Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6349 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחרונה התחילה תופעה חדשה.

יש ימים שהגיר מתחיל את הנסיעה כמו שצירך ואחרי נגיד 10 דקות ישנה מכה מגיר ממש חלשה שבקושי מרגישים או שומעים אבל יודעים שהיתה.

לאחר המכה הגיא לא עובר לרביעי ותמיד מתחיל בשני.

אציין שזה לא קורה כל יום וברגע שמכבה ומתניע מחדש זה עובר מיד ולא חוזר גם אחרי 6 שעות והתנעות חוזרות באותו יום.

ממה שהצלחתי לקרוא כאן כנראה שצריך להחליף איזה שסתום או 2 בגיר.

גם הרבה ממליצים כאן על איזה מכון גירים בפ"ת.

אם זה אכן המצב אשמח לקבל את שם במקום והערכת מחיר לתיקון הזה ( כ- 2000 ש"ח אם הבנתי נכון ).

תודה.

פורסם
לאחרונה התחילה תופעה חדשה.

יש ימים שהגיר מתחיל את הנסיעה כמו שצירך ואחרי נגיד 10 דקות ישנה מכה מגיר ממש חלשה שבקושי מרגישים או שומעים אבל יודעים שהיתה.

לאחר המכה הגיא לא עובר לרביעי ותמיד מתחיל בשני.

אציין שזה לא קורה כל יום וברגע שמכבה ומתניע מחדש זה עובר מיד ולא חוזר גם אחרי 6 שעות והתנעות חוזרות באותו יום.

ממה שהצלחתי לקרוא כאן כנראה שצריך להחליף איזה שסתום או 2 בגיר.

גם הרבה ממליצים כאן על איזה מכון גירים בפ"ת.

אם זה אכן המצב אשמח לקבל את שם במקום והערכת מחיר לתיקון הזה ( כ- 2000 ש"ח אם הבנתי נכון ).

תודה.

 

אתה מתכוון לספי, עשה חיפוש בפורום "ספי גירים אוטומטיים"

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

פורסם

תודה רבה.

שאלה נוספת: לאחרונה נשמע כאילו יש איזה משהו משוחרר באגזוז.

איזה צליל מתכתי.

לא כל הזמן ולא כל יום יש אותו.

לפעמים כשעומדים ונותנים מכת גז קטנה שומעים כאילו משהו מתכתי משוחרר ודופק.

בדקתי בעמידה אם זה מהמנוע והמנוע נשמע עגול ונקי בלי רישרושים.

בזמן נסיעה אני יכול ממש לשמוע שזה מגיע מאחורי ומכיון האגזוז.

מה זה יכול להיות?? ממיר קטליטי? סתם צינור? יכולים להכשיל אותי בטסט על דבר כזה?

זה עלול לפגוע בבדיקת CO?

×
×
  • תוכן חדש...