Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6308 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 106
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
לא ידעתי שאתה ממקימי האתר או מועדון המכוניות השריריות שבחתימתך, אני רשום שם אבל יש בעיה קטנה אין שם מספיק אנשים אם אתה מבין,

בכל מקרה שמקירים אדם קצת יותר,יודעים להעריך יותר, ישר כוח. :-)

 

יש שם מלא אנשים, פשוט רוב הפעילות נעשת שם בפורומים סגורים לחברי מועדון FS.

בכל מיקרה נשמח לראות את כולכם באירוע 45 שנה למוסטאנג שאנחנו מרימים לוסטיג אני יודע שהתאהבת בשבי.. אבל תצטרך לבוא עם המוסטאנג... רן אתה תצטרך לרד מירושלים

 

וכמובן אנחנו משקים שם את המוסטאנג של דודי...

 

ובגדול מוסטאנג זה ממש דראק...

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

פורסם
יש שם מלא אנשים, פשוט רוב הפעילות נעשת שם בפורומים סגורים לחברי מועדון FS.

בכל מיקרה נשמח לראות את כולכם באירוע 45 שנה למוסטאנג שאנחנו מרימים לוסטיג אני יודע שהתאהבת בשבי.. אבל תצטרך לבוא עם המוסטאנג... רן אתה תצטרך לרד מירושלים

 

וכמובן אנחנו משקים שם את המוסטאנג של דודי...

 

ובגדול מוסטאנג זה ממש דראק...

 

התאהבתי בשבי,אוהב את המוסטנג,ומכור לויליס וכמובן שאבוא ,ואם צריך איזו שהיא עזרה אז תן קריאה.

פורסם
ובוקר טוב לך,מתי אתה מגיע למפגש רכוב על הטרקטור היוקרתי שלך?

 

בסוף החודש אני מגיע לארץ למילואים. אהיה במפגשים שלפני (תלוי בג'ט-לג) ואחרי.

פורסם
בסוף החודש אני מגיע לארץ למילואים. אהיה במפגשים שלפני (תלוי בג'ט-לג) ואחרי.

רק תזכור שמוסטנגים אמיתיים, לא מעוותים ומפוצצים בהורמונים נמצאים במפגשי מועדון ה-5

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם

לא דיברתי על שלי ותמשיך להשוויץ שלך יש גדול יותר..זה בסדר מצידי.

אגב, אמרת מקודם שאתה לא מדבר על המשמרים.

ודבר אחרון, מה אתה יודע על הרכב שלי או של מישהו אחר ממועדון החמש אם אתה לא מגיע למפגשים?...

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם

חגיגות ה 45 יתקיימו בין ה 17-18 לאפריל אנחנו (FUEL SLUT) מפרסמים בקרוב את הלוז לסופש עם כל הפרטים.

בתיכנון הוא טיול ומפגש ענק של אמרקאיות ומאסל קארס עם השקות עשן והמון מצב רוח כיאה למפגשים של FUEL SLUT

 

 

 

בני שלי באמת יותר גדול...

אתה יכול הלשתמר בביתך במקום להגיע לארועים..

לכל מי שכן רוצה להגיע לא משנה השתייכות לדת, גזע, כללה, מועדון ומין מוזמן, נקבל אותכם בכיף

אנחנו עושים רחבה של מאסל קארס\אמרקאיות ורחבה של מוסטאנגים כמובן לפי שנתון .

בקרוב נפרסם אנשי קשר.

 

לכל מי שיש רעיון או רוצה לתרום בהרמת המיפגשים אתם יוכלים לפנות בהודעה פרטית או בפורום הפתוח אצלנו באתר.

 

גם כל מי שחובב אמריקאיות ומוסטאנגים מוזמן!

 

ורצוי שרן מירושליים יכבד אותנו בהגעתו!

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

פורסם
רק תזכור שמוסטנגים אמיתיים, לא מעוותים ומפוצצים בהורמונים נמצאים במפגשי מועדון ה-5

בני, יאיר לוסטיג שאל לגבי הטרקטור היוקרתי.....לא מוסטנג, אלא סוס עבודה!

תורת היחסות, מיוחסת לאלברט איינשטיין. ההסבר, שלי!

לפני שאתה עונה "חרא" לשאלה, מה שלומך, חשוב רגע מה זה "חרא", בשביל בן אדם שסובל מעצירות!

פורסם
רק תזכור שמוסטנגים אמיתיים, לא מעוותים ומפוצצים בהורמונים נמצאים במפגשי מועדון ה-5

 

 

בני תיקון קטן המוסטנג היה ה-מפציץ במלחמת העולם.....רן

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mus%2008%20Mustang%20photo.jpg

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם
לא דיברתי על שלי ותמשיך להשוויץ שלך יש גדול יותר..זה בסדר מצידי.

אגב, אמרת מקודם שאתה לא מדבר על המשמרים.

ודבר אחרון, מה אתה יודע על הרכב שלי או של מישהו אחר ממועדון החמש אם אתה לא מגיע למפגשים?...

 

 

אני לא מתכוון להיכנס פה לוויכוחים האלו

בכל אופן אנחנו מרימים מפגש מוסטנגים כמו שצריך

וכמו שקובי אמר כולם מוזמנים לא משנה מספר הצילינדרים שיש ברכב

mustang 67 GT, 302 engine t5


×
×
  • תוכן חדש...