Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6308 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בני, יאיר לוסטיג שאל לגבי הטרקטור היוקרתי.....לא מוסטנג, אלא סוס עבודה!

 

דורון, יוקרתי אני לא בטוח,

אבל טרקטור שרירים כן.

  • תגובות 106
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

קובי, לצערי (ואולי לשמחתך)לא תהיה לך הזדמנות לקנא במוס שלי כי ב 17 אהיה במפגש המוסטנגים באלאבאמה (הודות לאחד מחבריך שהעלה את תשומת הלב שלי לעניין).

רן, בגילי המופלג זכיתי לראות את מטוסי המוסטנג טסים מעל בית הוריי. אגב, פרט מעניין הוא שההשראה לשם של המכונית באה מהמטוס דווקא.

תיקון נוסף רן, המוסטנג לא היה מפציץ אלא מטוס קרב שתפקידו העיקרי היה לווי מפציצים...

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם
קובי, לצערי (ואולי לשמחתך)לא תהיה לך הזדמנות לקנא במוס שלי כי ב 17 אהיה במפגש המוסטנגים באלאבאמה (הודות לאחד מחבריך שהעלה את תשומת הלב שלי לעניין).

רן, בגילי המופלג זכיתי לראות את מטוסי המוסטנג טסים מעל בית הוריי. אגב, פרט מעניין הוא שההשראה לשם של המכונית באה מהמטוס דווקא.

תיקון נוסף רן, המוסטנג לא היה מפציץ אלא מטוס קרב שתפקידו העיקרי היה לווי מפציצים...

 

 

אני לא חושב בני שיש לו במה לקנות

יש לו מוסטנג מדהימה

 

חוץ מזה תהנה בחול ראיתי תמונות מהאירוע הקודם שהיה לפני 5 שנים וזה מטורף מה שהולך שם

mustang 67 GT, 302 engine t5

פורסם
קובי, לצערי (ואולי לשמחתך)לא תהיה לך הזדמנות לקנא במוס שלי כי ב 17 אהיה במפגש המוסטנגים באלאבאמה (הודות לאחד מחבריך שהעלה את תשומת הלב שלי לעניין).

רן, בגילי המופלג זכיתי לראות את מטוסי המוסטנג טסים מעל בית הוריי. אגב, פרט מעניין הוא שההשראה לשם של המכונית באה מהמטוס דווקא.

תיקון נוסף רן, המוסטנג לא היה מפציץ אלא מטוס קרב שתפקידו העיקרי היה לווי מפציצים...

 

 

אכן כך, בני מלווה מפציצים, אגב ניסיתי להטות את רוח הדיון לפסים קצת אחרים מאשר "מי משתין יותר רחוק!".

 

הבדלים בתפיסה, הבדלים בגיל והבדלים ברוח, זה בדיוק מהות המכונית המדהימה הזאת, ועכשיו יקבע פה אחד

מי הסב (המכובד) שיושב בה, ומי בן השכנים המתבגר וחברתו הבלונדינית,

מעוצמות הלהט שבכתיבתך היה לי קצת קשה להבין..... יכול להיות בני, שהמוס מוציאה החוצה את הילד שבך?

 

אם כן אז אני רוצה שתיים כאלה-:lol:-רן

 

 

בני מקודש לך:

 

אם פרדסים עוד משגעים אותך בריח,



אם בלילות אתה שיכור מן הירח,

אם רוח מרחבים בצווארונך תמיד נושבת

ויש לך קוצים במקום שבו נהוג לשבת...

 

זה סימן שאתה צעיר



כמו יום אביב בהיר,

כמו יום אביב בהיר

סימן שאתה צעיר!

 

אם לא איכפת לך לצאת ולתעות בדרך,



אם בשדות אתה קוטף מדי פעם פרח,

ואם כשכבר חורשים,

סוף סוף, את השדות האלה

אתה אולי הולך בטל אך לא הולך בתלם...

 

זה סימן שאתה צעיר...

 

אם שפת הים עוד רגילה לסנדליך,



אם לפעמים אתה יוצא עוד מכליך,

אם טיפ טיפת חוצפה מן הנשמה שלך לא פגה

ואם עוד בינתיים לא קראו לך להג"א...

 

זה סימן שאתה צעיר...

 

אם עוד מושכים אותך שירים וגם גיטרה,



אם צועקים לך: "זה נוער, זה? - זה בררה!"

ואם עוד בחורות ברחוב עושות לך עיניים

ויש לך זהב בלב - ולא בין השיניים...

 

זה סימן שאתה צעיר...

 

אם יש שטויות נהדרות שעוד לא עשית,



אם לא טעמת עוד הכל ועוד לא ניסית,

ואם אתה מרגיש עוד לפעמים תחושה מוזרת

שלא הכל צודק, ושיכול להיות אחרת...

 

זה סימן שאתה צעיר...

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם
אכן כך, בני מלווה מפציצים, אגב ניסיתי להטות את רוח הדיון לפסים קצת אחרים מאשר "מי משתין יותר רחוק!".

 

הבדלים בתפיסה, הבדלים בגיל והבדלים ברוח, זה בדיוק מהות המכונית המדהימה הזאת, ועכשיו יקבע פה אחד

מי הסב (המכובד) שיושב בה, ומי בן השכנים המתבגר וחברתו הבלונדינית,

מעוצמות הלהט שבכתיבתך היה לי קצת קשה להבין..... יכול להיות בני, שהמוס מוציאה החוצה את הילד שבך?

 

אם כן אז אני רוצה שתיים כאלה-:lol:-רן

 

 

בני מקודש לך:

 

אם פרדסים עוד משגעים אותך בריח,



אם בלילות אתה שיכור מן הירח,

אם רוח מרחבים בצווארונך תמיד נושבת

ויש לך קוצים במקום שבו נהוג לשבת...

 

זה סימן שאתה צעיר



כמו יום אביב בהיר,

כמו יום אביב בהיר

סימן שאתה צעיר!

 

אם לא איכפת לך לצאת ולתעות בדרך,



אם בשדות אתה קוטף מדי פעם פרח,

ואם כשכבר חורשים,

סוף סוף, את השדות האלה

אתה אולי הולך בטל אך לא הולך בתלם...

 

זה סימן שאתה צעיר...

 

אם שפת הים עוד רגילה לסנדליך,



אם לפעמים אתה יוצא עוד מכליך,

אם טיפ טיפת חוצפה מן הנשמה שלך לא פגה

ואם עוד בינתיים לא קראו לך להג"א...

 

זה סימן שאתה צעיר...

 

אם עוד מושכים אותך שירים וגם גיטרה,



אם צועקים לך: "זה נוער, זה? - זה בררה!"

ואם עוד בחורות ברחוב עושות לך עיניים

ויש לך זהב בלב - ולא בין השיניים...

 

זה סימן שאתה צעיר...

 

אם יש שטויות נהדרות שעוד לא עשית,



אם לא טעמת עוד הכל ועוד לא ניסית,

ואם אתה מרגיש עוד לפעמים תחושה מוזרת

שלא הכל צודק, ושיכול להיות אחרת...

 

 

זה סימן שאתה צעיר...

 

רן תודה!

גם הבנות שלי אמרו לי במשך שנים ש"סוף סוף יש ילד בבית".

והנה ה-ילד והמוס שלי (נכדי ערן ושימו לב לחולצה שהוא לובש בתמונה השמאלית) וגם ה"זנבכדות" (החתולות של הבת שלי, נורית הנמצאות כעת איתה ביוסטון).

71360302ITqcUN_ph.jpg

2811883580046224776eEhrqG_ph.jpg

2370650000046224776QnKlsJ_ph.jpg

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם

עם כל הכבוד למטוסים משנות ה40, ולמכוניות משנות ה60 זה המוסטנג המקורי שעל שמו הגיעו כל השאר. ועכשיו אפשר לאמר... ממוסטנג עד מוסטנג...

 

1098320147.jpg


×
×
  • תוכן חדש...