Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

צמיגים בליסינג - FEDERAL 657 - סכנת נפשות


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6378 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מיסטר בי (אותו נערך לבקשת פותח השרשור עם המאזדה3 2.0 מהג'ימקאנות?)

לו אני הייתי במקומך, הייתי מגיע עם זה למשרד התחבורע.

 

גם אם יחליפו לך צמיגים, עדיין צמיגים כאלה על רכבים אחרים מסכנים מאות אנשים בכל רגע נתון. (למה מאות? כי לרוב לחברות הליסינג יש חוזה גלובלי).

 

אם תשמע בעצתי, אודה לך מאוד.

 

אביעד

פורסם

חיובי. רק תעשה לי טובה ותערוך את ההודעה שלך כדי שהשם שלי לא יקפוץ לפה בחיפוש בגוגל..

 

 

אני בהחלט הולך להתריע בכל דרך שאוכל, הבעיה היא שקשה להוכיח בצורה פשוטה לאנשים שלא ממש מבינים בזה.

כמו הקצין רכב, התגובה הראשונית היא 'אז תסע יותר לאט'. או 'במהירויות שאתה נוסע ברור שתחליק' ושאר פניני חוכמה.

 

אני גם קצת במלכוד - כי אני חייב להחליף את הצמיגים כמה שיותר מהר כדי שהם עדיין יחשבו 'חדשים' ואני אזדכה עליהם. אבל ברגע שאני מחליף יהיה לי קשה שוב להדגים את העניין.

לכן מחר אני מתכנן לקחת שוב את הקצין רכב, הפעם עם קורולה חדשה עם צמיגים מקוריים וחדשים, ולעשות את אותה כיכר פעם עם זאת ופעם עם שלי. אם הוא יהיה ממש משוכנע הוא יילחם במי שצריך אני מקווה (ככה הוא הבטיח).

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

לצערי אני לא יכול לערוך את ההודעה, מאוחר מדי. אם אחד המנהלים רואה - יש לכם הסכמה ממני להוריד את השם.

 

אני מבין את ההתלבטות שלך - אבל אם מחר על הבוקר תיצור קשר עם משרד התחבורה, אז לא תהיה התלבטות ;-) הצמיגים עדיין ייחשבו חדשים.

 

"כל המציל נפש אחת מישראל כאילו הציל עולם ומלואו".

 

לילה טוב.

פורסם
על איזה פולדה מדובר? היום קניתי רבעייה של ECONTROL...

 

אכן, 165/70R14 81T ECOCONTROL

 

 

אסייג את דברי-איני פוסל את התוצרת הפולנית (קטונתי, איני מבין בכך מספיק, אני מדבר רק מנסיוני האישי)

הצמיגאי שהרכיב לי אותם הבטיח לי שהם מצויינים ולא נופלים באיכותם מהפירמות המובילות. מבחינת אחיזה הם אכן היו בסדר. אולי זה פגם בצמיג אחד מהסריה. (זה יכול לקרות גם למישלין...) מה שכן , בתור אבא הסטרי - לא לקחתי סיכון- כשראיתי את ה"פה" הקטן בין הדופן לסוליה- העפתי את כל הארבעה למקומם הראוי (לא הפח. הלוואי. אני בטוח ששלושה לפחות מורכבים אצל איזה פראייר שקונה משומשים(

 

בכל מקרה-אמורה להיות לך אחריות יצרן לשנתיים-שלוש.

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

קרה לי לפני כמעט 3 שנים:

 

Croc כתב:

עדות אישית:

ברכב ליסינג שלי הוחלפו צמיגים ל-FEDERAL. זהו הליך רגיל של אלדן ואין כל כך מה לעשות עם זה.

3 ימים אחרי (ואיזה 150 ק"מ) החלקתי איתם על רטוב ועשיתי תאונה לא סימפטית בכלל.

 

בתחקיר תאונה שעשו לי (לא משטרה אלא מומחי בטיחות בדרכים) הם אמרו בפירוש שלפדרל יצא שם רע באחיזה על רטוב.

אחר כך אמרתי להם - "אבל היה נדמה לי שהם דווקא מחזיקים טוב יותר", והם שאלו שאלה חכמה מאוד - "איך אתה יודע את זה?".

עניתי - "בפניות ועומס שמעתי הרבה יותר שריקות וחריקות מכיוון של הצמגים - וזה יענו ספורטיבי, לא?"

אז קיבלתי בתדהמה את התשובה - "כאשר הצמיג שורק וחורק זהו סימן לכך שהוא על סף אובדן אחיזה - אם שמעת את זה יותר אז זהו סימן דווקא לא טוב"

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם

ניסית T1R ו SP9000 אצלך על הרכב ? (גם אני לא מתלהב מ SP9000)

אני לא אוהב להאמין למבחנים של אחרים ,במיוחד לא כאלה שכתובים בפורומים ושלא ברור מי הכותב מאחוריהם ומה האינטרס שלו.

 

סחתיין על האומץ שאתה קונה צמיג של יצרן לא מהמובילים במחיר שווה או גבוה מהמתחרים רק על סמך מבחנים באינטרנט.

 

SP היה לי על הקליאו (והם עדיין מורכבים על הגאנטים המקוריים במחסן). נסעתי על קליאו עם כל צמיג שתרצה גודייר, מישלין, טויו וכו'.

אי אפשר בכלל להשוות את הרמות אחיזה בין הפדרל שיש לי לצמיגים ברמה של T1R ו-SP9000. הצמיג היחיד שבנתיים הפסיד לו זה ה-R888 שזה כבר צמיג ביצועים מובהק ולא צמיג עונתי כמו הפדרל.

אני מוכן לעשות מבחן בכל יום נתון, תביא קליאו עם כל צמיג שתרצה ואני אוכיח לך.

ד"א, במקומך לא הייתי מזלזל במגזין הנ"ל שעושה כל שנה מגוון מבחני צמיגים ומשקיע בזה הרבה מאוד כסף ומחשבה (מתי בפעם האחרונה ראית מבחן צמיגים במגזין בארץ?).

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

עדכון :

 

היום עשינו שוב בדיקה כדי שהקצין רכב ישתכנע סופית. לקחנו קורולה עם צמיגים מקוריים, ואת הקורולה שלי, והלכנו לאותה כיכר. קודם הוא נהג בקורולה השניה, ואז הוא עוד היה סקפטי כי הוא 'הצליח' להחליק. אח"כ הוא עבר לשלי ואז הוא הבין את גודל הזוועה..פשוט מחליק במהירות אפסית.

הלכנו ביחד לצמיגיה שחברת הליסינג עובדת איתה, הוא אמר לבחור שם שהוא בדק ואכן הרכב מחליק.

כמובן שהוא לא האמין "כולם נוסעים עם הצמיגים האלה ורק אתה מחליק ? אולי הרכב עבר תאונה/הפרונט צריך כיוון/אתה לא יודע לנהוג/ שאר הגיגים". יצאתי איתו לסיבוב - וכבר בסיבוב הראשון הוא הודה שהרכב מחליק.

חזרנו לפנצ'ריה, אותו פועל סיפר למנהל שאכן הצמיגים מחליקים - המנהל לא קונה את הסיפור, מבחינתו הצמיגים מצויינים, גם לו יש כאלה ברכב, ולא מעניין אותו, והוא גם לא רוצה לבדוק בעצמו כי הוא יודע שהם מצויינים. מגוחך.

מבחינתו הוא מוכן להחליף אבל את הרביעיה שלי הוא ישים לרכב הבא של החברה שיגיע אליו להחלפה. הוא לא יספוג אותם.

הקצין רכב לא היה מוכן לשמוע מזה, בקיצור - בסוף קיבלנו אישור מחברת הליסינג להחליף על חשבונם לזבל סיני אחר.

בהתחלה חשבתי אולי לנסות משהו אחר ואם לא יהיה טוב אז להחליף על חשבוני ליוקו, בסוף החלטתי להחליף ליוקו וזהו.

 

אז מזכים אותי ב-230 ש"ח על הפדרל(זה מה שעולה להם), והיוקו CDRIVE יעלו לי 380, ככה שיוצא לי להוסיף 600 ש"ח לרביעיה. שווה לי..כבר הזמנתי - יורכבו ביום שישי.

 

אז זה בנוגע אליי אישית. מה לגבי כל שאר הרכבים שנוסעים עם הצמיגים האלה ? אז הקצין רכב לקח רכב אחר שיש לו אותם צמיגים ועשה את אותו סיבוב וטוען שהם בסדר. אני לא בטוח אם אני קונה את זה, כשיהיה לי זמן אני אעשה את זה בעצמי.

בכל מקרה - הצמיגים שלי חוזרים לחברת הליסינג ומנהל התפעול הבטיח שהוא ירכיב אותם על הרכב שלו האישי ויבדוק אותם, ואם הוא יראה שיש בעיה הוא יפעל בעניין..נראה.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם
לפני שבועיים החלפתי סט צמיגים 195/65R15 בתל אביב (אם זה רלוונטי אני יכול לתת כתובת מדוייקת). רכשתי צמיגי pirelli p400 aquamile ב 320 ש"ח כ"א כולל מע"מ עם חשבונית.

 

איפה רכשת?

אני מחפש רביעייה במידה קרובה: 195/60R15 לטויוטה קורולה של ההורים שלי. ועוד לא נתקלתי במחירים הגיוניים לצמיגים של יצרן מוכן.

 

בקשר לצמיגים של פדרל... לדעתי צמיגים ירודים במיוחד (יצא לי לנהוג ברכב ליסינג של אלבר ש"זכה" בכאלה)

אם היה לי רכב בליסינג ולא הייתי מצליח להוציא מהם צמיגים נורמלים, הייתי מציע לשלם את ההפרש ביניהם לבין צמיגים איכותיים או לפחות של יצרן נורמלי.

 

 

 

פירלי P400 במחיר 200 ש"ח לצמיג + מע"מ טריים בצמיגי אבי בא.ת . באריאל. דיווחתי על כך מס' פעמים בפורום.

בצמיגי מכסיקו בנתניה קיבלתי את אותו המחיר עבורם.

פורסם

עדכון נוסף :

 

ביום שישי החלפתי את הצמיגים לרביעיית יוקוהמה C-DRIVE, את הפדרל החזרתי לחברת הליסינג לבדיקה של המנהל הטכני.

 

הC-DRIVE פשוט צמיג מעולה, כל הסופ"ש בדקתי אותו ביבש - אחיזה מעולה, אובדן אחיזה הדרגתי במגבלות, שקט, תענוג.

היום פעם ראשונה באותו כביש, רטוב מאד, וההבדל פשוט מדהים, בלתי נתפס באיזה בטחון עכשיו אני לוקח את הסיבובים שקודם עם הפדרל הייתי רק מחכה להחלקה שידעתי שתגיע גם אם אני לא ממש רוצה.. לא חושב שיש נהג כלשהו שלא היה מבחין בהבדל אם היה עושה את אותו כביש פעם עם אלה ופעם עם אלה.

מחר אם ימשיך להיות רטוב אני אקח קורולה אחרת שהרכיבו לה פדרל לבדוק אם גם שם המצב כמו שהיה אצלי, אם כן - אני אתחיל לעשות קצת רעש אצלנו בחברה..

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

אני נתקלתי לא פעם ברכבים חדשים שהגיעו לליסינג דרך היבואן עם צמיגים איכותיים(כגון בריג'סטון,פירלי ועוד..)ולאחר שהוכנסו למגרש נלקחו להחלפת צמיגים של פדראל ע"י הפנצ'ר מאעכר שנמצא במגרש.

אני מאמין שזו קומבינה לניצול הרכבי ליסינג ולרווח כיס גדול מאוד למכירת צמיגים איכותיים חדשים שהורדו מהרכב ולמכירתם במקום או בקומבינצייה אחרת.:x

B.M.W 1802 1976

PUNTO GT 1996

פורסם

חשדתי זמן רב שמשהו כזה קורה.

יש לי מחלה - אני כל הזמן מציץ על הצמיגים של מכוניות לראות מה יש שם, והרבה פעמים ראיתי רביעיית צמיגים "נחותים" מורכבים על מכוניות ליסינג שנראות חדשות, ולא סביר שהם כבר גמרו את הסט המקורי.

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two


×
×
  • תוכן חדש...