Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6400 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

"מה חיברת למטען ?" אני לא נוהג לדרוך על מוקשים. :-P

דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

נראה לי שאנחנו לא מבינים אחד את משנהו או שאני דפוק.

 

"לשאלתך, חיברתי אותו למטען (ללא עומס) הוא עבר את ה-10A השמיע רעש של ניצוץ והתחמם לי ביד. מזל שלא הלך, ניתקתי בזמן.

מיד הכנסתי אותו לפריזר ל-5 דקות.

דוד."

 

 

אני לא הבנתי מה חיברת למטען ? ומה התחמם לך ביד ? הבולXXל ?

איזה כייף לי :)

פורסם
מכובדיי, חוו דעתכם על המוצר הבא בבקשה.

 

על הנייר הנתונים שלו נראים מרשימים. מקווה שגם במציאות זה המצב. בתמונה הוא נראה לי קטן מידיי יחסית לעובדה שזרם הטעינה המקסימאלי שלו הוא 7A. הם לא נותנים נתונים על זרם הטעינה בשלב ה- Bulk (טעינה בזרם קבוע) וזה מה שמעניין בהקשר הזרם.

פורסם
נראה לי שאנחנו לא מבינים אחד את משנהו או שאני דפוק.

 

"לשאלתך, חיברתי אותו למטען (ללא עומס) הוא עבר את ה-10A השמיע רעש של ניצוץ והתחמם לי ביד. מזל שלא הלך, ניתקתי בזמן.

מיד הכנסתי אותו לפריזר ל-5 דקות.

דוד."

 

 

אני לא הבנתי מה חיברת למטען ? ומה התחמם לך ביד ? הבולXXל ?

מרק , חידה לחג החנוכה.

באיזה מכשיר בודקים אמפר ?. רמז, לא בבולXX ל. :-P

עדיין לא ענית על העיקר, האם הטענת מצבר ע"י אלטרנ', גורמת נזק למצבר.

דוד

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

נו בטח שמד-המתח/אמפר התחמם מכיוון שאסור לחברו ליותר מ-30 שניות לזרם גבוה בתחום של 10 אמפר.

 

במידה והיית קונה רב-מודד איכותי של פלוק אזי רובם יכולים למודד זרם של 10 אמפר ללא הגבלת זמן ובתחום של ה-20A למשך 30 שניות.

 

המודדים תוצרת סין העממית אסור לחברם יותר מ-30 שניות מכיוון שלרובם יש התנגדות גבוהה בבדיקת זרם מה שלמעשה גורם למפל מתח גבוה על רב המודד וזה נהפך לחום.

 

בשיטה שלך חיבור מצבר ריק (11.7 וולט) או בעל מתח קטבים נמוך מ-12.0 וולט לא גורם לנזק מידיי אבל מקצר את אורך חיי המצבר ובמיוחד אם המצבר התחמם בזמן הטעינה לטמפ' של 40 מעלות צלזיוס ואלקטרוליט נפלט מהמצבר.

 

מצבר בעל מתח קטבים נמוך מ-11.7 וולט לא הייתי מחבר בכלל לאלטרנטור.

איזה כייף לי :)


×
×
  • תוכן חדש...