Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6343 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רכשתי רנו מגאן מודל 2004 עשיתי בדיקה הכל היה בסדר האוטו גם נוסע בסדר גמור.

האוטו אחרי טיפול 60 אלף וטיימינג.

כשהמנוע קר בבוקר אני שומע בהנעה הראשונית רעש מוזר כאילו רצועה לא במקום כחכוך כזה מוזר הוא מפסיק מיד אחרי רגע..

מישהו מכיר את הרכב טוב ויכול ללת לי כיוון לגבי מה זה יכול להיות??

פורסם

יתכן שרצועת האבזרים, אינה מתוחה דיה או בלויה.

 

יש לוודא תקינות רצועות, והחלפתן במידת הצורך ובמיידי, שכן, בדגמים מסויימים, קפיצה של רצועה כזו, עלולה לגרום לנזק רב.

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

רצועת אבזרים הינה רצועה שמקשרת בין פולי המנוע, לבין האבזרים שאותם הפולי אמור לסובב, כמו אלטרנטור, מש' הגה כח (לרכבים בהם זה רלוונטי) , משאבת מיים (לרכבים בהם זה רלוונטי) מדחס מזגן ועוד.

 

הקיצר, לא סיפור, לא פירוקים מיוחדים, פשוט לוודא שהיא תקינה , ואם מחליקה היא, אזי להחליפה ככל שדרוש, או למתוח אותה.

 

בסוג הרכב שלך, לא הייתי "משחק" עם מתיחת רצועה שאינה בשיא כושרה.

 

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

אוקיי תודה...

אז אני אמור ללכת למוסניק להגיד לו תשמע היה לי את הרעש הזה אתה יכול לבדוק אם הרצועות מתוחות???

לאיזה רצועה אני אמור להסב את ליבו??? יש משהו ספציפי??

מותר לסוע עם האוטו ככה או שלא מוממלץ??

בנוסף בטיפול טיימניג מחליפים גם רצועות באוטו הזה וגם מותחים...

ככה שלפי הבנתי אתה אומר שכנראה יש רצועה שלא מתוחה כמו שצריך?

פורסם

עוד פרט קטן ששמתי לב אליו..מרגע ההנעה יש איזה שתי שניות עד שמשאבת ההגה מתחילה לפעול ואז בשתי שניות שמעתי את הרעש והרגשתי שכשאני מסובב את ההגה הוא מפסיק...

הםא זו רצועה שהחליפו בטיפול טיימינג?? או שמא היא נפרדת??

פורסם

לדניאל... אין שם פירוט כל כך לגבי הדיוק בבעיה...

השאלה היא האם הדבר דורש תיקון מיידי?? או שמא סתם משהו שאפשר לחיות איתו??? מה אני אמור להגיד למוסניק כדי שידע מה לבדוק???

הרי אני מגיע עם מנוע חם.... כעיקרון נשמע רעש חיכוך כאילו ניסית להכניס הילוך בלי קלאצ...(בגיר ידני פה זה אוטומטי)...

 

כמה תיקון כזה צריך לעלות???

פורסם

אנא קרא את הכללים וההנחיות לכתיבה בפורום. את הכותרת ערכתי עבורך כבר קודם, ואולם, אם היית קורא את הכללים וההגדרות, היית יודע ששימוש בנקודות האלה- ... וריבוי סימנים כמו גם אלה-??? , מיותר ונוגד את ההוראות.

 

בפעם הבאה, התרד' ינעל.

 

לשאלתך, בדכ המוסכניק אמור לאבחן בעיה ולתארה בפני בעל הרכב, לא להפך. תפקידך הוא לתאר לו את התסמינים.

 

תודה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם
עוד פרט קטן ששמתי לב אליו..מרגע ההנעה יש איזה שתי שניות עד שמשאבת ההגה מתחילה לפעול ואז בשתי שניות שמעתי את הרעש והרגשתי שכשאני מסובב את ההגה הוא מפסיק...

הםא זו רצועה שהחליפו בטיפול טיימינג?? או שמא היא נפרדת??

כמעט בטוח שזו רצועה הידראולית ששחוקה\ בלויה\ גמורה.

In 9.000 RPM, No One Can Here The Badgers Scream :twisted:

פורסם

אז מה המשמעות של תקלה זו?

האם ניתן להתעלם ממנה?

ראיתי בשרשור אחר שזה דיפיזר או משהו בסגנון

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=170680&highlight=%D7%A8%D7%A2%D7%A9+%D7%91%D7%94%D7%AA%D7%A0%D7%A2%D7%AA+%D7%91%D7%95%D7%A7%D7%A8

ושם אומרים שניתן להתעלם מהבעיה בגלל המורכבות שלה.

×
×
  • תוכן חדש...