחסים לאוטו כמו אל פורד קורטינה... כאלה שחושבים שמינמום יש להם GT500 מתחת ליד וכאלה שחושבים שמוסטאנג זה מאסל קאר... יש כאלה חושבים שהם יותר טובים מהמנדסים של החברה וממצאים לך הכלאות מכל אוטו אפשרי... קיצור... ממש להקיא

 

אתה ממשיך לרדת על בעלי המוסטנגים ועל הרכב עצמו למרות שבתגובותיך הקודמות ניראה שאתה מעריך מאוד את הרכב

הזה ואת ההיסטוריה שלו.

הסבר את עצמך.:x:roll::-)

ALFA ROMEO MITO 1.4

 

פורסם
ITEM_6-K-2_1971_MUSTANG_MACH-1_Raven_Black_3.jpg

 

 

 

לפי דעתי הרמה של המוסטאנגים בארץ פשוט על הפנים לעומת חול, יש כמה ספצפיות שממש מרשימות אבל עם המון רידג`קטים.

אין פה דגמים נחשקים MACH BOSS ושלא נדבר על שלבי לרוב בעלי המוסטאנגים מתחלקים לכמה סוגים... כאלה שמתיחסים לאוטו כמו אל פורד קורטינה... כאלה שחושבים שמינמום יש להם GT500 מתחת ליד וכאלה שחושבים שמוסטאנג זה מאסל קאר... יש כאלה חושבים שהם יותר טובים מהמנדסים של החברה וממצאים לך הכלאות מכל אוטו אפשרי... קיצור... ממש להקיא

וגם להקיא מגישת ה"אני ואפסי עוד" שלך.

אתה כנראה לא מבין גדול במוסטנגים או באספנות רכב או בשניהם.

וכשם שמכבדים את אסכולת המשפרים, מצופה ממך לכבד את אסכולת המשמרים.

זה שאתה לא מכבד אלא מתנשא, מעיד רק עליך.

בני הספל (בעל מוסטנג 1966, ששה צילנדרים, 120 כ"ס, מעצורי "תוף", משופצת למקוריות).

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם

למה אתה מקשקש... אני רשמתי משהו כנגד המשמרים?

מה זה משנה אם יש לך BOSS429 מקורית או ספרינט שנת 66

בקשר להבנה שלי במוסטאנגים תעשה פה קצת סקר, תגלה איזה רף הבנה יש לי במוסטאנגים לעומת רף ההבנה שלך.

מיצדי תקיא עד מחר מהגישה שלי

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

פורסם

ידידי, די!

תנו להנות מיצירת המופת האגדית הזו, בת האלמוות עם נעורים נצחיים.

סוס הבר החופשי והפרוע.

מ ו ס ט נ ג


×
×
  • תוכן חדש...