Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6399 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האם המטען מצברים בתמונה, הוא מקצועי והמילה האחרונה בשוק ? כפי שאמרו לי בעת הקניה.

דוד.

תמונה 042.jpg

תמונה 043.jpg

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

דוד ערב טוב .

 

מי היצרן ומה הדגם ? לפי היצרן אפשר לחפס בנט פרטים על המטען , בכול מקרא בדוק שהמכשיר מפסיק את טעינת המצבר כאשר המצבר מלא. לפי התמונה הוא מתאים ל 6 ו 12 וולט.

 

יצחק.

:evil:סייג לחוכמה שתיקה :brickwall:
פורסם

אני לא מתרשם ממרא ומאותיות גדולות, המילה ACUM הוא קיצור של ACUMLATOR שזה מצבר בעברית. (בחנויות מסוימות מוכרים כבלים להתנעת רכב שניראם מצויין וגם רשום 500mAh וזה כבל שמספק רק 0.5 אמפר.) אז המראה יכול להטעות.

 

ערב טוב יצחק.

:evil:סייג לחוכמה שתיקה :brickwall:
פורסם

ערב נהדר, כן, ולמה לא המשכת ? המילה mate אומרת "חבר"\"ידיד"\"רע".

למי ששאל על הג'ל - רשום ספציפית על הקופסא ורואים בתמונה את המילה GEL בתוך מצבר.

פורסם

אם תבקש יפה, הסינים ירשמו על הקופסא שהוא גם עושה ספונג'ה, מכין קפה ומו#ץ.

 

בלי מפרט טכני או לפחות יצרן ודגם אין הרבה משמעות לנ"ל.

פורסם

איי שמר, שמר. המכשיר אינו סיני וגם לא ממול לחופה הדרומי- מזרחי של סין, טייוון. :-P

הוא מטעין מצברים רגילים וגם GEL. בודק את כמות הטעינה הדרושה, ומציג את זה על צג.

משמש גם כבודק מצברים, כמות הזרם/ מתח שיש במצבר, ומציג את זה על צג.

בסוף ההטענה מפסיק לבד ומדליק נורה ירוקה. כלומר אפשר להשאיר אותו פועל כל הלילה בלי חשש.

בגלל שהעלבת אותו, ורמזת שהוא סיני. אתן לך לנחש מאיין הוא. :-P

דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

דוד בקישור היצרן מצויין ששלב הטעינה בזרם קבוע מתבצע בזרם שך 1.2A, שזה תואם לצורתו וגודלו של המכשיר.

מדובר בזרם נמוך מאד וטעינת מצבר ריק תארך שעות רבות. מדובר במכשיר נחמד למכונאי החובב. למישהו שמתעסק בזה על בסיס קבוע הייתי ממליץ ללכת על משהו יותר רציני שיכול לדחוף 5-10A. מטענים כאלו לרוב תמצא במארז מתכתי.

פורסם

אני מחזק את דעתו המקצועית של אביב שהמטען חכם אבל זרם הטעינה נמוך מידי.

 

מטען מקצועי לשימוש מסיבי בנוי בדרך כלל עם גוף קירור רציני לפיזור החום הרב הנוצר בזמן טעינה בזרם של 4-5 אמפר.

 

אני הייתי רוכש מטען עם זרם טעינה של 6-10 אמפר שיתאים גם למצברים בעליי קיבולת גבוה של - 80AH ויותר לשם קיצור משך הטעינה של מצברים בעלי קיבולת גבוה.

איזה כייף לי :)

פורסם

במכשיר הוא חיקוי למכשיר הדומה בצורתו ליצרנית המצברים optima כאשר שם הוא נקרא OPTIMATE

אכן מתאים למילוי מצברי ג'ל (טוען בפולסים ) לשמירת מתח תקין בתאי המצבר כאשר המצבר אינו בשימוש ,ובאחסון ארוך

אינו מתאים לעבודה יומיומית ,הטעינה אכן איטית

 

http://www.optimate-sp.com/


×
×
  • תוכן חדש...